اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور؛

فرایند رای گیری در ۸۲۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار استان بوشهر +تصاویر

فرایند رای گیری در ۸۲۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار استان بوشهر +تصاویر
از صبح امروز فرایند رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در 828 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛فرایند رأی‌گیری انتخابات در این استان صبح امروز همزمان با سراسر کشور و کشورهای مختلف جهان آغاز شد و مردم شهرهای مختلف بوشهر با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند تا سرنوشت چهار سال کشور و استان خود را رقم بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛,

شرایط برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در انتخابات در استان بوشهر فراهم شده و ۸۲۸ شعبه اخذ رای در انتظار حضور مردم پای صندوق‌های رای و خلق حماسه‌ای دیگر است.

, شرایط برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در انتخابات در استان بوشهر فراهم شده و ۸۲۸ شعبه اخذ رای در انتظار حضور مردم پای صندوق‌های رای و خلق حماسه‌ای دیگر است.,

عبدالکریم گراوند با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده بین مجریان و دست‌اندرکاران و ستادهای انتخاباتی استان بوشهر، اضافه کرد: ۲۰ هزار نفر در استان بوشهر در زمینه برگزاری و نظارت بر انتخابات فعالیت و مشارکت دارند.

,

وی بیان کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای سال جاری، در استان بوشهر ۸۰۳ هزار و ۹۹۷ نفر واجد شرایط رای‌دادن هستند.

,

۱۳ هزار نفر رای اولی هستند

, ۱۳ هزار نفر رای اولی هستند, ۱۳ هزار نفر رای اولی هستند,

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۱۳ هزار و ۵۷۰ نفر معادل ۱.۵ درصد از واجدان شرایط در استان بوشهر، رای اولی هستند که برای نخستین بار در رای‌گیری شرکت می‌کنند.

,

گراوند بیان کرد: بیشترین تعداد رای دهندگان در استان بوشهر مربوط به مرکز استان با ۱۹۹ هزار و ۵۶۵ نفر است و کمترین رای دهندگان نیز با ۲۴ هزار نفر مربوط به شهرستان دیلم است.

,

برگزاری انتخابات در ۸۲۸ شعبه

, برگزاری انتخابات در ۸۲۸ شعبه, برگزاری انتخابات در ۸۲۸ شعبه,

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر نیز اظهار داشت: ۸۲۸ شعبه اخذ رای در استان بوشهر جمع‌آوری آراء مردم را به عهده دارند که ۱۵۹ شعبه سیار  و ۶۶۹ شعبه ثابت است.

,

سید اسماعیل موسوی خاطرنشان کرد: شهرستان دشتستان با ۲۰۷ شعبه بیشترین و شهرستان دیلم با ۴۱ شعبه کمترین شعب اخذ رای را در استان دارند.

,

وی با اشاره به مشارکت حدود ۲۰ هزار نفر در استان بوشهر در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، بیان کرد: علاوه بر این افراد که مستقیم در زمینه اخذ رای مشارکت دارند، تعدادی از همکاران در فرمانداری‌ها نیز در این امر مهم فعالیت مستمری دارند.

,

, ,

برگزاری انتخابات الکترونیک در ۱۳۱ شعبه

, برگزاری انتخابات الکترونیک در ۱۳۱ شعبه, برگزاری انتخابات الکترونیک در ۱۳۱ شعبه,

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: انتخابات در شهرهای بوشهر و برازجان به صورت الکترونیکی برگزاری می‌شود که ۱۳۱ صندوق الکترونیکی رای‌گیری در این دو شهر نصب شده است.

,

موسوی با بیان اینکه در بوشهر ۹ نفر و در برازجان ۷ نفر انتخاب می‌شوند خاطرنشان کرد: انتظار این است که حداکثر ۲ ساعت بعداز پایان انتخابات نتیجه انتخابات در شعبه‌ها جمع‌آوری و نتیجه کل آراء مشخص شود.

,

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: انتخابات شورای شهر در دیگر شهرهای استان بوشهر به صورت دستی برگزار می‌شود.

,

, ,

فعالیت ۲۶ شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی

, فعالیت ۲۶ شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی, فعالیت ۲۶ شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی,

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم در استان بوشهر فراهم است.

,

علی جمادی اضافه کرد: در راستای برگزاری انتخاباتی قانونمند تلاش شده تا اطلاع‌رسانی مناسب در زمینه پیشگیری از جرایم صورت گیرد و در صورت بروز تخلف ابتدا تذکرهای لازم ارائه می‌شود.

,

وی از فعالیت ۲۶ شعبه پیگیری و رسیدگی جرائم انتخاباتی  در دادسراها و دادگاه‌های استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا فضایی امن و آرام برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور و مشارکت حداکثری مردم فراهم شود.

,

/ انتهای یپام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه