اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

فتح خرمشهر نشان اقتدار و عزت مندی بود

فتح خرمشهر نشان اقتدار و عزت مندی بود
کارشناس سیاسی و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر و پیروزی در عملیات غرور افرین بیت المقدس نشان اقتدار و عزت مندی کامل دوران دوران بود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گرمسارآنلاین مراسم سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر با حضور جمعی از مردم شهرستان در مسجد جامع گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

در این مراسم دلبریان کار شناس سیاسی و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با بیان این مطلب در جمع مردم گرمسار گفت: هشت سال دفاع مقدس نشان عزت مندی  و وازه های پر معنای ایثار ، مقاومت ، شهادت و ولایت مداری بود .
کار شناس سیاسی در ادامه به پیروزی قدرتمندانه در عملیات بیت المقدس در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کردو اظهارداشت: عملیات بیت المقدس به واقع یک نمایش واضح برای پیروزی رزمندگان در آن دوران مقابل رژیم صدام بود و رد ان زمان ایران تنها با عراق صدام نمی جنگید بلکه با بسیاری از کشورهای اروپایی و مخالف اسلام به رهبری آمریکا و اسرائیل در مبارزه بود.

, .,
, .,

دلبریان در ادامه افزود: ولایت مداری و شناخت حق بر باطل مهم ترین ویژگی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که همیشه گوش به فرمان رهبری و امام (ره) بودند و لحظه ای بر آرمان ولایت  وآرمان خود  کوتاه و شک نمی کردند .

, .,

وی در ادامه تاکید کرد: توطئه دشمنان دیگر رنگ عوض کرده اند و با حرکات و حیله های نرم می خواهد مبانی اسلام و انقلاب اسلامی ایران را تضعیف نماید تا واژه شهادت که از کربلای حسینی نشات می گیرد از کار نامه پر افتخار جوانان ایران اسلامی رنگ ببازد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه