اخبار داغ

فرماندار کرمان مطرح کرد :

195 شعبه اخذ رای درکرمان /پانصد و بیست و یک هزار نفر واجد شرایط رای هستند/کمبود تعرفه نداریم

195 شعبه اخذ رای درکرمان /پانصد و بیست و یک هزار نفر واجد شرایط رای هستند/کمبود تعرفه نداریم
فرماندار کرمان گفت: در استان 195 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای پانصد و بیست و یک هزار و هشتصد و سی و شش نفر واجدین شرایط در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورا های شهر و روستا تعبیه شده است ، راس ساعت 8 صبح درب های شعب محل اخذ رای بروی همه رای دهندگان باز شده است و استقبال مردمی کم نظیر بوده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی توحیدی در گفتگو  با آرمان کرمان در خصوص نحوه برگزاری انتخابات در یکی از شعب اخذ رای گفت : در استان کرمان 195 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای پانصد و بیست و یک هزار و هشتصد و سی و شش  نفر واجدین شرایط در این دوره از انتخابات  ریاست جمهوری و شورا های شهر و روستا تعبیه شده است  ، راس ساعت  8 صبح درب های شعب محل اخذ رای بروی همه رای دهندگان باز شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان ,

فرماندار کرمان در ادامه افزود : از ساعات ابتدایی رای گیری با استقبال بسیار با شکوه و کم نظیری  که تا به حال با ان  روبه رو نشده بودیم مواجهه شدیم  و البته این مردم ارای خودشان را با رعایت نظم ، اخلاق ، متانت ، بردباری و وقار که در نوع خودش کم سابقه بوده است ، آرای خود شان را به صندوق های اخذ رای  انداخته اند .

,

وی ادامه داد : حضور مردم کرمان نشان از یک شعور اجتماعی، فهم و درک سیاسی بسیار بالا دارد که من نیز به عنوان یک خادم باید از تک تک مردم خوب و اثر گذار کرمان تقدیر نماییم و هم از خبرنگاران و رسانه ها در به تصویر کشیدن این عظمت نیز قدردانی می کنم  .

,

توحیدی در خصوص کمبود تعرفه های انتخاباتی گفت : تعدادی از شعب محل اخذ رای که نیاز به تعرفه جدید داشته اند تیم تشکیل شده و این تعرفه ها برای  آنها به صورت منظم  فرستاده می شود.

,

فرماندار کرمان تاکید کرد : شاخص توزیع تعرفه  را در شعب رای ، بر اساس میزان حضور مردم در انتخابات سال 94 قراردادیم  لذا  براساس نیاز سنجی که شده بود  ، تعرفه توزیع شد ، 40 شعبه اخذ رای به استان کرمان اضافه کردیم  لذا این توزیع تعرفه نشان از استقبال بی سابقه مردمی برای شرکت در انتخابات بوده است  و حتی در بعضی از شعب اخذ رای  شاهد سه برابری  میزان اعلام شده  از استقبال مردمی بوده ایم و به تبع آن تعرفه مورد نیاز وجود دارد .

,

وی به تخلفات در انتخابات اشاره کرد و گفت : تخلفاتی هم در این انتخابات گزارش شده که البته بسیار جزئی بوده است و در محل رفع شده است به طور مثال ماشین هایی که روی آن ها عکس و تبلیغ از کاندیدایی نصب شده باشد را در محل تذکر داده  و رفع می شود .

,

توحیدی در پایان خاطر نشان کرد : مدارسی که شعبه ی اخذ رای هستند به واسطه اینکه شمارش آرا و شاید تمدید وقت رای گیری صورت بگیرد و  مسئولین شعب هم  تا ساعات آغازین روز شنبه درگیر شمارش آرا هم ریاست جمهوری و هم شورای شهر کرمان باشند  زیرا نزدیک به 250 نفر برای حضور د رشورای شهر نام نویسی کردند لذا این مدارس به تبع  تعطیل خواهند شد .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه