اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

حضور 70 درصدی مردم استان در انتخابات/ 60 درصد تبریزی‌ها پای صندوق‌های رأی آمدند

حضور 70 درصدی مردم استان در انتخابات/ 60 درصد تبریزی‌ها پای صندوق‌های رأی آمدند
شبستری گفت: میزان مشارکت مردم استان در این دوره از انتخابات، در حدود 70 درصد است که از رشد قابل توجهی نسبت به دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سعید شبستری خیابانی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور حماسی و بی‌نظیر مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: این حضور بی‌نظیر مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی افزود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: به عنوان عضوی از ستاد انتخابات استان، ممنون و قدردان این حضور بی‌نظیر و ارزشمند هستم.

,

رئیس ستاد انتخابات استان در همین راستا تصریح کرد: حضور پررنگ مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در پای صندوق های اخذ رای بار دیگر، توطئه‌های دشمنان بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرده و موجب تثبیت و تثویت نظام مقتدر جمهوری اسلامی شد.

,

بر اساس گفته شبستری و طبق آمار بدست آمده بیش از 70 درصد مردم استان در این دوره از انتخابات شرکت کرده‌اند که نسبت به دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری، افزایش قابل توجهی دارد.

,

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین، میزان مشارکت مردم تبریز در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی کلانشهر تبریز را در حدود 60 درصد اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه