اخبار داغ

رئیس علوم و فنون کیش:

تعالی فرهنگ اجتماعی و آموزش زمینه ساز توسعه است

تعالی فرهنگ اجتماعی و آموزش زمینه ساز توسعه است
رئیس موسسه علوم و فنون کیش با بیان اینکه هدف از برگزاری سمیتئاترها این است که توسعه پیدا کنیم گفت: توسعه چند وجهی است و نیاز به زیرساختی به نام فرهنگ اجتماعی و آموزش دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، حسینعلی تهرانی، رئیس موسسه علوم و فنون کیش در نخستین "سمیتئاتری مدیریت حرفه ای خدمات هتلداری کیش" که در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگ اجتماعی به عنوان زیرساخت های مهم توسعه گفت: توسعه چند وجهی است و زیرساختی به نام فرهنگ اجتماعی و آموزش داردکه اگر بتوانیم آن را به تعالی برسانیم می توانیم امیدوار باشیم که کیش  در صحنه توسعه قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی با بیان اینکه نگاه ما به این سمیتئاتر، نگاه آموزشی است افزود: تلاش می کنیم تا به نمایش گذاشتن بخش هایی از تحقیقات موسسه علوم و فنون و پدیده تبار از صحنه تئاتر برای رفع مشکلات در صنعت هتلداری بهره بگیرریم.

,

تهرانی به توزیع فرم های نظرسنجی در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: در ایام پیک گردشگری بالغ بر 12 هزار فرم نظر سنجی توزیع و نظرات مردم با محوریت هتل فهرست برداری شد و خروجی نظرسنجی ها با حضور گروه های نامحسوس در هتل ها، حتی با ایجاد چالش برای سنجش ظرفیت و امکانات هتل ها احصاء شد.

,

وی ادامه داد: پس از جمع بندی نتایج به دست آمده سناریوهای لازم نوشته و با حضور کارگردان های مطرح و استفاده از هنرمندان خوب تئاتر، تئاترهای خوبی در تهران برگزار شد تا مشکلات و معضلات صنعت هتلداری برطرف شود.

,

رئیس موسسه علوم و فنون کیش اظهار کرد: سمیتئاتر حاضر از 150 نکته کلیدی با کمی تلخند و بزرگنمایی اقدام به بازنمایی مشکلات هتلداری کرده است.

,

وی با اشاره به تاریخچه رویدادی به نام سمیتئاتر بیان کرد: شکل گیری پدیده ای به نام سمیتئاتر به دهه 1950 و اروپا برمی گردد که حوزه سیاست و سیاستمداران را به صحنه تئاتر کشید و اساتید و نقادان به تحلیل آن پرداختند.

,

تهرانی ادامه داد: امروز سمیتئاتر در دنیا بلوغ پیدا کرده و از سال 2006 به عنوان یک فعالیت  آموزشی مطرح شده است.

,

وی با بیان اینکه این پدیده در حال تکمیل است اظهار کرد: از این رویداد علاوه بر هتلداری در دیگر حوزه ها مانند حمل و نقل، بازار و غرفه داری، کلوپ داری ودیگر موضوعات گردشگری برای بیان مشکلات و رفع آن ها می توان استفاده کرد.

,

رئیس موسسه علوم و فنون کیش با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مراسم این است که توسعه پیدا کنیم تاکید کرد: توسعه چند وجهی است و زیر ساختی به نام فرهنگ اجتماعی و آموزش دارد که اگر بتوانیم آن را به تعالی برسانیم می توانیم امیدوار باشیم که کیش در صحنه توسعه قرار بگیرد.

,

نیما کیمیایی، مدیرعامل گروه مشاورین شرکت پریمیوم و نویسنده کتاب« برگ برنده مذاکرات» نیز در این مراسم با بیان روش های موفقیت در کسب و کار افزود: برای موفقیت در یک کسب و کار نیازبه بازآفرینی و جهش در تفکر خلاق است یعنی یک دگر گونی عظیم و کیش بستر دست یابی به موفقیت را دارد.

,

وی ماندگاری در کسب و کار را از دیگر عوامل موفقیت دانست و ادامه داد: کیفیت، ارتباط با انسان ها و نوآوری از عوامل مهم قرار گرفتن در مسیر موفقیت است و باید برای رسیدن به یک سطح استاندار در هر یک از این عوامل تلاش شود.

,

این مدرس MBA مزیت عملکردی، توجه به جزئیات در کار، داشتن یک سبک و روش مشخص در کسب و کار و پاسخگو بودن را از عوامل مهم در کیفیت عملکرد دانست و افزود: نیازسنجی و توجه به خواست های مشتریان، ارائه خدمات متفاوت و توجه به مشکلات قبل از اینکه از سوی مشتریان مطرح شود از عوامل مهم در تبدیل شدن به یک برند است.

,

وی ارتباط با سبک خاص، ارائه خدمات ویژه، توجه عمیق و احترام به مشتری و در دسترس بودن را از جمله موارد مهم در ارتباط با مشتری عنوان کرد و افزود: باید کاری کنید که مشتریان به استفاده از خدمات شما افتخار کنند و فکر کنند که این خدمات ویژه و مخصوص آن هاست.

,

کیمیایی با اشاره به نوآوری به عنوان یکی از مهمترین اصول ارائه خدمات به مشتریان اظهار کرد: ایجاد اشتیاق در پرسنل و ایجاد حس خوب از خدمات رسانی به مشتریان در این مجموعه، ایجاد فرصت های جدید با تغییر بینش و نگرش به موضوع خدمات رسانی، ارائه خدمات نوین خاارج از چارچوب های تعریف شده و متفاوت بودن از ویژگی های مهم برندهای بزرگ است.

,

اجرای 4 تئاتر با نمایش بخشی از مشکلات موجود در ارائه خدمات هتلداری و تشریح و تحلیل مشکلات مطرح شده در این نمایش ها از دیگر بخش های این مراسم بود.

,

نخستین سمیتئاتر مدیریت حرفه ای خدمات هتلداری به همت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با حضور مدیران بخش های مختلف گردشگری به ویژه هتلداری، هنرمندان و بازیگران تئاتر در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه