اخبار داغ

کارخانه قند نقده بخشی از بدهی اش را پرداخت کرد

کارخانه قند نقده بخشی از بدهی اش را پرداخت کرد
یک روز پس از تجمع تعدادی از چغندرکاران طلبکار از کارخانه قند نقده در مقابل فرمانداری ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب آنها واریز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، خدابنده معاون پشتیبانی مدیرعامل کارخانه قند نقده می گوید علی رغم اینکه این کارخانه از سال ۹۳ تا به امروز ۲۰ میلیارد  تومان از دولت طلب دارد با استفاده از نقدینگی سهامداران کارخانه در حال پرداخت مطالبات کشاورزان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر،,

او افزود: دیروز و امروز ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب چغندرکاران واریز شد و سعی داریم تا آخر خردادماه تمام ۱۰ میلیارد باقیمانده بدهی آذرقند به کشاورزان را هم تسویه کنیم.

,

خدابنده تصریح کرد: در طول دو هفته گذشته در حدود ۱۷ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده در حالیکه اگر دولت بدهی اش به کارخانه قند نقده را پرداخت کند میتوانیم در اسرع وقت بدهی کشاورزان را تسویه کنیم.

,

معاون پشتیبانی مدیرعامل آذرقند نقده در پاسخ به این سؤال که آیا از نماینده مردم در مجلس برای پیگیری طلب کارخانه قند از دولت کمک گرفته اید؟ گفت: قبلا چندین بار با نماینده مجلس در این باره مکاتبه کردیم ولی او اصلا جواب نامه ها را هم نداد.

,

گفتنی است عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی که حامی دولت حسن روحانی هم هست در زمستان سال گذشته از وزرای صنعت و معدن و رفاه خواسته بود تا آذرقند نقده را برای پرداخت بدهی چغندرکاران تحت فشار بگذارد.

,

هم اکنون ۸۰۰ چغندرکار از آذرقند نقده مطالبه دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه