اخبار داغ

بمناسبت ماه مبارک رمضان:

24مبلغ و مبلغه به شهر و روستاهای بندرترکمن اعزام می شوند

24مبلغ و مبلغه به شهر و روستاهای بندرترکمن اعزام می شوند
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن از اعزام 24 مبلغ و مبلغه در ایام ماه مبارک رمضان به مساجد شهر و روستاها در بندرترکمن خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، حجت الاسلام جعفر کوهستانی با اشاره به این خبر افزود:مساجد به عنوان محوری ترین نهاد اجتماعی در جهت تقویت فرهنگ اسلام همواره شناخته شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده 24 مبلغ و مبلغه در ایام ماه مبارک رمضان به مساجد شهر و روستا و ادارات و نهادها و مراکز فرهنگی و .. اعزام می شوند تا مساجد در این ایام رونق بیشتری یابند و در حوزه تبلیغ دین و فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی ، برنامه ریزی های لازم انجام شود.

,

حجت الاسلام کوهستانی ماه رمضان را فرصت مناسبی برای کسب فیوضات دانست و تصریح کرد:رمضان ماه پرفضیلتی است که زمینه بخشش و عفو الهی را به روی بندگان خدا باز می کند ، لذا از این دقایق و لحظات با ارزش و معنوی باید نهایت استفاده را ببریم.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به برنامه های معنوی این نهاد در ماه رمضان خاطر نشان کرد:همه ساله با نزدیک شدن ما ه رمضان ، غبارروبی از مساجد انجام می شود لذا امسال نیز با هماهنگی های به عمل آمده هم زمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ، مساجد شهر و روستاهای بندرترکمن نیز غبار روبی می شوند و مراسم غبار روبی در مسجد النبی (ص) و مسجد امیرالمؤمنین (ع) نیز به صورت نمادین با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه