اخبار داغ

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت تربت جام:

کار سمن ها با بی توجهی مدیران به ثمر نمی رسد

کار سمن ها با بی توجهی مدیران به ثمر نمی رسد
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت تربت جام گفت: سمن ها در چند سال اخیر مورد به مهری مسئولان دانشکده علوم پزشکی تربت جام و مسولان محلی قرار گرفته که این امر باعث به ثمر نرسیدن فعالیت های شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، محمود جامی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت تربت جام در نشست خبری که در محل احداث پایگاه اهدای خون این شرستان برگزار شد گفت: مجمع خیرین سلامت به عنوان یک سمن در حوزه درمان که توانسته بازوی خوبی برای ارائه خدمات درمانی شهرستان باشد متاسفانه در چند سال اخیر مورد به مهری مسئولان دانشکده علوم پزشکی تربت جام و مسولان محلی قرار گرفته که این امر باعث به ثمر نرسیدن فعالیت های شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

جامی با اشاره به کلنگ زنی مرکز طب تصویری در مرداد ماه سال گذشته افزود: متاسفانه به دلایل عدم همکاری از سوی شهرداری به لحاظ تغییر کاربری مکان ساخت مجتمع از مسکونی به درمانی صدور پروانه انجام نشده و با توجه به آمادگی خیر برای پرداخت تمام هزینه های ساخت و تجهیزات پزشکی پروژه راکد و مردم این منطقه محروم بی بهره مانده اند.

,

وی بیان داشت: با پیگیری های به عمل آمده توسط مجمع خیرین سلامت مرکز انتقال خون تربت جام با موافقت سازمان انتقال خون خراسان رضوی به پایگاه انتقال خون تبدیل شده و در حال حاضر ساختمان این پایگاه آماده بهره برداری و در انتظار تامین نیروی سازمانی و تجهیزات آزمایشگاهی است.

,

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت تربت جام افزود: مرکز انتقال خون تربت جام در حال حاضر روزهای یکشنبه و چهارشنبه فعال می باشد که پاسخگوی اهدا کنندگان خون شهرستان نبوده و ما شرمنده مردم خیر منطقه هستیم.

,

جامی ادامه داد: با راه اندازی پایگاه انتقال خون تربت جام شرق خراسان را تحت پوشش فرآورده های خونی قرار می دهد و نیازی نیست که از مرکز استان خون مورد نیاز بیماران تامین شود.

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر خون دریافتی از اهدا کنندگان به میزان هفتاد واحد در هفته جهت نگهداری وآزمایشات توسط پیک به مشهد انتقال یافته و در چرخه مصرف قرارمی گیرد.

,

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت تربت جام خاطر نشان کرد: مرکز انتقال این شهرستان به مدت چهار سال توسط مجمع و مشارکت دانشکده علوم پزشکی تربت جام اداره می شود.

,

جامی با اشاره به برنامه مجمع خیرین سلامت تربت جام ابراز داشت: مجمع خیرین سلامت از سال ۹۰ تشکیل شده و تا کنون بیش ۲۰۰ میلیارد ریال درحوزه سلامت هزینه کرده است.

,

وی یادآور شد: با راه اندازی پایگاه انتقال خون روزانه ۶۰ واحد خون گیری صورت می گیرد که در چرخه مصرف شرق خراسان قرار گرفته که می تواند جان بسیاری از انسانهای نیازمند به خون را نجات دهد.

,

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت تربت جام با اشاره به دیگر خدمات مجمع خیرین سلامت شهرستان به حوزه درمانی عنوان داشت: احداث استراحتگاه همراهان بیمار در بیمارستان سجادیه، احداث مرکز درمانی وحدت، اهدای ۶۵۰ مترمربع زمین و ساخت پایگاه انتقال خون، اهدای  ۲۴۰۰مترمربع زمین برای احداث کلینک تخصصی به دانشکده علوم پزشکی، احداث مرکز دایالیز در شهر نصرآباد تربت جام، تحت پوشش قرار دادن ۳۰۰ بیمار سرطانی به همراه خانواده، اهدا تجهیزات پزشکی و پرداخت هزینه های درمانی بیماران  نیازمند و کمک هزینه خرید کلیه به بیماران کلیوی گوشه ای از اقدامات این مجمع است.

,

جامی خاطرنشان کرد: هرکجا که از مجمع خیرین در ابعاد مختلف کمک رسانی خواسته شده ورود پیداکردیم و حتی ده ها هزار نفر فاقدین شناسنامه، مددجویان کمیته امداد وبهزیستی هزینه های درمانی آنان پرداخت شده است.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه