اخبار داغ

عملیات آسفالت ریزی زیر گذر پل درجزین در حال انجام است

عملیات آسفالت ریزی زیر گذر پل درجزین در حال انجام است
معاون راه سازی اداره کل راه و ترابری استان سمنان گفت: عملیات آسفالت ریزی زیر گذر پل درجزین با هزینه 3میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، عرب احمدی معاون راه سازی اداره کل راه و ترابری استان سمنان اظهار کرد: تاکنون برای بهره برداری از پروژه پل ورودی شهر درجزین7 میلیارد تومان اعتبار بدون در نظر گرفتن هزینه ایمنی پل اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی افزود: یک هزار و 400 تن آسفالت برای روی پل استفاده شده است و برای به بهره برداری رساندن زیرگذر نیز3 هزار تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

,

معاون راه سازی اداره کل راه و ترابری سمنان تصریح کرد: در فاز بعدی این پروژه روشنایی پل درجزین مد نظر قرار می گیرد.

,

به گزارش نیزوا، پروژه پل درجزین به عنوان تقاطع غیر همسطح در جاده سمنان به مهدیشهر، و در ورودی شهر درجزین جهت کاهش تصادفات بود که در سال 89 کلنگ زنی شد. این پل بعد از سال ها که از تاخیر در تکمیل پروژه می گذشت در قالب پروژه های مهر ماندگار قرار گرفت.

,

در نهایت در فروردین ماه سال جاری روگذر پل درجزین با مسیر دسترسی سمنان - مهدیشهر و بالعکس به بهره برداری رسید، ولی زیر گذر پل که دسترسی درجزین به مهدیشهر و سمنان به درجزین را میسر می کند به بهره برداری نرسیده و عملیات پایانی پروژه با آسفالت ریزی در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه