اخبار داغ

با فرارسیدن ایام ماه رمضان؛

طرح ضیافت الهی بقاع متبرک شرق گلستان برگزار می شود

طرح ضیافت الهی بقاع متبرک شرق گلستان برگزار می شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شرق گلستان از برگزاری برنامه های طرح ضیافت الهی در 10 بقعه در شرق گلستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، چند روزی دیگر به ماه میهمانی خدا باقی نمانده است و مساجد و امامزاده ها در حال تدارک برنامه ها و مراسم های خود هستند تا به عنوان خانه خدا، میزبان خوبی برای مهیمانان خداوند باشند، در این بین یکی از مراکزی که با برنامه های مذهبی و طرح های سازماندهی شده فعالیت می کند، امامزادگان و بقاع متبرکه هستند که با نام طرح ضیافت الهی به میهمانی ماه رمضان می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شرق گلستان در گفتگو با این رسانه، می گوید: بقاع متبرکه و امامزادگان شرق گلستان با اجرای برنامه ضیافت الهی، از جمله پاسخگویی به سوالات شرعی و ترتیل خوان و جز خوانی از برنامه هایی است که در 10 بقعه متبرکه برگزار خواهد شد.

,

جعفر ذوبی سرابی با بیان اینکه یکی از برنامه های ایام ماه مبارک رمضان، بزرگداشت وفات حضرت خدیجه(س) با نام"خدیجه مادر امت" است، افزود: این برنامه در امامزاده جعفر(ع) مینودشت و امامزاده بی بی سکینه(س) قلعه قافه ویژه بانوان برگزار می شود که در آن از همسران و مادران شهدای مدافع حرم تجلیل و قدردانی خواهد شد.

,

سرابی با اشاره به اینکه 10 امامزاده ما را در برگزاری برنامه های ضیافت یاری می کنند، تصریح کرد: خیمه های معرفت در دو امامزاده تکیه بابا و امامزاده جعفر(ع) برپا است و در بقاع متبرکه شرق گلستان همچنین برنامه افطاری ساده برگزار می شود.

,

رئیس اداره اوقاف شرق گلستان در ادامه افزود: در بقعه مبارکه بی بی سکینه(س) قله قافه و امامزاده جعفر(ع) مینودشت سفره افطاری با فرهنگ سازی افطاری ساده برپا می شود و به تناوب در امامزادگان دیگر چند شبی این برنامه انجام خواهد گرفت.

,

وی در پایان به برگزاری مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: از برنامه مهم دیگر در امامزاده ها، برگزاری مراسم لیالی شب قدر است که شور و حال دیگری در فضای امامزاده و بقاع متبرکه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه