اخبار داغ

نقد و نظر:

افشای واقعیت ننگین و خیانت بار «سند ۲۰۳۰ یونسکو»

افشای واقعیت ننگین و خیانت بار «سند ۲۰۳۰ یونسکو»
سند یونسکو برآمده از برنامه توطئه مشترک تیمی از عناصر انگلیسی و بهائیان است و پیش‌تر در اندیشکده لگاتام لندن، زمینه تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران را تسلط بر سه حوزه «آموزش»، «تربیت معلم» و «محتوای درسی» اعلام کرده بود…
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مردم فهیم ایران اسلامی پس از انتشار گوشه هایی از خیانت  آموزشی و فرهنگی دولت یازدهم در سند ۲۰۳ یونسکو، برخی مانند اربابانشان نقد را برنتافتند و سریع در مقام جوابگویی خارج از منطق برآمدند.بزرگترین دروغ ها و تخریب ها در تریبون های این افراد به سمت نیروهای ارزشی وارد شد و چهار سال با وعده های متفاوت مردم را در ابهام نگه داشتند و حالا آلزایمر سیاسی گرفته اند و می گویند بی عقل است کسی که وعده ۱۰۰ روزه دهد و جالب اینجاست که دوباره حرف از وعده ۱۰۰ روزه می زنند و به فهم مردم ایران اسلامی توهین می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بعد از امضای این سند بدون اطلاع نهادهای تصمیم‌گیر، سیاستگذار و قانونگذار مانند مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان قانون اساسی  باید بدانیم که بند بند سند مذکور، دارای اشکالاتی اساسی است که کیان نظام اسلامی را مورد تهدید قرار می‌دهد و جالب‌تر این است که اکنون تصویب سند توطئه در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز زیر سؤال رفته و آن‌ها را با آزمونی جدی روبه‌رو کرده است.

,

سند یونسکو برآمده از برنامه توطئه مشترک تیمی از عناصر انگلیسی و بهائیان است و پیش‌تر در اندیشکده لگاتام لندن، زمینه تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران را تسلط بر سه حوزه «آموزش»، «تربیت معلم» و «محتوای درسی» اعلام کرده بود و اکنون در حالی به دور تند تصویب در دولت تدبیر و امید ختم شده است که  هدف تغییر نظام را که سازمان های براندازی از جمله کمیته خطر جاری و مرکز مطالعات  راهبردی  آن را در راهبرد خود دارند.

,

حال ما  از دولتمردانی که امضای این سند ننگین را انجام داده اند و خفتِ سند  را  با مخالفت  با دولت حاضر  در یک کفه می بینند فقط چند سوال داریم:

,

سؤال نخست: کشور ایران، اسناد بالادستی مصوبی دارد که مسئولان موظف هستند تا این اسناد را در بحث آموزش اجرا کنند؛ نکته قابل تأمل آنکه این اسناد مورد تأیید کارشناسان و زبدگان نیز هست؛ به عنوان نمونه می‌توان به سند تحول بنیادین اشاره کرد؛ این سند بعد از سال‌ها بحث و بررسی‌های کارشناسی، در سال ۱۳۹۰ به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده اند.

,

سوال دوم: به نظرتان چرا دبیر یک نهاد آمریکایی مثل کمیسون یونسکو، جمهوری اسلامی را به عنوان کشور پیشگام اجرای ۲۰۳۰ معرفی کرده و از طرف غرب، از ایران تقدیر می‌کنند، یعنی حتی آنها هم توقع چنین کاری را از ما نداشتند و این سند هم ما را غافلگیر کرد و هم آنها را.

,

سوال چهارم: سند ۲۰۳۰ یونسکو موازی با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطرح شده است  پس چرا سند تحول خودمان را به اجرا در نیاورده اید. یعنی ما داشته های خود را رها کنیم و نسخه های پوسیده غربی ها را دوباره احیا کنیم. سالهاست که محققان غربی از به گِل نشستن نظریات خود صحبت به میان می آورند و این در حالی است که شما به نظریات آنها افتخار می کنید.

,

سوال پنجم: دولت تدبیر و امید می‌گوید ۲۰۳۰ را داوطلبانه اجرا کردیم، یعنی هنوز به ما الزام نشده است، جالب اینجاست در مورد ۲۰۳۰ نیز کسی در آسیا و اقیانوسیه قدمی برنداشته آنوقت ما داوطلبانه انجام می‌دهیم، در صورتی که آنها هم چنین توقعی ندارند، ولی ما پیش‌دستی می‌کنیم.

,

سوال ششم: غربیها تعریف‌شان از آموزش و پرورش نگاهی کاملاً ضددینی و سکولار است، هرچند که شاید ۸۰ درصد هم با نگاه اسلامی مطابق باشد، ولی حرف ما همان ۲۰ درصد است که این قراردادها اگر الزام‌آور هم نباشد آبرو بر است، زیرا بر اساس همین‌ها هر سال ما را تحت عنوان نقض حقوق بشر محکوم می‌کنند. پس چرا تن به این ذلت می دهید؟ آنها از همجنس‌بازی گفتند و شما امضا کردید و بعد می گویید  می‌گویید الزام‌آور نیست.

,

هفتم:جالب است مقام معظم رهبری در تاریخ ۹۶/۲/۱۷ در جمع معلمان و دبیران آموزش و پروش از غلط  بودن پذیرفتن سند ۲۰۳۰۰۰ یونسکو می گوید و شما نقد سند را شایعه می دانید . خواهشمندیم خودتان را به تغافل نزنید و فهم مردم فهیم ایران را زیر سوال نبرید.

, ۹۶/۲/۱۷,

معظم له می فرماید:«این سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو و این حرفها، اینها چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند شانه‌اش را زیر بار اینها بدهد و تسلیم اینها بشود. به چه مناسبت یک مجموعه‌ی به‌اصطلاح بین‌المللی، که قطعاً تحت نفوذ قدرتهای بزرگ دنیا است، این حق را داشته باشد که برای کشورهای مختلف، برای ملّتهای گوناگون، با تمدّنهای مختلف، با سوابق تاریخی و فرهنگی گوناگون، تکلیف معیّن کند که شما باید این‌جوری عمل کنید؟ اصل کار، غلط است. اگرچنانچه با اصل کار شما نمی توانید مخالفت بکنید، حدّاقلّش این است که بِایستید بگویید جمهوری اسلامی خودش خط مشی دارد، خط ّ‌و ‌ربط دارد، ما سندهای بالادستی داریم، ما می دانیم باید در زمینه‌های آموزش، پرورش، اخلاق، سبک زندگی چه‌کار کنیم؛ احتیاج به این سند(۲۰۳۰) وجود ندارد.

,

اینکه ما برویم سند را امضا کنیم و بعد هم بیاییم شروع کنیم بی‌سروصدا اجرائی کردن، نخیر، این اصلاً مطلقاً مجاز نیست؛

,

ما اعلام هم کرده‌ایم به دستگاه‌های مسئول، بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم؛ آنها باید مراقبت می کردند، نباید اجازه می دادند این ‌کار تا اینجا پیش بیاید که ناچار بشویم ما جلوی آن را بگیریم و ما وارد قضیّه بشویم.

,

اینجا جمهوری اسلامی است؛ اینجا، مبنا اسلام است، مبنا قرآن است؛ اینجا جایی نیست که سبک زندگی معیوبِ ویرانگرِ فاسدِ غربی بتواند در اینجا این‌جور اِعمال نفوذ کند.»

,

هشتم: زبدگان علمی و فرهنگی کشور که محققین غربی را انگشت به دهان گذاشته اند نیز این سند را اینطور معرفی می کنند:

,

دکتر رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: «سند ۲۰۳۰ یونسکو صریحاً می‌گوید هرنوع تربیت دینی، الهی، خلاف حقوق بشر است، ولی آموزش جنسی تحت عنوان بهداشت برای کودکان را جزو حقوق کودکی می‌دانند که حتی به بلوغ جنسی نرسیده است و عملاً آموزش را ذیل یک ایدئولوژی دیگر قرار می‌دهند.

,

اصل ۷۷ قانون اساسی می‌گوید که مجلس باید بر این قراردادها نظارت کند، این سند اصلاً به مجلس نرفته است، هرگونه تعهد بین‌المللی که خلاف شرع و خلاف قانون اساسی باشد، نباید امضا شود.

,

هر قراردادی که باعث شود بیگانه بر منابع اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ما مسلط شود، خلاف قانون اساسی است و شرعاً حرام است، زیرا کاپیتولاسیون آموزشی ـ فرهنگی به‌شمار می‌آید.

,

برخی می‌گفتند ما تندرو هستیم، در حالی که اگر تندروی هم بوده، خودشان در آن زمان انجام می‌دادند…در مقابل چشمان خودمان و فقط با گذشت یک نسل تاریخ را تحریف می‌کنند و دروغ محض منتقل می‌کنند».

,

نهم: بد نیست سری به آرشیو برخی نشریات سراسری و تصاویر آموزش خودسرانه بندهای منافی عفت ۲۰۳۰ در برخی آمادگی ها و پیش دبستانیها در کشور بزنید و بعد، شروع به کتمان و ترجمه های عوام فریبانه از بندهای ۲۰۳۰ کنید. ما ترجمه قراردادهای مختلفی از جمله (قراردادهای نفتی)ipc  و fatf را به زبان شما دیده ایم که برای خوشایند طرف غربی آن را به زبان عوام فریبی ترجمه کرده و دیگران را فریفته اید.

,

کاش به خود بیایید قبل از آن که ضربه چکمه های دشمن شما را از خواب زمستانی بیدار کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه