اخبار داغ

جهت مشارکت در بازسازی عتبات عالیات؛

اعزام 60 نیروی متخصص از استان سمنان به نجف اشرف +تصاویر

اعزام 60 نیروی متخصص از استان سمنان به نجف اشرف +تصاویر
60 نیروی متخصص از استان سمنان جهت مشارکت در امر بازسازی عتبات عالیات عازم کشور عراق شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در اولین روز از ماه مبارک رمضان یک کاروان شامل 60 نیروی متخصص برای مشارکت در امر بازسازی عتبات عالیات از استان سمنان به کشور عراق اعزام شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

اعزام 700 نیروی متخصص تا پایان سال

, اعزام 700 نیروی متخصص تا پایان سال,

رمضانعلی حلوایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان در این خصوص به خبرنگار مرآت گفت: 60 نیروی تخصصی از استان سمنان جهت مشارکت در بازسازی حرم امام علی (ع) به مدت یک ماه به کشور عراق اعزام شدند.

, مرآت,

حلوایی با بیان اینکه این اعزام سومین اعزام نیروهای ستاد بازسازی عتبات عالیات از ابتدای سال تاکنون است اظهار کرد: در این کاروان نیروهایی از شهرستانهای شاهرود، دامغان و سمنان حضور دارند که پس از ورود به نجف اشرف در بخش های فنی مهندسی، پشتیبانی، کارگری و آشپزخانه به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا کنون 200 نفر از نیروهای این ستاد به کشور عراق اعزام شده اند که این عدد تا پایان سال به 700 نفر خواهد رسید.

,

موکب های اربعین حسینی شناسنامه دار می شوند

, موکب های اربعین حسینی شناسنامه دار می شوند,

وی در خصوص تشکیل ستاد اربعین استان نیز گفت: ستاد اربعین استان سمنان با هدف برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین امسال تاکنون 3 بار در استانداری سمنان تشکیل جلسه داده است و بنا داریم برای انجام هماهنگی بیشتر تعداد جلسات را در ماههای آینده افزایش دهیم.

,

حلوایی افزود: یکی از موضوعاتی که در دستور کار ستاد اربعین قرار دارد طرح شناسنامه دار کردن موکب ها و اعضای فعال در مراسم اربعین است که می تواند به انسجام بیشتر نیروهای فعال در مراسم اربعین کمک کند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با بیان اینکه این ستاد مسئولیت اسکان و پذیرایی 10 هزار زائر در نجف و 10 هزار زائر در کربلا را در هر شبانه روز برعهده دارد تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی ستاد بازسازی پیش از فرارسیدن اربعین حسینی، ارائه آموزش های لازم به خادمان اربعین در بخش های مختلف است تا در انجام مسئولیتهای خود دچار مشکل خاصی نشوند.

,

وی تصریح کرد: خوشبختانه مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکنون همکاری مناسبی با این ستاد داشته اند که امیدواریم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

,

حلوایی در خاتمه خاطرنشان کرد: علاقه مندان در صورت تمایل می توانند به ستاد و دفاتر بازسازی عتبات عالیات در شهرستان هامراجعه و آمادگی خود را برای اعزام و مشارکت در اجرای این طرح های عمرانی در عتبات عالیات اعلام کنند.

,

لازم به ذکر است که شهروندان سمنانی می توانند در جهت مشارکت در طرح های بازسازی عتبات عالیات، کمک های نقدی خود را به حساب 6555555 نزد بانک انصار و یا به شماره کارت صادارات  6037691597319201 واریز کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه