اخبار داغ

مراسم احیا به میزبانی شهدا در اهواز برگزار می‌شود +جزئیات

مراسم احیا به میزبانی شهدا در اهواز برگزار می‌شود +جزئیات
حسن نورانی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان از برگزاری مراسم احیاء به میزبانی شهدا در اهوازخبر دادوگفت: این مراسم معنوی ساعت ۲۳ امروز چهارشنبه ۳۱ خردادماه در گلزار شهدای اهوازبرگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهوازنوین :حسن نورانی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان از برگزاری مراسم احیاء به میزبانی شهدا در اهوازخبر دادوگفت: این مراسم معنوی ساعت ۲۳ امروز چهارشنبه ۳۱ خردادماه در گلزار شهدای اهواز برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین ,

وی با بیان اینکه هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر استان متشکل از فرزندان شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم این مراسم را برگزار می‌کنند، گفت: این برنامه معنوی که دوازدهمین سال اجرای آن است در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در جوار مزار شهدا برگزار می‌شود.

,

نورانی ادامه داد: در سال‌های گذشته شاهد حضور جمعیت بالای ۳ هزار نفری مردم را در این مراسم شاهد بوده‌ایم. برگزاری این مراسم معنوی امسال هم با حضور خوب مردم اهواز و خانواده‌های شاهد و ایثارگر همراه است.

,

مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر استان گفت: حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا‌های خوزستان سخنران این مراسم است.

,

صادق آهنگران و حجت الاسلام سعید شحیطاط نیز مداحان این برنامه هستند. شعرخوانی سید محمدمهدی شفیعی و پخش آوای نمای شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه