اخبار داغ

انتظارات مردم میاندوآب از رئیس جمهور و دولت دوازدهم/ اشتغال جوانان، آب و جاده مهم ترین مشکل میاندوآبی ها

انتظارات مردم میاندوآب از رئیس جمهور و دولت دوازدهم/ اشتغال جوانان، آب و جاده مهم ترین مشکل میاندوآبی ها
مردم میاندوآب از رئیس جمهور منتخب انتظار دارند تا با تغییر رویه در دولت دوازدهم، فکری به حال اشتغال جوانان و معیشت مردم بکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، انتخابات تمام شد، روحانی رئیس جمهور ماند و اکنون کلید دوباره دست وی هست تا انتظارات مردم را برآورده سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

عزت مردم، توسعه، آبادانی، رفع محرومیت، رفع بیکاری، حل مشکل رکود، مشکلات اقتصادی که گریبانگیر واحدهای تولیدی شده اند و غیره عباراتی هستند که در دوران انتخابات زیاد با‌ آنها سر و کار داشتیم، که اکنون مردم از رئیس جمهور منتخب انتظار دارند تا با تغییر رویه در دولت دوازدهم، انتظار آنها را برآورده سازد.

,

در این گزارش سعی داریم نگاهی بینداریم به پروژه هایی که سال هاست در میاندوآب نقل محافل شده اند و اکنون از دولت دوازدهم انتظار دارند که آنها را به سرانجامی برسانند.

,

آیا انتظارات برای راه اندازی پتروشیمی میاندوآب به سر می رسد؟

, آیا انتظارات برای راه اندازی پتروشیمی میاندوآب به سر می رسد؟,

شاید بارها و بارها حکایت کلنگ زنی چندباره پتروشیمی میاندوآب را شنیده باشید، پروژه ای که نزدیک به ۱۲ سال از آغاز راه اندازی آن می گذرد و چند دوره انتخابات را پشت سر گذاشته و هنوز وارد فاز اجرایی راه اندازی نشده است.

,

پروژه ای که همزمان با پتروشیمی مهاباد تصویب شد ولی آن کجا و این کجا، یکی در شرف بهره برداری و دیگری در ابتدای کار.

,

بر اساس گفته ها پتروشیمی میاندوآب هم اکنون از حدود ۲۵درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و اکنون مردم امیدوارند که وعده ها برای اتمام آن در سال های آینده، رنگ حقیقت به خود بگیرد.

,

میاندوآب – سرچم، پیرجاده ای که هنوز در حال اجراست

, میاندوآب – سرچم، پیرجاده ای که هنوز در حال اجراست,

این جاده سالانه تصادفات بسیاری را در خود شاهد بوده و بعد از گذشت حدود ربع قرن از زمان کلنگ زنی همچنان عملیات اجرایی آن در حال اجرا است.

,

طولانی شدن زمان تکمیل این جاده موجب هدر رفتن منابع مالی بسیار و به خطر افتادن جان انسانها در هنگام عبور از این محور شده است و خوراک خوبی نیز برای وعده های انتخاباتی است.

,

این جاده که اکنون پیرجاده ای بدون افتتاح است، سال هاست چشم انتظار افتتاح است ولی شاید بتوان گفت که دیگر وقتی این جاده تکمیل می شود، دیگر نیازی به افتتاح نداشته باشد، چون دیگر جاده نیست بلکه پیرجاده ای با بیش از ۲۵ سال عمر است؟!

,

اشتغال بیکاران و ایجاد کارخانجات و کارگاه های تولیدی

, اشتغال بیکاران و ایجاد کارخانجات و کارگاه های تولیدی,

اشتغال و بیکاری جوانان موضوعی است که همواره به عنوان یک دغدغه اصلی برای عموم مردم بوده است و این موضوع مهم ترین درخواست مردم از رئیس جمهور است.

,

احداث کارخانه و ایجاد فرصت های اشتغال در میاندوآب می تواند این مشکل را برای همیشه در میاندواب ریشه کن کنند و با توجه به موقعیت این شهرستان، میاندوآب را قطب صنعت و اشتغال کند.

,

البته در سال های اخیر به لطف رکود و مشکل اقتصادی که گریبانگیر برخی کارگاه ها شد، می توان گفت این موضوع کاملاً بر عکس شده و میاندوآب تبدیل به تامین نیروی کارخانجات شهرهای اطراف و دیگر استان ها شده است.

,

آب و جاده، مشکل اساسی روستاییان

, آب و جاده، مشکل اساسی روستاییان,

روستائیان میاندوآب از آب و جاده به عنوان مشکلات اصلی خود نام می برند که همواره در هر زمان تبدیل به وعده های اصلی مسئولان می شوند.

,

متاسفانه جاده های روستایی، به کمینگاه مرگ تبدیل شده اند و از سوی دیگر کمبود آب در بخش شرب و کشاورزی نیز روستائیان را با مشکل مواجه ساخته است که لازم و ضروری می نماید تا مسئولان دولتی فکری برای آن بیاندیشند.

,

در کار این وعده ها می توان به وعده هایی مانند نیاز جوانان به ورزشگاه، ایجاد رشته های دانشگاهی، احداث بیمارستان، احداث شعبه ای از کارخانجات معروف در کشور و دنیا در میاندوآب و در یک کلام رشد و توسعه اقتصادی میاندوآب را می توان به عنوان مهم ترین مطالبات مردمی عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه