اخبار داغ

یادداشت/

جناب وزیر؛ مردم کردستان دوباره برایت هورا خواهند کشید حتی اگر باز به آنان اهانت کنی!

جناب وزیر؛ مردم کردستان دوباره برایت هورا خواهند کشید حتی اگر باز به آنان اهانت کنی!
جناب وزیر کشور سلام ما را به دکتر روحانی برسانید وعارض شوید استانی را کشف کردم که ۷٣ درصد آرای آنها برای شما بوده است و بفرمایید مردمانش ندار نیستند بلکه بزرگوارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، وزیر کشور فردا به کردستان می آید اصلاح طلبان عزیز اگر این بار جناب وزیر فرمودند در کردستان به اجماع نرسیدم و فردی مورد تایید برای پست استانداری انتخاب کنیم  برای ایشان دست نزنید و هورا نکشید ثابت قدم باشید و اجازه ندهید استانی قربانی تفکراتتان شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور ضمن خوش آمدگویی به حضور حضرتعالی به کردستان، اینجانب هم از شهر دیواندره (دیوان سالاران) نکاتی را خروجی میدهم که امیدوارم به احترام یکصد هزار نفر مردم شهرستان دیواندره حداقل بزرگواری آن را بدست شما برساند.

,

 

,

جناب دکتر دردهای ما در این شهرستان رمانی ست با دهها جلد! باخبر شدیم که فردا در جلسه ای حضور میابید. که مطالبات مردم را بررسی کنید اتاقی که شما در آن مستقر می شوید سالهاست که اسم شهر دیواندره چه خوب و چه بد تا بحال در آنجا مطرح نشده است.جناب دکتر شهر ما در سیطره یک تفکر غالب شخصی و منفعت طلبیست و مقعر فرمانده ما کاملا امنیتی شده است، ١٢ اداره ی آن با سرپرست اداره می شود،ما مهد کشاورزی و دامپروری هستیم اما وارده کننده گوشت ولبنیات.

,

 

,

تنها شهری در ایران هستیم که حتی یک کارخانه نداریم و تولیدهای ما کاملا ورشکست شده اند ...جوانان تحصیل کرده ما یا در عراق یا تهران یا شیراز کارگری میکنند.میانگین سواد جوانان ما لیسانس است.بعضی وقت ها احساس میکنیم شهری هستیم که از زیر خاک کشف شده ایم و وقتی به شهرهای همجوار گذری میکنیم بحال خودمان تاسف میخوریم!

,

 

,

جناب دکتر فضلی نگاه استان به شهر ما نگاه روستایست ما شهری در حال توسعه باید باشیم ولی چون قدرت لابی و دلسوزی در استان نداریم هر سال بودجه  شهر ما کاهش میابد.جناب دکتر روزی نیست در جاده های مرگ این شهرستان خانواده ای عزادار نشود.ماه و هفته ای نیست که خبر خودکشی در این شهر به گوش ما نرسد.روزی نیست یک مورد طلاق در راهروهای دادگاه ثبت نشود.اعتیاد و.....بماند.

,

 

,

جناب دکتر مردم همیشه در صحنه ما همیشه ثابت کرده اند که همگام با برنامه های نظام هستند مردمی خودجوش در تمامی فعالیت های سیاسی و اجتماعی،اما حزب بازی و وامداری نمایندگان ادوارش باعث عقب ماندگی این شهر شده است.!

,

 

,

سلام ما را به دکتر روحانی برسان وعارض شوید شهرستانی را کشف کردم که ٨٣ درصد آرای آنها برای شما بوده است...ب

,

فرمایید مردمش ندار نیستند بزرگوارند...

,

جناب دکتر درد را از هر طرف بنویسد همان درد است...

,

 

,

جناب دکتر میدان دادن به مدیران بی لیاقت از اعتبار دولت تدبیر و امید در کردستان میکاهد.امیدوارم برای صیانت از آرای دکتر روحانی در این خطه هم شده است.انتحاری عمل کرده و امید و روشنایی را به چشم های کم سوی ما در این شهرستان روا دارید و حداقل مشاوری برای تحقیقی میدانی از وضعیت این شهرستان عازم سفر کنید ما مردم مهمان نوازی هستیم این را بارها به مهمانانی که زیبا حرف میزدنند و از وعده های دهن پرکنی میگفتند ثابت کرده ایم!

,

 

,

جناب دکتر چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است...

,


یادداشت: فریدون آقایی فردا

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه