اخبار داغ

ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای یاسوج و نارضایتی مردم از کندی روند رای گیری+تصاویر

ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای یاسوج و نارضایتی مردم از کندی روند رای گیری+تصاویر
ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای شهر یاسوج و کندی روند رای گیری در این شعب باعث نارضایتی شهروندان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با بررسی های انجام شده از برخی شعب اخذ رای شهر یاسوج به دلیل صف های طولانی و کند بودن روند رای گیری بسیاری از افراد حاضر ضمن نارضایتی از این وضعیت رای دادن خود را با ساعت پایانی موکول می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  با بررسی های انجام شده از برخی شعب اخذ رای شهر یاسوج به دلیل صف های طولانی و کند بودن روند رای گیری بسیاری از افراد حاضر ضمن نارضایتی از این وضعیت رای دادن خود را با ساعت پایانی موکول می کنند.,

رای گیری در استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت 8 صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و قشرهای مختلف مردم با حضور گسترده خود به شعب اخذ رای مراجعه کرده اند و گفته می شود اخذ رای به صورت الکترونیکی در شهر یاسوج و دهدشت و گچساران فرایند اخذ رای را با کندی مواجه کرده است.

,

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور تصاویر کاندیداها در محل شعب اخذ رای باید برداشته شود اما برخی از پوسترهای نصب شده کاندیداها هنوز در برخی شعب رای وجود دارد.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم قدرشناس، فهیم و همیشه در صحنه این استان خواست تا حضور در پای صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

,

سید موسی خادمی روز جمعه در بازدید از برخی شعب اخذ رای در یاسوج ایرنا اظهار داشت که متولیان و مسئولان امر تمام تلاش و تمهیدات لازم برای تسریع و شتاب بخشی در رای گیری از مردم را انجام دهند.

,

وی با بیان اینکه شرایط و تمهیدات لازم نیز برای حضور مردم در انتخابات سالم و امن فراهم شده است، گفت که به دلیل آنکه در برخی شهرهای استان انتخابات برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود در صورت احتمال بروز اشکالاتی در فرآیند رای گیری، مردم نگران نباشند و حوصله به خرج دهند. 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه