اخبار داغ

مدیر گروه نمایش دانشگاه نبی اکرم تبریز؛

تبریز به دومین قطب تئاتر و سینمای کشور تبدیل می‌شود

تبریز به دومین قطب تئاتر و سینمای کشور تبدیل می‌شود
مدیر گروه نمایش دانشگاه نبی اکرم تبریز گفت: برگزاری این جشنواره به صورت سراسری نشان می دهد که تبریز در مسیر تبدیل شدن به دومین قطب تئاتر و سینمایی کشور قرار گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج،عبدالحسین لاله در آئین اختتام دوازدهمین جشنواره تئاتر دانشجویی پودس، ابراز داشت: تمام این فرصت‌ها و پیشرفت‌ها در سایه تلاش بزرگانی حاصل شد که امروز در کنار ما نیستند و بر تک تک ما وظیفه است که با حفظ حرمت و شان این هنر کهن نتیجه تلاش‌های بزرگان این عرصه تئاتر کشور تبریز را ارج نهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی تاکید کرد: دانشگاه نبی اکرم به عنوان تنها دانشگاه تئاتر شمالغرب کشور، قدم‌های موثری در استعدادیابی، تربیت هنرمندان جوان و همچنین معرفی و توسعه تئاتر منطقه برداشته و همه مسئولان برای تسری این حرکت همت کرده‌اند.

,

مدیر گروه نمایش دانشگاه نبی اکرم تبریز خاطرنشان ساخت: برگزاری دوازده دوره پیاپی جشنواره پودس حاکی از اهمیت و عملکرد موفق این جشنواره است و امیدواریم حاصل تلاش دوستان عزیز بصورت ملی ثبت و هر ساله برگزار شود.

,

وی اذعان داشت: در طول چند روز برگزاری نمایش دیدم که هیئت اجرایی جشنواره با تمام توان تلاش کردند و داوری نیز در نهایت انصاف، عدالت و کاملا کارشناسی انجام شد.

,

پیشکسوت عرصه تئاتر کشور تاکید کرد: امیدوارم کسانی که در این جشنواره جایزه می گیرند مغرور نشوند، از فردا باز تلاش‌های خود را ادامه دهند تا در سال‌های بعد آثاری بهتر به جامعه هنری کشور ارائه دهند و کسانی هم که جایزه نگرفتند ناامید و مایوس نباشند، هنرمند واقعی برای جشنواره و جایزه گرفتن کار نمی کند بیان صحیح مفاهیم و همراه شدن با مخاطب بزرگترین خواسته یک هنرمند است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه