اخبار داغ

پیام تجلیل امام جمعه سیاهکل از حضور گسترده مردم در انتخابات

پیام تجلیل امام جمعه سیاهکل از حضور گسترده مردم در انتخابات
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل با صدور پیامی به پایگاه خبری درسیاهکل، از حضور حماسی مردم این شهرستان در پای صندوق های رأی قدردانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل با صدور پیامی ؛  از حضور حماسی مردم این شهرستان در پای صندوق های رأی قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

متن کامل پیام:

,

باسلام و احترام خدمت مردم شریف وفهیم شهرستان سیاهکل
اینجانب با تمام وجود این حضور باشکوه و ستودنی شما مردم عزیز را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ارج نهاده و از تک تک شرکت کنندگان در این جشن بزرگ ملی و انتخاب رئیس جمهور محترم و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرو روستا تبریک گفته و از محضر خدای بزرگ عزت و شکوه و توفیق تعالی و پیشرفت شما را در همه عرصه های زندگی و اجر اخروی خواستارم.
در این مجال از همه دست اندرکاران انتخابات و همه نامزدها که شور و شعور خود را به جهانیان نشان داده اند تشکر و سپاس ویژه می نمایم.
لازم است تبریک صمیمانه ام را به منتخبین ارجمند که اعتماد شما مردم شریف را کسب نموده اند تقدیم نمایم امید آنکه در سایه توجهات ولی عصر(عج) ارواحنا فداه و در مسیر کسب رضای الهی و خدمت به شما ملت گرانقدر کوشا باشند.
در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای عزیزان اعضای شوراهای گذشته از منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا متوقع است در سایه تعامل با هم و مشورت گرفتن از نخبگان در خدمت به مردم نجیب شهرستان سیاهکل کوشا و پویا باشند تا در این دوره شاهد تحول و پیشرفت شهرستان در همه ابعاد باشیمو
و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین
خدمتگزار شما محمدرض شکسته دل امام جمعه سیاهکل

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه