اخبار داغ

امام‌جمعه ملایر:

آمریکا با ایران هراسی در حال کاسبی در میان اعراب است

آمریکا با ایران هراسی در حال کاسبی در میان اعراب است
امام جمعه ملایر گفت: آمریکا با ایران هراسی که در بین اعراب به راه انداخته در حال کاسبی است و میلیون‌ها دلار سلاح‌هایی که روی دسشتشان مانده را به فروش می‌رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر در سپاه این شهر انقلاب اسلامی را حاصل صبر و تقوای مردم و رزمندگان دانست و اظهار داشت: اگر امروز انقلاب اسلامی ایران به قله‌های عزت و قدرت رسیده است و این حاصل و صبر،تقوا و استقامت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی گفت: صبر و تقوی از توصیه های اکید قرآن و ائمه(ع) است و ما مادامی که در ما در مسیر انقلاب حرکت می کنیم با داشتن این صفات و روحیه بسیجی پیروز هستیم.

,

امام جمعه ملایر افزود: خرمشهر که نماد  مقاومت و حقانیت جمهوری اسلامی ایران است با همین روحیه آزاد شد و این مسئله باعث پیروزی ما در مقابل هجمه های دشمنان می‌شود.

, ,

وی با اشاره به سخنان رهبری درباه  در پیش بودن خرمشهرها بیان کرد: اگر بخواهیم در خرمشهرهای پیش رو پیروز باشیم و با اقتدار از آنان خارج شویم باید روحیه صبر و تقوی و استقامت خود را حفظ کنیم.

,

حجت الاسلام برقراری با اشاره به سفر ترامپ به عربستان بیان کرد: دشمنان تازه وارد ما گویا این صبر و استقامت ایرانیان را فراموش کرده اند که از عربستان برای ما خط و نشان می‌کشند.

,

وی افزود: قدرتی که به پشتوانه آمریکا به وجود بیاید پوشالی است و عربستان باید این را بداند که نمی تواند ایران را با تراوشات ذهنی خود تهدید کند.

,

امام جمعه ملایر گفت: آمریکا با ایران هراسی که در بین اعراب به راه انداخته به در حال کاسبی است و میلیون‌ها دلار سلاح‌هایی که روی دسشتشان مانده را به فروش می‌رساند.

,

وی تاکید کرد: آمریکا گاو شیردهی همچون عربستان را پیدا کرده است و تا  می تواند آن را خواهد دوشید.

,

حجت السلام برقراری تاکید کرد: تا زمانی که روحیه فاتحان خرمشهر در بین ایرانیان وجود دارد آمریکا و تفاله های آنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

,

وی گفت: افرادی چون ترامپ  که تازه از تجارت قدم عرصه تجارت نهاده‌اند می خواهند کشورهای عربی را برای گوش به فرمانی رژیم منحوس صهیونیسمی متحد کنند.

,

امام جمعه ملایر بیان کرد: چقدر خوب است که عربستان از این خواب غفلت بیرون بیاید و بداند که دشمن اصلی اسلام آمریکا است.

,

وی با اشاره به اقدامات رژیم بحرین علیه شیخ عیسی قاسم بیان کرد: حرکت‌های انجام شده علیه رهبر شیعیان بحرین حرکت علیه خود رژیم بحرین است و خون‌های بجوش آمده از این اقدام نمی گذارد آب خوشی از گلویشان پایین رود.

,

حجت السلام برقراری گفت: ایران ملتی مقاوم و متحد است و ایرانیان با همین همبستگی نظام و امت قدرت خود را به رخ جهانیان نمایانده‌اند و به همین دلیل است که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور هستند.

,

وی با تاکید بر همبستگی همه ملت زیر سایه ولایت بیان کرد: نباید اجازه دهیم بغض‌ها و کینه‌ها در کشور ایجاد شود تا دشمن از آن سوء استفاده کرده و یک جنگ نیابتی و دوقطبی در کشور ایجاد کند.

,

امام جمعه ملایر به حضور پر افتخار ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات در اوج قدرت، صلابت، سلامت وامنیت افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است.

,

وی با اشاره به برخی گزارشات درباره تخلفات انتخاباتی بیان کرد: ما همه تابع قانون و قانونمندیم و نباید اجازه سنگ اندازی به دشمن را دهیم.

,

, ,

فرمانده سپاه ملایر هم در این آیین با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی به دهان ضد انقلاب و اربابان آنان بود.

,

داود ابراهیمی با اشاره به نحوه انجام عملیات بیت المقدس در سال 61 بیان کرد: استقامت و مقاومت رزمنده‌های اسلام و مردم این شهرسبب پیروزی و فتح خرمشهر شد.

,

وی گفت: جمله ای که رهبری درباره در پیش بودن خرمشهرها بیان کردند یک جمله استراتژیک است و این یعنی که جوانان ما هر کاری را انجام می دهند برای رضای خدا انجام داده که پیروزی همراه آن است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه