اخبار داغ

سردار حسین دهقان؛

حمله موشکی سپاه نشان از عزم ایران در مبارزه با تروریسم است

حمله موشکی سپاه نشان از عزم ایران در مبارزه با تروریسم است
سردار حسین دهقان گفت: حمله موشکی سپاه به داعش، نشان از عزم ایران در مبارزه با تروریسم است؛ همچنین نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با تروریست هیچ محدودیت زمانی و مکانی، برای خود قائل نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین دهقان در گفتگو با خبرنگار سایت کریمه، درباره حمله موشکی سپاه به داعش اظهار داشت: حمله موشکی سپاه به داعش، نشان از عزم ایران در مبارزه با تروریسم است؛ همچنین نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با تروریست هیچ محدودیت زمانی و مکانی، برای خود قائل نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه, کریمه, کریمه,

وی افزود: این رسالت تاریخی، اسلامی و انسانی سپاه پاسداران است که به نیابت از مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران با نظام تروریست مبارزه می کند.

,

دهقان ادامه داد: علاوه بر داعش، رژیم صهیونیستی هم باید پیام این عملیات را دریافت کند، چرا که پرتاب موشک به سوریه نشان دهنده آن است که همین موشک می تواند با اندکی آن سوتر به اسرائیل هم برسد.

,

وی تصریح کرد: لذا رژیم صهیونیستی باید نسبت به گذشته باور بیشتر و قطعی تری به توانمندی موشکی ما داشته باشد.

,

وزیر دفاع عنوان داشت: این توانایی موشکی ایران، در واقع می تواند بازدارنده اقدامات نابخردانه ای باشد که احیانا در سر دشمنان نظام، همچون عربستان و امثال آن، می پرورد.

,

وی یادآور شد: همچنین جمهوری اسلامی با این کار به نظام سلطه و نظام استکباری که هم اکنون در حال تشدید تحریم ها علیه ایران هستند، اثبات کرد که این اقدامات آنان نمی تواند ما را از اهداف بلندی که در حال دنبال کردن آن هستیم باز دارد.

,

دهقان خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی ایران در مقابل دشمنان بازدارنده است و علارغم این تحریم ها، جمهوری اسلامی روز به روز به توانمندی خودش که تضمین کننده اقتدار و امنیت ماست ادامه خواهد داد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه