اخبار داغ

استاد حوزه علمیه قم:

دشمن با گسترش آسیب های اجتماعی اصل نظام را نشان گرفته / برای ساختن یک جامعه علوی باید از خانواده اسلامی آغاز کرد

دشمن با گسترش آسیب های اجتماعی اصل نظام را نشان گرفته / برای ساختن یک جامعه علوی باید از خانواده اسلامی آغاز کرد
استاد حوزه قم گفت: مسئله آسیبهای اجتماعی بسیار حیاتی است، دشمن با گسترش آسیب های اجتماعی اصل را نظام را مخدوش می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلاس بیست؛  " حجت الاسلام محمدتقی قادری" امروز درهمایش "تبیین جایگاه قرآن  در کاهش آسیب های اجتماعی" در جمع روحانیون استان گلستان که در مصلی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: با بیان نگرانی از آسیب های اجتماعی در جامعه اظهار کرد:  امروز دشمن ما در حال مخدوش کردن اذهان مردم است، لحظه ای غفلت این قافله را باخته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاس بیست؛ ,

وی ادامه داد: اگر نخواهیم به این مسئله بپردازیم اصل انقلاب و نظام را مخدوش کردیم،

,

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر بخواهیم در خصوص آسیبهای اجتماعی اقدام کنیم باید به خوبی آن را درک کنیم بعد اقدام کنیم.

,

قادری ادامه داد: هر عملی که از یک فرد و از حزب یا گروهی بر خلاف عقاید بروز کند این رفتار خلاف قرآن و شرع باشد و توجیه پذیر نباشد این آسیب هست و باید اصلاح شود.

,

استاد جامعة المصطفی، عمده آسیب های جامعه را در حوزه های مختلف کودکان و نوجوانان، زنان و اعتیاد نام برد و گفت: دشمن  سنگر را در به داخل خانه ها آورده است لذا  برای ساختن  یک جامعه علوی باید از خانواده اسلامی آغاز شود.

,

وی با بیان اینکه تربیت علوی یعنی اینکه فرزندت را طوری بار بیاوری که برای اسلام  جان خود را تقدیم کند، افزود: اصلحه  ها اشیایی هستند که بعد ار مدتی خراب می شود اما تریبت اسلامی عاقبت بخیری را به همراه دارد.

,

قادری به نقش طلاب در کاهش آسیب های اجتماعی  اشاره کرد و افزود: باید از تجربیات درس گرفت نمی شود با آموزش های بروز  و ارتقای دانش مبلغان  و ارتباط موثر با مردم بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه