اخبار داغ

خروش استان سمنان در روز قدس؛

تکرار یک حضور حماسی در دیار قومس/گرما مانع حضور نشد

تکرار یک حضور حماسی در دیار قومس/گرما مانع حضور نشد
مردم استان سمنان در آخرین جمعه ماه رمضان با همدلی مثال زدنی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین فریاد استکبارستیزی سر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به  نقل از مرآت، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، جای جای استان سمنان امروز، میزبان خروش انقلابی مردمی بود که حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند و حتی روزه داری مانع حضور پرشور آنان در این روز گرم تابستانی در خیابان ها نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

هزاران نفر از مردم ولایتمدار و متدین دیار قومس در این هوای گرم با لب های خشکیده و با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس، فریاد "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سرداده و بار دیگر با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین تجدید بیعت کردند.

,

حضور گسترده جوانان به ویژه اقشار دانش آموز، دانشجو و ورزشکار در کنار مسئولان صحنه زیبایی از اقتدار و عظمت مردم این دیار را به نمایش گذاشت و آمده‌اند تا بگویند هیچ چیز مانعی برای حضورشان در راهپیمایی روز جهانی قدس نمی‌شود و برای لبیک گفتن به فرمان رهبری و اعلام برائت از دشمن، لحظه ای غفلت نمی‌کنند.

,

در این مراسم پرشور، مردم استان سمنان همچنین بیزاری خود را از ستم و استکبار جهانی، با شعارهای مرگ بر اسرائیل که بر پلاکاردها نقش بسته بود به گوش جهانیان رساندند.

,

در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس، پرچم های اسرائیل و آمریکا  توسط مردم روزه دار  در سراسر استان به آتش کشیده شد.

,

مردم شریف استان سمنان همچون مردم گوشه گوشه کشور عزیزمان، امروز آمدند تا با مشت های گره کرده، حمایت قاطعانه خودشان را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند چرا که می دانند حضور گسترده شان قدرت و قوتی دوباره به مبارزان با استکبار و ظلم می بخشد.

,

طنین انزجار مردم سمنان از رژیم صهیونیسم

, طنین انزجار مردم سمنان از رژیم صهیونیسم,

مردم ولایتمدار و دلیر سمنان همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیسم را طنین‌انداز کردند.

, مردم ولایتمدار و دلیر سمنان همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیسم را طنین‌انداز کردند.,

امروز پیر و جوان، مرد و زن، کودک و نوجوان به خیابان‌ها آمدند تا از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین حمایت کنند.

,

خیانت سران عرب عامل تاخیر در نابودی رژیم صهیونیستی است

, خیانت سران عرب عامل تاخیر در نابودی رژیم صهیونیستی است,

محمدرضا خباز استاندار سمنان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در سمنان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت با اشاره به اینکه  روز قدس یادگار حضرت امام(ره) است، گفت:  روزی که امام راحل(ره) این پیشنهاد زیبنده را دادند شاید در آن زمان این روز در ایران اتفاق افتاد اما امروز جنبه بین المللی پیدا کرده است.

, مرآت,

استاندار سمنان در ادامه افزود: روز قدس حتی در انگلیس که خود مرکز ساخت اسرائیل در 70 سال پیش بوده است، یک هفته جلوتر برگزار شده است.

,

وی تصریح کرد:هرچه بر عمر روز قدس می گذرد جمعیت بیشتری در دنیا به این مجموعه می پیوندند.

,

خباز با بیان اینکه روز قدس از محدوده ایران، خاورمیانه و آسیا خارج شده است گفت: امروزه نه تنها مسلمانان بلکه خود یهودی ها نیز علیه صهیونیست ها موضع می گیرند.

,

استاندار سمنان با اشاره به روشن شدن خباثت رژیم نامشروع صهیونیستی بر همگان اظهار کرد:  گویا جهانیان به این نتیجه رسیده اند که تا وقتی این نطفه نامشروع  در دنیا وجود داشته باشد همیشه درگیری، جنگ و خونریزی در منطقه وجود خواهد داشت.

,

وی با تاکید براینکه اسرائیل غده سرطانی در مسیر تعالی بشریت است، گفت: اسرائیل سد راه تعالی انسانیت است که باید با اتحاد مسلمانان و تاسی از حضرت امام(ره)  این غده سرطانی از سر راه مسیر انسانیت برداشته شود.

,

نماینده دولت در استان سمنان با بیان اینکه نابودی اسرائیل وعده الهی است، افزود: علت تاخیر در نابودی رژیم صهیونیستی خیانت سران عرب منطقه است.

,

خباز همچنین تصریح کرد: اگر سران عرب به  مسلمانان و مردم خودشان خیانت نمی کردند تا به حال اسرائیل وجود نداشت.

,

استاندار سمنان با یادآوری بشارت الهی برای نابودی ظلم و جور از عالم خاطرنشان کرد: روزی رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد و با نابودی این غده سرطانی عدالت جهان را فرا خواهد گرفت.

,

حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، صهیونیستها را ناامید می کند

, حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، صهیونیستها را ناامید می کند,

 آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) اظهار کرد: روز قدس یکی از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است که در آن مسلمانان و مستضعفان جهان اتحاد و انسجام خود را در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین به نمایش می گذارند.

, مرآت,

نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از حضور مردم روزه دار ایران اسلامی در این راهپیمایی بزرگ گفت: حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس، دشمنان اسلام را از دستیابی به اهداف پلیدشان نا امید می کند.

,

امام جمعه سمنان تاکید کرد: روز قدس یکی از یادگارهای بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی است که پیام مقاومت مسلمانان را به گوش جهانیان می رساند.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران در این روز به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می گویند خاطرنشان کرد: روز قدس روز انسجام ملتها در دفاع از مظلومان و نبرد با ظالمان عالم است که هرسال باشکوه تر از گذشته برگزار می شود.

,

انقلاب اسلامی مشروعیت و امنیت رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده است

, انقلاب اسلامی مشروعیت و امنیت رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده است,

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع راهپیمایان سمنانی در مصلی نمازجمعه این شهر با اشاره به اینکه کتاب انقلاب اسلامی قرآن است، گفت: قرآن نقشه راه جمهوری اسلامی است.

,

وی با اشاره به اینکه در آیه51 سوره مائده یک نهی وجوبی در خصوص دوستی مسلمانان با یهود و نصری وجود دارد، افزود: علت شدت نهی ارتباط با یهود و نصری این است که آنها دشمن ترین افراد نسبت به مسلمانان هستند.

,

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بزرگترین مانع ظهور را قوم نژاد پرست صهیونیستی عنوان کرد و گفت: نقشه عملیاتی ما توسط قرآن ترسیم شده است.

,

تویسرکانی  دنیای استکبار برای دفاع از اشغالگران قدس به جعل مشروعیت پرداختند، گفت: دنیای استکبار در سرزمین فلسطین جای غاصب و مالک و ظالم و مظلوم را عوض کرده است.

,

وی با بیان اینکه اسرایل غده سرطانی می باشد که برای نابودی اسلام تشکیل شده است، گفت: رژیم صهیونیستی موضوعش جدا از بحث پیروان حضرت موسی است.

,

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه  رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است ، بیان کرد: این رژیم عصاره جهان استکبار است.

,

وی با توجه به اینکه تمام دستگاه کفر و شرک دست به دست هم داده اند تا از جهانی شدن اسلام جلوگیری کند، افزود: شهدای مدافع حرم زمینه ساز جهانی شدن اسلام هستند.

,

تویسرکانی با بیان اینکه داعش مولود رژیم صهیونیستی است، گفت: رهبر معظم انقلاب معتقد است داعش فریب خورده و دشمن اصلی ما نیستند و دشمن اصلی ما صهیونیست است.

,

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین همچنین تصریح کرد: بدنه داعش نیروهای فریب خورده اند که رژیم صهیونیستی برای مانع ظهور ایجاد کرده است.

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اینکه یکی از لوازم بصیرت جابه جا نکردن دشمن اصلی و فرعی است، گفت: باید همه نگاه ها به امریکا و صهیونیست باشد.

,

تویسرکانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و روز قدس مشروعیت و امنیت رژیم صهیونیست را به چالش کشیده است، افزود: خنثی نمودن تبلیغات رژیم صهیونیستی، بیدار شدن ملت ها محصول راهپیمایی روز قدس است.

,

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه اظهار کرد: به فراموش سپردن فلسطینی ها و اواره کردن مردم فلسطین برای ایجاد مشروعیت برای رژیم صهیونیست بود.

,

وی با اشاره به ناکام ماندن رژیم صهیونیستی در چهار جنگ اخیر (33 روزه، 22 روزه، جنگ هشت روزه و جنگ 51 روزه) گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این رژیم ظالم و جعلی تا 25 سال آینده خود را نخواهد دید.

,

سیلی محکم مردم مهدیشهر به استکبار جهانی با حضور در راهپیمایی روز قدس

, سیلی محکم مردم مهدیشهر به استکبار جهانی با حضور در راهپیمایی روز قدس,

امروز خیابان های گرم و سوزان مهدیشهر شاهد قدم های استوار مردم روزه داری بود که به صحنه آمده بودند تا ضمن لبیک به ندای امام خامنه ای، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و مستضعفان جهان اعلام نمایند.

,

راهپیمایان مهدیشهری با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر داعشی و تکفیری خشم و انزجار خود را از اقدامات جنایتکارانه این سردمداران استکبار و نوکرانشان نشان دادند.

,

حصور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس در مهدیشهر بخشی از نمایش شکوه مقتدرانه ملت ایران بود که بارها با حضور گسترده خود در صحنه توطئه های مستکبرین و دشمنان را خنثی کردند.

,

امروز مهدیشهری های روزه دار در هوای گرم چله تابستان به همراه کودکان خود به خیابان ها آمده بودند و از حنجره های تشنه و خشک خود هر چه فریاد داشتند بر سر صهیونیست ها و استکبار کشیدند تا نشان دهند هیچ سختی ای مانع حضور آنها نیست و همواره پای آرمان های امام راحل و نظام ایستاده اند.

,

راهپیمایان مهدیشهری مسیر میدان امام رضا(ع) تا حسینیه المهدی محل برگزاری نماز جمعه را در حالی با اقتدار پیمودند تا صهیونیست را یک قدم به نابودی نزدیک تر کنند.

,

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان در پایان این راهپیماییدر جمع مردم مهدیشهر گفت: امروز صهیونیست ها تصور می کنند در دیوار آهنین قرار گرفته اند در حالی که پایه های این دیوار بسیار سست خواهد بود.

,

محمد حسن پیرچه تصریح کرد: صهیونیست مرام و مسلک حزب بین المللی یهود است که اندیشه اش حاکمیت مطلق بر  جهان می باشد که می خو اهند از هر راهی بر جهان مسلط شوند.

,

وی صهیونیست را به دوبخش دینی و سیاسی تقسیم بندی کرد و افزود: صهیونیست های در مسلک دینی اعتقاد دارند که منجی و مصلح موعود از یهود خواهد آمد و تمام یهودیان در در ارض موعود یعنی اورشلیم ساکن خواهند شد که با این طیف خیلی مناقشه جدی نداریم.

,

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان ادامه داد: آنچه که به عنوان یک تهدید و غده سرطانی در جهان بشریت مطرح می باشد صهیونیست جهانی است که معتقد به برتری قوم یهود هستند و هیچ قومی جز خود را نمی پذیرند.

,

پیرچه؛ نژاد پرستی، خشونت، اسطوره سازی افسانه ای، مکر و حیله، سحر و جادوگری، پول پرستی و عشق به طلا، ربا خواری، و جنگ افروزی را از ویژگی های این گروه افراطی برشمرد.

,

وی گفت: در 65 سال اخیر در آسیا و اروپا هر جنگ و خونریزی اتفاق افتاده رد پای صهیونیست ها را در آن می بینیم  که تشکیل گروههای تکفیری در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه نیز ساخته و پرداخته اینها است.

,

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه به فرموده امام خامنه ای تا 25 سال آینده اسرائیل نابود خواهد شد، تاکید کرد: باید به این غده فساد و تباهی ضربه بزنیم تا چراغ عمر آنان خاموش گردد.

,

پیرچه بیان کرد: مسلمانان باید شریان حیاتی صهیونیست در حال مرگ را قطع کنند و اولین شرط آن این است که امنیت آنان را از بین ببریم و محیط را بر آنان نا امن کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: دومین شریان حیاتی آنان این است که نباید بگذاریم آب به دست آنان برسد و همچنین اجازه دست یابی آنان به منابع انرژی چون نفت را ندهیم تا با قطع این شریان های حیاتی عمر آنان پایان یابد.

,

در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مهدیشهر قطعنامه راهپیمایی در 8 بند قرائت شد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

مردم شاهرود حماسه آفریدند

, مردم شاهرود حماسه آفریدند ,

همزمان با جمعه آخر ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس مردم شهرستان شاهرود در حمایت از مردم فلسطین و مظلومان و ستم دیدگان سراسر جهان برگزار شد.

,

مردم روزه دار شاهرود از همان دقایق آغازین با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس یک صدا فریاد اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و دیگر هم پیمانانشان سر دادند.

,

"با رهبر انقلاب همواره بیعت ماست"، "پیام قرآن ما وحدت مسلمین است"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از جمله شعارهایی بود که شرکت کنندگان در طول مسیر راهپیمایی یکصدا فریاد زدند.

,

رویدادهای اخیر منطقه، حادثه کور تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) و حمله موشکی غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل تجمع گروه تروریستی داعش باعث شده بود تا با وجود گرمای هوا جمعیت حاضر در راهمیمایی امسال بیشتر از سال های گذشته باشد.

,

, ,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار شاهرود با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) گفت: یکی از آرمان های مهم انقلاب اسلامی حمایت از مظلومین به صورت عام و حمایت از آرمان فلسطین به صورت خاص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی اظهار کرد: ملت ایران در طول این 38 سال در کنار تمام پیشرفت هایی که در منطقه داشت و در کنار همه سختی ها و سنگ اندازی های دشمنان ملت ایران آرمان فلسطین، آزادی قدس شریف و حمایت از مظلوم را فراموش نکرد.

,

امام جمعه شاهرود افزود: یکی از دلایل دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی ایران همین روحیه و حرکت ملت ایران برای دفاع از مظلومان و ستم دیدگان جهان است.

,

امینی بیان کرد: مردم سراسر کشور در روز قدس که یادگار امام راحل است با حضور در راهپیمایی باشکوه قدس برای بار دیگر از آرمان های فلسطین، بیت المقدس قبله اول مسلمانان و ملت مظلوم فلسطین حمایت و اعلام آمادگی کردند که از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

,

قدس نماد وحدت و یکپارچگی میان ادیان و مذاهب مختلف است

, قدس نماد وحدت و یکپارچگی میان ادیان و مذاهب مختلف است,

حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود نیز در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار شاهرود با اشاره به درایت و هوشمندی حضرت امام خمینی در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز اعلام حمایت مسلمانان سراسر جهان از ملت مظلوم فلسطین است و این نامگذاری و برگزاری راهپیمایی به نوعی همبستگی میان پیروان ادیان و مذاهب مختلف، مسلمانان، اهل تسنن و مسیحیان و ... برای اعلام حمایت و همبستگی با مردم فلسطین و اعلام انزجار از سیاست های آمریکا و اقدامات خصمانه صهیونیست هاست.

, نسل شاهوار شاهرود,

وی با بیان اینکه قدس نماد وحدت و یکپارچگی میان ادیان و مذاهب مختلف است اظهار کرد: روز قدس تنها نماد دفاع از مردم مظلوم فلسطین نیست بلکه نمادی برای دفاع از مظلومان و ستم دیدگان جهان و مبارزه با ظلم و ستم است.

,

فرمانده سپاه شاهرود بیان کرد: مردم شهید پرور شهرستان شاهرود همگام با مردم سراسر کشور و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که با هم همدل و هم صدا هستند و برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و مظلومان و ستم دیدگان جهان همواره کنار یکدیگر ایستاده اند.

,

هدف دشمن ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی است

, هدف دشمن ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی است,

حسین رجبی دادستان شاهرود نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار شاهرود با بیان اینکه مسئله فلسطین مربوط به جهان اسلام است گفت: روز قدس روز دفاع از مظلومیت مردمی است که از خانه و کاشانه خود رانده شدند و روز مبارزه با استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است که به دنبال ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی هستند.

, نسل شاهوار شاهرود,

وی با بیان اینکه ایجاد تفرقه بین کشورهای مسلمان از اهداف استکبار جهانی است بیان کرد: دشمن می خواهد با این تفرقه و اختلاف به اهداف خود که همان سیطره بر کشورهای مسلمان است دست یابد اما مسلمانان جهان با هوشیاری پاسخی دندان شکن و قاطع به این گونه اقدامات دشمن خواهند داد.

,

دادستان شاهرود افزود: مردم مسلمان ایران اسلامی همچون سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری داشتند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از استکبارگران جهانی اعلام داشتند.

,

ملت ایران هیچگاه از حمایت مظلوم دست بر نمی دارد

, ملت ایران هیچگاه از حمایت مظلوم دست بر نمی دارد,

حجت الاسلام حسن رجبی استاد حوزه علمیه شاهرود نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس به خبرنگار نسل شاهوار شاهرود گفت: مردم روزه دار شاهرود نیز همانند مردم سایر نقاط کشور در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند تا پیام خود را به جهانیان برسانند که هیچ گاه از حمایت مظلوم دست بر نمی دارند.

, نسل شاهوار شاهرود,

وی با اشاره به سکوت برخی از کشورهای منطقه در برابر جنایت های آمریکا و رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: سکوت این کشورها که نام کشورهای اسلامی را هم با خود یدک می کشند در برابر جنایات استکبار جهانی لکه ننگ و خیانتی بزرگ برای جهان اسلام است.

,

استاد حوزه علمیه شاهرود با تاکید بر اینکه روز قدس یادگار امام راحل حضرت امام خمینی است و روز حیات اسلام و حمایت از مظلوم است بیان کرد: حضور با شکوه مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی و قوت قلب مردم مظلوم فلسطین است و ترس و وحشت را در دل دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و اسرائیل ایجاد می کند.

,

رجبی با بیان اینکه در طول این 38 سال راهپیمایی روز قدس هر ساله با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود عنوان کرد: روز قدس می تواند باعث حفظ وحدت بین کشورهای اسلامی و موجب استحکام بیش از پیش وحدت بین جهان اسلام باشد.

,

 روز قدس روز قیام ملت های مسلمان علیه استکبار جهانی است

,  روز قدس روز قیام ملت های مسلمان علیه استکبار جهانی است,

سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان مراسم راهمیمایی روز قدس در جمع راهپیمایان گفت: روز قدس روز قیام ملت های مسلمان علیه استکبار جهانی است.

,

وی با اشاره به سخن بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که فرمودند روز قدس تنها متعلق به فلسطین نیست و متعلق به همه جهان اسلام است اظهار کرد: مسلمانان سرتاسر جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس اوج عظمت اسلام را به نمایش می گذارند و حرکت یکپارچه مسلمانان در سراسر جهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف یک بروز و ظهور از اسلام ناب محمدی است.

,

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: فریادهای الله اکبر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس پیامی برای استکبار جهانی است که ما مسلمانان با فریاد "الله اکبر" با ظلم و ستم مبارزه می کنیم.

,

مسلمانان جهان با فریاد "الله اکبر" با ظلم و ستم مبارزه می کنند

, مسلمانان جهان با فریاد "الله اکبر" با ظلم و ستم مبارزه می کنند,

حسینی شاهرودی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای با اعضای حماس بیان کرد: رهبر انقلاب در این دیدار به اعضای حماس گفتند که مردم ایران توانستند با فریاد "الله اکبر" محمدرضا پهلوی را از کشور بیرون و نظام جمهوری اسلامی را بر ایران حاکم کنند.

,

وی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه بیت المقدس در طول تاریخ دو بار مورد هجمه قرار گرفته است یادآور شد: در هجمه اول امپراطوری روم با صلیب های امپراطوری بیت المقدس را به آتش کشید و در هجمه دوم در 70 سال گذشته با صلیب های شکسته آتس بیت المقدس را غصب کردند و تا کنون هم ادامه دارد.

,

عضو خانه ملت اضافه کرد: حمله دوم تنها به قدس نبود بلکه استراتژی آنها بر این بود تا از نیل تا فرات و از بحر تا نهر و تمام ممالک اسلامی در خاورمیانه که مناطق مستعد عظیم انرژی و ثروت است تحت سیطره استکبار جهانی باشد اما به خواست خدا توفیق نیافتند و در همان فلسطین زمین گیر شدند.

,

, ,

تفکر انقلاب اسلامی و انقلابی گری به جهان صادر شده است

, تفکر انقلاب اسلامی و انقلابی گری به جهان صادر شده است,

حسینی شاهرودی مقاومت مردم فلسطین، حضور مردم مسلمان در صحنه که اوج آن در انتفاضه دوم و پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت و تفکر انقلاب اسلامی، ظلم ستیزی، عدالت خواهی و انقلابی گری را که در سراسر کشورهای اسلامی شکل گرفت را از جمله دلایلی عنوان کرد که باعث شد اسرائیل و استکبار جهانی در فلسطین زمین گیر شوند.

,

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به سرتاسر جهان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به جهان به صورت نظامی صادر نشده است بلکه تفکر انقلاب اسلامی و انقلابی گری است که به جهان مخابره و صادر شد و باعث شد در کشورهای اسلامی منطقه تفکر انقلاب اسلامی به عنوان ناب ترین تفکر مقابل استبداد و ظلم و ستم ایستادگی کند.

,

ایجاد گروه تروریستی داعش و راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه

, ایجاد گروه تروریستی داعش و راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه,

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از شکست اسرائیل در استراتژی اول و نرسیدن به اهداف آمریکا و استکبار جهانی استراتژی دومی در منطقه به نام ایجاد اسرائیل دوم در منطقه ایجاد کرد که همان راه اندازی گروه تروریستی داعش و ایجاد جنگ های نیابتی بود.

,

حسینی شاهرودی اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل و دیگر ایادی استکبار جهانی در طول یکصد سال گذشته وهابیت را در بین اهل تسنن و بهاییت را در شیعه وارد کرد و در این دوره نیز گروه تروریستی داعش را خلق کردند اما این بار هم در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

,

, ,

وی بیان کرد: داعش نیمی از سوریه، قسمت زیادی از شمال عراق را اشغال کرده است اما تشکیل نیروهای حزب الله، حشد الشعبی عراق و ... که از آثار و برکات انقلاب اسلامی است باعث شد تا بعد از گذشت حدود سه سال شاهد فروپاشی آنها باشیم.

,

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه عامل شسکت داعش چیزی نیست جز حضور مسلمانان، تفکر انقلابی و حضور مستشاران رزمنده ما در سوریه و عراق افزود: استراتژی دیگر نظام سلطه بر این بود که جنگ را به داخل ایران بکشانند اما هشت سال دفاع مقدس به آنها فهمانید که نمی توانند با جمهوری اسلامی ایران مقابله مستقیم داشته باشند پس تصمیم گرفتند تا با حضور در عراق و سوریه بازوان انقلاب اسلامی را قطع کنند اما در آنجا هم توفیقی نداشتند و انقلاب اسلامی ایران با اینکه در حلقه ای از آتش ایستاده است رهبری جهان اسلام را ادامه می دهد.

,

راهپیمایی روز قدس یک تکلیف اعتقادی است

, راهپیمایی روز قدس یک تکلیف اعتقادی است,

فاطمه ابراهیمی یکی از شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز قدس امسال به خبرنگار نسل شاهوار گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف اعتقادی برای مسلمانان است.

,

وی اظهار کرد: ما نیز همپای مسلمانان جهان آمدیم تا اعلام کنیم گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، آرمان های قدس و حمایت از مظلومان و ستم دیده گان در سراسر جهان آماده هستیم.

,

, ,

برای دفاع از مظلوم ایستاده ایم

, برای دفاع از مظلوم ایستاده ایم,

صدیقه فرومدی یکی دیگر از بانوان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس نیز به خبرنگار نسل شاهوار گفت: تا آخرین قطره خون در دفاع از مردم مظلوم جهان به ویژه خواهران و برادران فلسطینی ایستاده ایم و تا آزادی بیت المقدس اولین قبله مسلمانان از پای نخواهیم نشست.

,

دوران نابودی اسرائیل فرا رسیده است

, دوران نابودی اسرائیل فرا رسیده است,

امیر بیاری یکی دیگر از راهپیمایان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس نیز در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با بیان اینکه دوران نابودی اسرائیل فرا رسیده است گفت: تمام کشورهای مسلمان باید با یکدیگر متحد شوند و فرمایش امام راحل یعنی تشکیل امت واحده اسلامی را عینیت بخشند تا اسرائیل به نابودی نزدیگتر شود.

,

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری امام خامنه ای نیز فرمودند که رژیم غاصب اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

,

این جوان شاهرودی تاکید کرد: روز جهانی قدس روز فریاد انزجار مسلمانان جهان علیه رژیم اشغالگر اسرائیل است و اینکه به جهانیان اعلام کنیم امت اسلامی زیر بار ظلم و ستم نمی رود و نخواهد رفت.

, این جوان شاهرودی تاکید کرد: روز جهانی قدس روز فریاد انزجار مسلمانان جهان علیه رژیم اشغالگر اسرائیل است و اینکه به جهانیان اعلام کنیم امت اسلامی زیر بار ظلم و ستم نمی رود و نخواهد رفت. ,

فریاد «مرگ بر اسرائیل» در گرمسار طنین انداز شد

, فریاد «مرگ بر اسرائیل» در گرمسار طنین انداز شد ,

مردم شهرستان گرمسار نیز همچون دیگر نقاط کشور و کشور های جهان در جمعه اخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس برای  پاسداری از قدس شریف و اعلام حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین  فریاد  مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

,

گرمساری ها در زیر آفتاب  حدود 40 درجه و با زبان  روزه اعلام حمایت خود را از  قدس شریف اعلام کردند و به جهانیان  اعلام کردند تا آخرین قطره خون خود در کنار مظلومان جهان خواهیم ایستاد و در مقابل ستمگران زمان به رهبری شوم و منحوس آمریکایی و اسرائیلی خواهیم ایستاد  و هیچ گاه این از آرمان خود کوتاه نمی آییم .

,

 مردم گرمسار  از ساعت 11 صبح امروز از گلزار شهدای این شهر و با تجدید پیماین دوباره با این وارثان و حافظان اصلی انقلاب اسلامی ایران  بعد از عبور از میدان شهدا  به سمت میدان امام (ره) گرمسار  باسر دادن شعار های دشمن شکن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  به تمام جهانیان نشان دادند که  هیچ گاه دست از مبارزه با ستمگران زمان دست نخواهند برداشت و  درکنار مظلومان و ستمدیدگان  هستند.

,

 مردم گرمساری و حاضرین در راهپیمایی روز قدس امسال  با شعار های  مرگ بر آل سعود خائن نیز  افکار شیطانی و پلید  این رژیم  منحوس و شوم و آدم کش که همیشه در اختیار اربابانش آمریکا و اسرائیل در منطقه خاورمیانه دست به توطئه و تفرقه افکنی می زنند را محکوم کردند.

,

 آتش زدن پرچم شوم آمریکا واسرائیل از برنامه های پایانی راهپیمایی روز قدس امسال و حماسه 96 مردم گرمسار بود.

,

حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسار آنلاین ضمن تشکر از مردم گرمسار در حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس امسال گفت: حضور پر شور مردم  در صحنه راهپیمایی قدس 96 به مثلث شوم عبری- عربی – غربی این بود که هنوز بصیرت و مقاومت ملت و مردم ایران و مسلمانان جهان را نشناختند .

,

 امام جمعه گرمسار اظهارداشت: با همه تهدیدهایی که غربی و  کشور های حجاهل عربی به رهبری عربستان سعودی در حضور مردم در این صحنه داشتند بازهم ملت نشان دادند که این تهدید ها پوشالی است و تاثیرگذار نخواهد بود .

,

مهدی نژاد در ادامه تصریح کرد: آمریکا  بدانند که با این تهدید ها و تحریم های جدید در سنا بدانند که این  خیانت ها و توطئه ها خللی در بصیرت ملت ایران اسلامی ایجاد نمی کند .

,

وی گفت: توصیه می کنم این کشور های جاهل دست از توطئه و تفرقه افکنی  بردارند و به بصیرت ملت  ایران و دیگر مسلمانان جهان نیز نگاه کنند.

,

داعش زاییده تفکرات صهیونیستی و آمریکایی در منطقه است

, داعش زاییده تفکرات صهیونیستی و آمریکایی در منطقه است,

سرهنگ اسحاق موحدیان جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بیان این مطلب در اجتماع مردمی راهپیمایی  روز قدس گرمسار در مسجد جامع  گفت: نگاه به  معادلات منطقه ای بیانگر این مطلب است که  اسرائیل  به حمایت مایل و فکری آمریکا و چند کشور جاهل عربی در منطقه سعی دارند که  منطقه و جنایات صهیونیست ها در فلسیطن مظلوم را با داعش و تفکراتش به حاشیه ببرند تا اسرائیل در امنیت کامل  به جنایات خود دست بزند.

,

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان در ادامه آمریکا  عامل اجرایی تفکرات پلید صهیونیست ها در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان دانست و اظهارداشت: نمی توان تفکرات پلید  اسرائیل ها را که برای نابودی دین اسلام  طراحی شده است نادیده گرفت آنها می خواهند اسلام خودشان که تحریف شده است به جهان اسلام تزریف کنند .

,

سرهنگ موحدیان به دستگیری بیش از 170 تررویست و مزدور  داعشی  و تروریستی در منطقه در روز های گذشته اشاره کردو  افزود: نگاه  آنها  به امنیت ایران است  اما بدانند سربازان  و پاسداران حافظ امنیت  این انقلاب که خون بسیاری از شهدا ضامن آن است نمی گذرد  حتی  چند ترقه بازی بدون جواب بماند .

,

وی افزود: ملت با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که فکر  و توطئه  پلید صهیونیستی که  از یاد نمی برند و روز جهانی قدس همیشه ماندگار است و  ایران اسلامی حامی مظلومان جهان است .

,

حضور پر شور مردم در روز قدس پیام وحدت اسلامی را در برداشت

, حضور پر شور مردم در روز قدس پیام وحدت اسلامی را در برداشت,

غلامرضا کاتب عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسارآنلاین با اعلام این مطلب  گفت:  امروز ملت با حضور پر شور خود در راهپیمایی  ضد صهیونیستی  قدس به تفکرات و ارمان والای حضرت امام خمینی (ره)  را اعلام نمودند  و مبارزه با استکبار جهانی  را فریاد زدند .

, گرمسارآنلاین,

نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی درادامه به پیام وحدت و یکپارچگی به عنوان پیامی دیگر  در راهپیمایی امروز اشاره کرد و گفت: ملت نشان دادند که وحدت و ایستادگی در مقابل  جنایات صهیونیستی و امریکایی در منطقه تنها راه مبارزه  با  آنهاست و همیشه در کنار ملت مظلوم فلسطین خواهند بود .

,

کاتب گفت: آمریکا امروز سیاست های پلید خود  که ماموریت اسرائیلی ها ست توسط آل سعود  در حال اجرا است و باید بداند که تفرقه افکنی و نا امن کردن منطقه برای آنها هیچ سودی جز شکست نخواهد داشت .

,

روز قدس در سرخه با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد

 روز قدس در شهرستان سرخه با حضور پرشور و با شکوه مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد ؛ در حاشیه این حضور باشکوه خبرنگار ندای سرخه در خصوص اهمیت این روز به سراغ مسئولان رفت.

ملت های مسلمان خواهان جهانی شدن اسلام هستند

حجت الاسلام والمسلمین صادق بخشی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه اظهار داشت: امروز روز وحدت و انسجام ملت های مسلمان جهان است.

وی افزود: فریاد همه ملت های مسلمان امروز مرگ بر اسرائیل و آمریکا و همه مستکبرانی است که می خواهند مانع جهانی شدن اسلامی را بگیرند که خواهان عدل و عدالت، آزادی و استقلال است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: بصیرت و آگاهی همواره از لوازمی است که باید مسلمانان جهان آن را به همراه داشته باشند تا بتوانند توطئه های پی در پی دشمنان اسلام و مسلمین را شناسایی و آن را در نطفه خفه کنند.

باید ریشه این غده سرطانی از روی زمین برچیده شود

احمد همتی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت: برای حمایت از مردم فلسطین می توان در قالب راهپیمایی در روز قدس به حمایت از آنها پرداخت.

وی تصریح کرد: گاهی با کمک های مالی و فکری به مظلومان جهان و گاهی توسط مدافعان حرم این کمک ها صورت می گیرد که  نباید شک کنید که فروپاشی اینها به دست همین مدافعان صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید  همه ملل مسلمان با وحدت و انسجام از ملتهای مظلوم جهان  همچون فلسطین حمایت کنند.

همتی بیان داشت: اسرائیل یک خطر جدی برای کشورهای منطقه و کشورهای کل جهان است؛ بنابراین به فرموده امام خمینی(ره) باید ریشه این غده سرطانی از روی زمین برچیده شود.

,

روز قدس در سرخه با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد

 روز قدس در شهرستان سرخه با حضور پرشور و با شکوه مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد ؛ در حاشیه این حضور باشکوه خبرنگار ندای سرخه در خصوص اهمیت این روز به سراغ مسئولان رفت.

ملت های مسلمان خواهان جهانی شدن اسلام هستند

حجت الاسلام والمسلمین صادق بخشی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه اظهار داشت: امروز روز وحدت و انسجام ملت های مسلمان جهان است.

وی افزود: فریاد همه ملت های مسلمان امروز مرگ بر اسرائیل و آمریکا و همه مستکبرانی است که می خواهند مانع جهانی شدن اسلامی را بگیرند که خواهان عدل و عدالت، آزادی و استقلال است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: بصیرت و آگاهی همواره از لوازمی است که باید مسلمانان جهان آن را به همراه داشته باشند تا بتوانند توطئه های پی در پی دشمنان اسلام و مسلمین را شناسایی و آن را در نطفه خفه کنند.

باید ریشه این غده سرطانی از روی زمین برچیده شود

احمد همتی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت: برای حمایت از مردم فلسطین می توان در قالب راهپیمایی در روز قدس به حمایت از آنها پرداخت.

وی تصریح کرد: گاهی با کمک های مالی و فکری به مظلومان جهان و گاهی توسط مدافعان حرم این کمک ها صورت می گیرد که  نباید شک کنید که فروپاشی اینها به دست همین مدافعان صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید  همه ملل مسلمان با وحدت و انسجام از ملتهای مظلوم جهان  همچون فلسطین حمایت کنند.

همتی بیان داشت: اسرائیل یک خطر جدی برای کشورهای منطقه و کشورهای کل جهان است؛ بنابراین به فرموده امام خمینی(ره) باید ریشه این غده سرطانی از روی زمین برچیده شود.

,

روز قدس در سرخه با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد

 روز قدس در شهرستان سرخه با حضور پرشور و با شکوه مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد ؛ در حاشیه این حضور باشکوه خبرنگار ندای سرخه در خصوص اهمیت این روز به سراغ مسئولان رفت.

ملت های مسلمان خواهان جهانی شدن اسلام هستند

حجت الاسلام والمسلمین صادق بخشی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه اظهار داشت: امروز روز وحدت و انسجام ملت های مسلمان جهان است.

وی افزود: فریاد همه ملت های مسلمان امروز مرگ بر اسرائیل و آمریکا و همه مستکبرانی است که می خواهند مانع جهانی شدن اسلامی را بگیرند که خواهان عدل و عدالت، آزادی و استقلال است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: بصیرت و آگاهی همواره از لوازمی است که باید مسلمانان جهان آن را به همراه داشته باشند تا بتوانند توطئه های پی در پی دشمنان اسلام و مسلمین را شناسایی و آن را در نطفه خفه کنند.

باید ریشه این غده سرطانی از روی زمین برچیده شود

احمد همتی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت: برای حمایت از مردم فلسطین می توان در قالب راهپیمایی در روز قدس به حمایت از آنها پرداخت.

وی تصریح کرد: گاهی با کمک های مالی و فکری به مظلومان جهان و گاهی توسط مدافعان حرم این کمک ها صورت می گیرد که  نباید شک کنید که فروپاشی اینها به دست همین مدافعان صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید  همه ملل مسلمان با وحدت و انسجام از ملتهای مظلوم جهان  همچون فلسطین حمایت کنند.

همتی بیان داشت: اسرائیل یک خطر جدی برای کشورهای منطقه و کشورهای کل جهان است؛ بنابراین به فرموده امام خمینی(ره) باید ریشه این غده سرطانی از روی زمین برچیده شود.

,

روز قدس در سرخه با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد

, روز قدس در سرخه با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد,

 روز قدس در شهرستان سرخه با حضور پرشور و با شکوه مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد ؛ در حاشیه این حضور باشکوه خبرنگار ندای سرخه در خصوص اهمیت این روز به سراغ مسئولان رفت.

,

ملت های مسلمان خواهان جهانی شدن اسلام هستند

, ملت های مسلمان خواهان جهانی شدن اسلام هستند,

حجت الاسلام والمسلمین صادق بخشی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه اظهار داشت: امروز روز وحدت و انسجام ملت های مسلمان جهان است.

,

وی افزود: فریاد همه ملت های مسلمان امروز مرگ بر اسرائیل و آمریکا و همه مستکبرانی است که می خواهند مانع جهانی شدن اسلامی را بگیرند که خواهان عدل و عدالت، آزادی و استقلال است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: بصیرت و آگاهی همواره از لوازمی است که باید مسلمانان جهان آن را به همراه داشته باشند تا بتوانند توطئه های پی در پی دشمنان اسلام و مسلمین را شناسایی و آن را در نطفه خفه کنند.

,

باید ریشه این غده سرطانی از روی زمین برچیده شود

, باید ریشه این غده سرطانی از روی زمین برچیده شود,

احمد همتی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت: برای حمایت از مردم فلسطین می توان در قالب راهپیمایی در روز قدس به حمایت از آنها پرداخت.

,

وی تصریح کرد: گاهی با کمک های مالی و فکری به مظلومان جهان و گاهی توسط مدافعان حرم این کمک ها صورت می گیرد که  نباید شک کنید که فروپاشی اینها به دست همین مدافعان صورت خواهد گرفت.

,

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید  همه ملل مسلمان با وحدت و انسجام از ملتهای مظلوم جهان  همچون فلسطین حمایت کنند.

,

همتی بیان داشت: اسرائیل یک خطر جدی برای کشورهای منطقه و کشورهای کل جهان است؛ بنابراین به فرموده امام خمینی(ره) باید ریشه این غده سرطانی از روی زمین برچیده شود.

,

در حال بروز رسانی...

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه