اخبار داغ

در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛

لزوم راه‌اندازی کنسول‌گری چین در اصفهان/ برند شهری اصفهان در خردادماه رونمایی می شود

لزوم راه‌اندازی کنسول‌گری چین در اصفهان/ برند شهری اصفهان در خردادماه رونمایی می شود
رجالی با اشاره به افزایش مراودات اقتصادی بین اصفهان و چین در بخش‌های مختلف گفت: راه‌اندازی کنسول‌گری چین در اصفهان می‌تواند زمینه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری دو طرف را افزایش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رییس اتاق بازرگانی اصفهان در بیست و سومین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان رشد 70 درصدی گردشگران بازدیدکننده از اصفهان را گامی ارزشمند در توسعه کسب‌ و کار شهری برشمرد و اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع مذاکرات تجاری اتاق بازرگانی اصفهان با همتایان خارجی، توسعه صنعت گردشگری اصفهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری اصفهان و گوانجو چین گفت:در این تفاهم‌نامه بر توسعه روابط تجاری و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری دو طرف تاکید شد.

,

وی برگزاری 48 جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان اصفهان را نشان از همدلی و همراهی هر دو بخش برشمرد و گفت: پیگیری مصوبه های این شورا به‌صورت مرتب و منظم در دستور کار دبیرخانه شورا است.

,

رییس اتاق بازرگانی اصفهان برگزاری همایش‌ها و سمینارهای آموزشی با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی را  مهم‌ترین رویکرد اتاق طی دو سال گذشته برشمرد.

,

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان دیگر سخنران این جلسه خواستار کاهش هزینه ویزای تجاری برای بازرگانان ایرانی شد.

,

محمدرضا رجالی با اشاره به افزایش تبادل های اقتصادی بین اصفهان و چین در بخش‌های مختلف گفت: راه‌اندازی کنسول‌گری چین در اصفهان می‌تواند زمینه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری دو طرف را افزایش دهد.

,

وی با اشاره به انتخاب برند شهری اصفهان اضافه کرد: مسیر چهارساله انتخاب برند اصفهان به مرحله پایانی رسید و در خرداد ماه با حضور مسئولان استان‌های اصفهان، یزد و شیراز در قالب مثلث گردشگری ایران رونمایی می‌شود.

,

رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری دومین همایش سنگ و چالش‌های صادراتی در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنعت سنگ یکی از مزیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان اصفهان است که می‌تواند در بخش صادرات سهم قابل‌ توجهی را دارا باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه