اخبار داغ

پایان بازشماری آراء انتخابات شورای شهر اهواز/نتیجه همان شد که مردم رای دادند

پایان بازشماری آراء انتخابات شورای شهر اهواز/نتیجه همان شد که مردم رای دادند
بنابر خبرهای رسیده بازشماری آراء ۸۵ صندوق رای انتخابات شورای شهر اهواز به اتمام رسید و همانگونه که از ابتدا مشخص بود هیچ تغییری در افراد راه یافته به پنجمین دوره شورای شهر ایجاد نشده و صرفا تغییرات اندکی در آرا همان ۱۳ نفر اول صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اهوازنوین: بنابر خبرهای رسیده بازشماری آراء ۸۵ صندوق رای انتخابات شورای شهر اهواز به اتمام رسید و همانگونه که از ابتدا مشخص بود هیچ تغییری در افراد راه یافته به پنجمین دوره شورای شهر ایجاد نشده و صرفا تغییرات اندکی در آرا همان ۱۳ نفر اول صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین,

بد نیست یاداوری کنیم که برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر اهواز که نتیجه انتخابات بر وفق مرادشان نبود با علم بر اینکه نتیجه همان است که مردم خواستند؛برای مظلوم نمایی نیز که شده بساط کوبیدن بر طبل تقلب را راه انداختند تا شاید با اما و اگرها و اعتراضات خود بتوانند شک و شبهه راهیابی شورای پنجم با تقلب را در اذهان عمومی جا بیاندازند.

,

اما از انجا که نتیجه انتخابات همان بود که مردم خواستند پس از یکماه کش و قوس ؛اعتراض و بازشماری اگر صدبار دیگر صندوق ها بازشماری میشدند نتیجه همان خواهد شد که از اول بود.

,

با این اوصاف در روزهای اینده با تایید نتایج انتخابات شورای شهر اهواز توسط هیات نظارت بر انتخابات پرونده اعتراضات شورای شهر اهواز نیز بسته خواهد شد اما در این میان روسیاهی آن برای عده ای ماند که جا پای فتنه گرانی گذاشتند که در سال ۸۸ معتقد بود یا نتیجه باید خواست ما باشد یا تقلب شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه