اخبار داغ

با حضور رئیس سازمان بهزیستی؛

نخستین مرکز درمان اعتیاد کودکان خیابانی کشور در البرز افتتاح شد/ ۱۹ مرکز درمان اعتیاد بانوان در کشور وجود دارد

نخستین مرکز درمان اعتیاد کودکان خیابانی کشور در البرز افتتاح شد/ ۱۹ مرکز درمان اعتیاد بانوان در کشور وجود دارد
البرز نخستین استان کشور در زمینه راه اندازی مرکز درمان اعتیاد برای کودکان خیابانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ نخستین مرکز درمان اعتیاد کودکان خیابانی کشور و اولین مرکز TC زنان ویژه معتادین عصر روز (۳۱ خرداد) با حضور مسئولین کشوری و استانی در ماهدشت کرج آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

رئیس سازمان بهزیستی توجه به افراد بهبود یافته در مراکز TC در راستای ایجاد اشتغال و مسکن ضروری دانست و با اشاره به اینکه اقدامات درمان‌ مدار و گسترش درمان اجتماع مدار یکی از راهبردهای اساسی سازمان بهزیستی است گفت: پیشگیری خانه به خانه و محیط‌ های عمومی در دستور کار این سازمان قرار دارد و با توجه به اثر بخشی این مهم در مرحله دوم درمان صورت می گیرد.

, رئیس سازمان بهزیستی توجه به افراد بهبود یافته در مراکز TC در راستای ایجاد اشتغال و مسکن ضروری دانست و با اشاره به اینکه اقدامات درمان‌ مدار و گسترش درمان اجتماع مدار یکی از راهبردهای اساسی سازمان بهزیستی است گفت: پیشگیری خانه به خانه و محیط‌ های عمومی در دستور کار این سازمان قرار دارد و با توجه به اثر بخشی این مهم در مرحله دوم درمان صورت می گیرد.,

انوشیروان محسنی بندپی اقدامات علمی و تخصصی برای پیشگیری و شیوع آسیب‌ های اجتماعی و معلولیت را اولویت سازمان بهزیستی کشور دانست و افزود: البرز نخستین استان در زمینه راه اندازی مرکز درمان اعتیاد برای کودکان خیابانی است و البته سیستان و بلوچستان نیز در این زمینه اقداماتی داشته است.

,

وی درباره بازگشت کودکان کار به زندگی که متاسفانه اغلب توسط والدین خود معتاد شده اند اظهار امیدواری کرد و اظهار داشت: درمان اجتماع مدار یکی از روش‌ های مقابله و مبارزه با اعتیاد خواهد بود و مدت نگهداری افراد در این مکان بین شش ماه تا سه سال است.

,

محسنی تعداد مرکز tc در کشور را ۱۹ مورد اعلام کرد و با بیان اینکه توجه به گروه‌ های ویژه از اولویت‌ های سازمان بهزیستی است تصریح کرد: امروز در ماه مبارک رمضان شاهد افتتاح اولین مرکز درمان اجتماع مدار زنان دچار معضل اعتیاد در کرج هستیم.

, tc,

رئیس سازمان بهزیستی کشور در خاتمه با اشاره به اینکه متخصصان روان‌ پزشک و پزشک در مرکز اعتیاد کودکان خیابانی مستقر خواهند شد خاطر نشان داشت: امیدواریم افرادی دچار این معضل شوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه