اخبار داغ

مقررات حضور ناشران در نمایشگاه قرآن اعلام شد

مقررات حضور ناشران در نمایشگاه قرآن اعلام شد
معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن‌ با اشاره به تدوین مقررات حضور ناشران در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به ناشران متخلف هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد زرنگار معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن‌  با اشاره به لزوم نظارت بر قرآن‌های عرضه‌شده در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اظهار داشت: امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب 10 ناشر قرآن‌های بدون مجوز ارائه کردند که با تذکر از عرضه این قرآن‌ها خودداری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی از تدوین مقررات حضور ناشران در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و افزود: بر اساس این آیین‌نامه ناشران تنها مجاز به ارائه آثار و کتب خود هستند و عرضه کتب دیگر ناشران تخلف محسوب می‌شود. همچنین هر ناشر موظف است صرفا نسبت به عرضه و فروش قرآن، مفاتیح و ادعیه نشر خود و یا نمایندگان خود اقدام کند.

,

زرنگار با بیان اینکه در زمان ثبت‌نام از ناشران سعی شده تمامی شرایط حضور شرکت‌کنندگان توضیح داده شود، خاطر نشان کرد: از ناشران تقاضا داریم از عرضه قرآن‌های بدون مجوز خودداری کنند و مردم نیز دقت داشته باشند که از قرآن‌های چاپ جدید یا از سال 1392 به بعد خریداری کنند تا مشکلی در چاپ و نشر این قرآن‌ها وجود نداشته باشد.

,

معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن‌ با اشاره به اینکه ناشران موظف هستند مجوز نشر قرآن چاپ شده را در نمایشگاه جهت ارائه به مدیریت به همراه خود داشته باشند، افزود: ناشران باید در صورت ارائه قرآن‌های فاقد مجوز چاپ و مجوز نشر از سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کنند در غیر این صورت غرفه آن‌ها بسته خواهد شد.

,

وی از برخورد جدی با ناشران متخلف خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با ناشرانی که مقررات را رعایت نکنند و قرآن‌های بدون مجوز عرضه کنند به طور جدی برخورد خواهیم کرد و حتی اسامی ناشران متخلف را اعلام می‌کنیم تا شاهد تخلفی نباشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه