اخبار داغ

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی:

برگزاری طرح ضیافت الهی در ۴۵ بقعه شاخص استان/ پخش زنده تلاوت قرآن در امامزادگان باقریه از شبکه استانی

برگزاری طرح ضیافت الهی در ۴۵ بقعه شاخص استان/ پخش زنده تلاوت قرآن در امامزادگان باقریه از شبکه استانی
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ،گفت:در ماه رمضان امسال طرح ضیافت الهی در ۴۵ بقعه متبرکه و شاخص استان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین منصور هاشمی ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ، در گفتگو با خاورستان ، اظهارکرد: طرح ضیافت الهی یکی از طرح های سازمان اوقاف است که همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان ,

 

,

وی افزود: در خراسان جنوبی هم این طرح در 45 بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود

,

 

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در قالب این طرح برنامه هایی از جمله اقامه نماز جماعت، افطاری ساده بعد از نماز مغرب و عشا، قرائت ادعیه، برنامه سحرخوانی، لیالی قدر و مراسم احیا در بقاع، برپایی غرفه کودک، مشاوره، عفاف و حجاب و مشاوره جوانان و برگزاری مراسم سخنرانی با حضور سخنرانان کشوری اجرا می شود.

,

 

,

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: امسال هم از حضور قاری مصری و تلاوت قرآن در بقاع شاخص استان در ایام ماه مبارک رمضان استفاده خواهیم کرد.

,

 

,

وی تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان علاوه بر مبلغان بومی، 15 مبلغ اعزامی از قم برای اقامه نماز جماعت و کار تبلیغی به بقاع متبرکه اعزام می‌شوند.

,

 

,

 

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به موقوفات قرآنی و اجرای نیت آنها در ایام ماه مبارک رمضان، عنوان کرد : مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن یکی از اقداماتی است که از محل نیت واقفین اداره می شود به طوری که 860 میلیون تومان برای مدرسه حفظ قرآن هزینه شده که از درآمد موقوفات قرآنی تأمین شده است.

,

 

,

هاشمی با بیان اینکه درماه مبارک رمضان به دنبال ایجاد فضای معنوی و قرآنی در جامعه هستیم، گفت: در حال حاضر 20 حافظ کل قرآن در مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم خراسان جنوبی مشغول به تحصیل هستند.

,

 

,

 وی خاطر نشان کرد: امسال ترتیل جزء خوانی قرآن کریم هر روزه از آستان شهدای باقریه به صورت زنده از شبکه استانی خراسان جنوبی پخش می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه