اخبار داغ

با کسب پیروزی مقابل لاهیجان:

ملوانان نوین انزلی قهرمان لیگ فوتبال نوجوانان گیلان شد

ملوانان نوین انزلی قهرمان لیگ فوتبال نوجوانان گیلان شد
تیم فوتبال نوجوانان ملوان نوین انزلی با کسب ۵۷ امتیاز و پیروزی مقابل ملوانان لاهیجان توانست به‌عنوان قهرمانی لیگ فوتبال نوجوانان گیلان دست یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  افق انزلی در هفته پایانی و بیست و سوم رقابتهای لیگ نوجوانان گیلان تیم فوتبال  ملوان نوین بندر انزلی با پیروزی مقابل ملوانان لاهیجان به عنوان قهرمانی این لیگ دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  افق انزلی,

ملوان نوین انزلی با برد شش بر صفر مقابل این تیم لاهیجانی، ۳ امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کرد تا با ۵۷ امتیاز و به صورت قاطعانه در صدر جدول قرار بگیرد.

,

تیم فوتبال نوجوانان ملوان نوین انزلی با کسب مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال نوجوانان گیلان ، فصل آینده به عنوان نماینده این استان در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد.

,

همچنین تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری رشت و اتحاد آبکنار با کسب ۵۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل ، به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

,

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، ۱۳ تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت پرداختند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه