اخبار داغ

گزیده ای از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرهای مختلف استان بوشهر؛

فلسطین اولویت جهان اسلام و ایران‏ است / رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت تضعیف شده/ خاکریز اول ما سوریه و فلسطین و لبنان است/روز قدس، روز احیای اسلام است

فلسطین اولویت جهان اسلام و ایران‏ است / رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت تضعیف شده/ خاکریز اول ما سوریه و فلسطین و لبنان است/روز قدس، روز احیای اسلام است
ائمه جمعه و جماعات شهرهای مختلف استان بوشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه پیرامون روز قدس و مسئله فلسطین و فتنه هالی اخیر جهان استکبار علیه اسلام و مسلمین سخنرزانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛ نماز جمعه این هفته شهر های مختلف استان بوشهر در حالی برگزار شد که مقارن با  بزرگداشت روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛,

ائمه جمعه و جماعات شهرهای مختلف استان بوشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه پیرامون روز قدس و مسئله فلسطین و فتنه هالی اخیر جهان استکبار علیه اسلام و مسلمین سخنرزانی کردند که در ادامه به گزیده ای از آنها می پردازیم.

,

خطیب جمعه بوشهر:

, خطیب جمعه بوشهر:,

جهان اسلام با فتنه استکبار و کشورهای مدعی حکومت اسلامی مواجه است

, جهان اسلام با فتنه استکبار و کشورهای مدعی حکومت اسلامی مواجه است,

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه های نماز جمعه روز جهانی قدس را روز فریاد مسلمانان و آزادی خواهان جهان علیه استکبار عنوان کرد و با گرامیداشت این روز گفت: روز قدس روز مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی است.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز قدس را اوج استقامت، مقاومت، بیداری و ولایتمداری و مبارزه با استکبار دانست و اظهار داشت: جهان اسلام در شرایط کنونی با دو فتنه بزرگ یعنی فتنه جهان استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی و فتنه کسانی که ادعای حکومت در کشورهای اسلامی را دارند همچون آل سعود و آل خلیفه که تمامی برنامه های استعمار را در پیش گرفته اند مواجه است.

,

امام جمعه بوشهر راه مبارزه با جهان استکبار را مبارزه در تمامی عرصه ها عنوان کرد و ابراز داشت: جنبش فتح با مذاکره و کنار هم نشستن خواست کار را پیش ببرد که نتیجه ای نداد؛ در حال حاضر پروژه های استکبار در ایران همچون ایجاد عملیات های ترورستی و اعزام گروه های تکفیری به رهبری آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی به دست اموال مزدور خود در منقطه انجام می شود.

,

وی با تقدیر از پاسخ کوبنده سپاه به تروریست های تکفیری، تشدید تحریم ها علیه ایران را محکوم کرد و گفت: این خوی آمریکا است و هر کشوری که مقابل آن کوتاه بیاید فشار بیشتری بر او وارد می کند.

,

آیت الله صفایی بوشهری افزود: تحریم ها برای کشور یک فرصت است که ایران در بسیاری از موارد به خودکفایی برسد و به مرجعیت در عرصه تولید تبدیل شود.

,

امام جمعه بوشهر کشته شدن صیاد بوشهری به دست گارد عربستان در سواحل خلیج فارس را محکوم کرد و گفت: این صیادان افراد مستضعفی بودند که برای ماهیگیری رفته بودند، از مسؤولان به ویژه وزارت امور خارجه خواستاریم این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند؛ بارها صیادان سعودی وارد آبهای کشور شده اند اما مسؤولان با آنها برخورد بسیار خوبی داشتند و این نشان از روحیه مردم استان بوشهر است.

,

نماینده ولی فقیه در استان به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اساتید دانشگاه اشاره کرد و افزود: اساتید باید احساس مسؤولیت کنند و به هویت دینی و ملی خود وفادار و نگاه آنها به خارج از مرزهای کشور نباشد و عزم و نیتی قاطع و انقلابی داشته باشند.

,

وی ادامه داد: دانشگاه نقش مهمی در نظام و انقلاب ایفا کرد و اساتید آن نیز نقش اساسی در این عرصه داشتند.

,

امام جمعه برازجان:

, امام جمعه برازجان:,

رژیم صهیونیستی پیش از هر زمان در برابر جبهه مقاومت به زانو در آمده است

, رژیم صهیونیستی پیش از هر زمان در برابر جبهه مقاومت به زانو در آمده است,

امام جمعه برازجان در خطبه های امروز با تشکر از حضور مردم برازجان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات استعمارگران در ارتباط با جهان اسلام و فلسظین بهم ریخت.

,

حجت الاسلام حسن مصلح در ادامه صحبت های خود به شعارهای ناسیونالیستی  در اعراب اشاره کرد و افزود: رهبران سیاسی فلسطینی با گرایشات و تفکرات مارکسیستی عملا منزوی شدند و حزب الله بخاطر این حرکات و شعارها وارد صحنه شد.

,

مصلح درباره قراردهای استعماری و تحمیلی بیان کرد: تمامی قراردادهای استعماری تحمیلی مانند کمپ غره، شرم الشیخ و ... شکست خوردند و مقاومت روحیه تازه پیدا کرد.

,

وی افزود: تاکنون رژیم صهیونیستی پیش از هرزمان در برابر جبهه مقاومت به زانو در آمده است و به برکت انقلاب اسلامی  و با برکت وجود جمهوری اسلامی ایران پایه ای حکومت رژیم سست شده است و وعده خداوند بر نصرت مومنین و ناظالمان نزدیک شده است.

,

امام جمعه برازجان ذرباره شهدای 7 تیر افزود: آیت الله بهشتی و یارانش توسط داعشی های دهه 60 به شهادت رسیدند و امید است این نهاد در راستای منویات رهبری در اقامه عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض با سلامت و صلابت و قاطع عمل نماید.

,

مصلح در خطاب ضمن اشاره به پاسخ کوبنده و مقتدرانه موشکی سپاه خاظرنشان شد: عملیات تروریسیتی تکفیری در تهران تحت فرمان فرماندهی فرمانده کل قوا بوده است و اولین پیام این عملیات این است که جمهوری اسلامی ایران از توانایی لازم و کافی بای دفع تهدیدات برخوردار است .

,

وی ادامه داد: ایران بر سر امنیت و اقتدار کشور با هیج کسی شوخی ندارد و این پرتاب موشک ها بیش از هرچیر دیگری اقتدار موشکی ایران و نقش آن در تامین کشور در سایه تهدیدات دشمنان به نمایش گداشت.

,

امام جمعه خورموج:

, امام جمعه خورموج:,

خاکریز اول ما سوریه و فلسطین و لبنان است

, خاکریز اول ما سوریه و فلسطین و لبنان است,

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه شهر خورموج در خطبه های این هفته نماز جمعه خورموج ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس به عنوان یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) برای ما مسلمانان باقی مانده است و روزداران با این خروش بزرگ این یادگار را به خوبی پاس داشتند.

, حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه شهر خورموج در خطبه های این هفته نماز جمعه خورموج ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس به عنوان یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) برای ما مسلمانان باقی مانده است و روزداران با این خروش بزرگ این یادگار را به خوبی پاس داشتند., حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه شهر خورموج در خطبه های این هفته نماز جمعه خورموج ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس به عنوان یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) برای ما مسلمانان باقی مانده است و روزداران با این خروش بزرگ این یادگار را به خوبی پاس داشتند., حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه شهر خورموج در خطبه های این هفته نماز جمعه خورموج ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس به عنوان یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) برای ما مسلمانان باقی مانده است و روزداران با این خروش بزرگ این یادگار را به خوبی پاس داشتند.,

وی افزود: با روحیه ی مضاعفی که نیروهای سپاه به مردم در ماه مبارک رمضان دادند سیلی محکم و معجزه آسایی به چهره ملعون استکبار زده شد، همان طور که رهبر کبی انقلاب نیز فرمودند ما به آنها_استکبار جهانی_ سیلی می زنیم.

, وی افزود: با روحیه ی مضاعفی که نیروهای سپاه به مردم در ماه مبارک رمضان دادند سیلی محکم و معجزه آسایی به چهره ملعون استکبار زده شد، همان طور که رهبر کبی انقلاب نیز فرمودند ما به آنها_استکبار جهانی_ سیلی می زنیم., وی افزود: با روحیه ی مضاعفی که نیروهای سپاه به مردم در ماه مبارک رمضان دادند سیلی محکم و معجزه آسایی به چهره ملعون استکبار زده شد، همان طور که رهبر کبی انقلاب نیز فرمودند ما به آنها_استکبار جهانی_ سیلی می زنیم., وی افزود: با روحیه ی مضاعفی که نیروهای سپاه به مردم در ماه مبارک رمضان دادند سیلی محکم و معجزه آسایی به چهره ملعون استکبار زده شد، همان طور که رهبر کبی انقلاب نیز فرمودند ما به آنها_استکبار جهانی_ سیلی می زنیم.,

مصلح اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس نهاد انقلابی سپاه اقدامات بی نظیری در همه س زمینه ها انجام گرفته است که باید این نهاد انقلابی هر چه بیشتر تقویت شود.

, مصلح اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس نهاد انقلابی سپاه اقدامات بی نظیری در همه س زمینه ها انجام گرفته است که باید این نهاد انقلابی هر چه بیشتر تقویت شود., مصلح اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس نهاد انقلابی سپاه اقدامات بی نظیری در همه س زمینه ها انجام گرفته است که باید این نهاد انقلابی هر چه بیشتر تقویت شود., مصلح اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس نهاد انقلابی سپاه اقدامات بی نظیری در همه س زمینه ها انجام گرفته است که باید این نهاد انقلابی هر چه بیشتر تقویت شود.,

خطیب نماز جمعه شهر خورموج تاکید کرد: مساله فلسطین از مسائل اساسی مطرح شده توسط امام و رهبری معظم انقلاب است و هر جریان سیاسی با هرتفکری باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهد.

, خطیب نماز جمعه شهر خورموج تاکید کرد: مساله فلسطین از مسائل اساسی مطرح شده توسط امام و رهبری معظم انقلاب است و هر جریان سیاسی با هرتفکری باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهد., خطیب نماز جمعه شهر خورموج تاکید کرد: مساله فلسطین از مسائل اساسی مطرح شده توسط امام و رهبری معظم انقلاب است و هر جریان سیاسی با هرتفکری باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهد., خطیب نماز جمعه شهر خورموج تاکید کرد: مساله فلسطین از مسائل اساسی مطرح شده توسط امام و رهبری معظم انقلاب است و هر جریان سیاسی با هرتفکری باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهد.,

وی تصریح کرد: خاکریز اول ما سوریه و لبنان و فلسطین است و اگر آنها تقویت و حمایت نشوند مجبوریم در داخل خاک خود با آنها بجنگیم.

, وی تصریح کرد: خاکریز اول ما سوریه و لبنان و فلسطین است و اگر آنها تقویت و حمایت نشوند مجبوریم در داخل خاک خود با آنها بجنگیم., وی تصریح کرد: خاکریز اول ما سوریه و لبنان و فلسطین است و اگر آنها تقویت و حمایت نشوند مجبوریم در داخل خاک خود با آنها بجنگیم., وی تصریح کرد: خاکریز اول ما سوریه و لبنان و فلسطین است و اگر آنها تقویت و حمایت نشوند مجبوریم در داخل خاک خود با آنها بجنگیم.,

مصلح یادآور شد: مدافعان حرم سهم عمده ای در نگهداشتن این انقلاب دارند و اگر مدافعان حرم نبودند اکنون امنیت کشور به مخاطره می افتاد.

, مصلح یادآور شد: مدافعان حرم سهم عمده ای در نگهداشتن این انقلاب دارند و اگر مدافعان حرم نبودند اکنون امنیت کشور به مخاطره می افتاد., مصلح یادآور شد: مدافعان حرم سهم عمده ای در نگهداشتن این انقلاب دارند و اگر مدافعان حرم نبودند اکنون امنیت کشور به مخاطره می افتاد., مصلح یادآور شد: مدافعان حرم سهم عمده ای در نگهداشتن این انقلاب دارند و اگر مدافعان حرم نبودند اکنون امنیت کشور به مخاطره می افتاد.,

وی در پایان اضافه کرد: روز قدس هیچگاه از اذهان مسلمانان پاک نخواهد شد و مبارزه با استکبار جهانی همیشگی است و تا نابودی کامل استکبار ادامه دارد.

, وی در پایان اضافه کرد: روز قدس هیچگاه از اذهان مسلمانان پاک نخواهد شد و مبارزه با استکبار جهانی همیشگی است و تا نابودی کامل استکبار ادامه دارد., وی در پایان اضافه کرد: روز قدس هیچگاه از اذهان مسلمانان پاک نخواهد شد و مبارزه با استکبار جهانی همیشگی است و تا نابودی کامل استکبار ادامه دارد., وی در پایان اضافه کرد: روز قدس هیچگاه از اذهان مسلمانان پاک نخواهد شد و مبارزه با استکبار جهانی همیشگی است و تا نابودی کامل استکبار ادامه دارد.,

امام جمعه سیراف:

, امام جمعه سیراف:,

فلسطین اولویت جهان اسلام و ایران‏ است

, فلسطین اولویت جهان اسلام و ایران‏ است,

حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه شهر سیراف گفت:امروز جمعه ۲۸ رمضان روز جهانی قدس است.فلسطین اولویت جهان اسلام وایران‏ است.صهیونیست‏ها با تحمیل تصور توهمى منافع مشترک حیاتى با تعدادى از کشورهاى عربى، راهى را که براى مصون ماندن از تحولات منطقه به آن‏ها القا کردند، تحکیم روابط بود که بخشى از آن تاکنون آشکار شده است.واقعیت این است که توطئه گسترده و خطرناک عبرى عربى و غربى به‏ویژه در به‏ وجودآوردن گروهک تروریستى داعش باعث شده بود قضیه فلسطین به حاشیه رانده شود.

, حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه شهر سیراف گفت:امروز جمعه ۲۸ رمضان روز جهانی قدس است.فلسطین اولویت جهان اسلام وایران‏ است.صهیونیست‏ها با تحمیل تصور توهمى منافع مشترک حیاتى با تعدادى از کشورهاى عربى، راهى را که براى مصون ماندن از تحولات منطقه به آن‏ها القا کردند، تحکیم روابط بود که بخشى از آن تاکنون آشکار شده است.واقعیت این است که توطئه گسترده و خطرناک عبرى عربى و غربى به‏ویژه در به‏ وجودآوردن گروهک تروریستى داعش باعث شده بود قضیه فلسطین به حاشیه رانده شود. , حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه شهر سیراف گفت:امروز جمعه ۲۸ رمضان روز جهانی قدس است.فلسطین اولویت جهان اسلام وایران‏ است.صهیونیست‏ها با تحمیل تصور توهمى منافع مشترک حیاتى با تعدادى از کشورهاى عربى، راهى را که براى مصون ماندن از تحولات منطقه به آن‏ها القا کردند، تحکیم روابط بود که بخشى از آن تاکنون آشکار شده است.واقعیت این است که توطئه گسترده و خطرناک عبرى عربى و غربى به‏ویژه در به‏ وجودآوردن گروهک تروریستى داعش باعث شده بود قضیه فلسطین به حاشیه رانده شود. , حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه شهر سیراف گفت:امروز جمعه ۲۸ رمضان روز جهانی قدس است.فلسطین اولویت جهان اسلام وایران‏ است.صهیونیست‏ها با تحمیل تصور توهمى منافع مشترک حیاتى با تعدادى از کشورهاى عربى، راهى را که براى مصون ماندن از تحولات منطقه به آن‏ها القا کردند، تحکیم روابط بود که بخشى از آن تاکنون آشکار شده است.واقعیت این است که توطئه گسترده و خطرناک عبرى عربى و غربى به‏ویژه در به‏ وجودآوردن گروهک تروریستى داعش باعث شده بود قضیه فلسطین به حاشیه رانده شود. ,

وی ادامه داد:هدف دوم جریانات سه گانه فوق عمق یافتن حاشیه امن این رژیم منحوس است که با وضعیت سوریه آن هم تا حدى حاصل شده است؛ اما آنچه که خیال صهیونیست‏ها را مى ‏آزارد و باعث ادامه تلاش آن‏ها است و ضعف این قضیه هم محسوب مى‏شود، تثبیت نشدن این دو هدف و آسیب‏ پذیرى جدى آن است که با یک حادثه مى ‏تواند در نقطه مقابل خواست رژیم صهیونیستى قرار گیرد.

, وی ادامه داد:هدف دوم جریانات سه گانه فوق عمق یافتن حاشیه امن این رژیم منحوس است که با وضعیت سوریه آن هم تا حدى حاصل شده است؛ اما آنچه که خیال صهیونیست‏ها را مى ‏آزارد و باعث ادامه تلاش آن‏ها است و ضعف این قضیه هم محسوب مى‏شود، تثبیت نشدن این دو هدف و آسیب‏ پذیرى جدى آن است که با یک حادثه مى ‏تواند در نقطه مقابل خواست رژیم صهیونیستى قرار گیرد., وی ادامه داد:هدف دوم جریانات سه گانه فوق عمق یافتن حاشیه امن این رژیم منحوس است که با وضعیت سوریه آن هم تا حدى حاصل شده است؛ اما آنچه که خیال صهیونیست‏ها را مى ‏آزارد و باعث ادامه تلاش آن‏ها است و ضعف این قضیه هم محسوب مى‏شود، تثبیت نشدن این دو هدف و آسیب‏ پذیرى جدى آن است که با یک حادثه مى ‏تواند در نقطه مقابل خواست رژیم صهیونیستى قرار گیرد., وی ادامه داد:هدف دوم جریانات سه گانه فوق عمق یافتن حاشیه امن این رژیم منحوس است که با وضعیت سوریه آن هم تا حدى حاصل شده است؛ اما آنچه که خیال صهیونیست‏ها را مى ‏آزارد و باعث ادامه تلاش آن‏ها است و ضعف این قضیه هم محسوب مى‏شود، تثبیت نشدن این دو هدف و آسیب‏ پذیرى جدى آن است که با یک حادثه مى ‏تواند در نقطه مقابل خواست رژیم صهیونیستى قرار گیرد., وی ادامه داد:هدف دوم جریانات سه گانه فوق عمق یافتن حاشیه امن این رژیم منحوس است که با وضعیت سوریه آن هم تا حدى حاصل شده است؛ اما آنچه که خیال صهیونیست‏ها را مى ‏آزارد و باعث ادامه تلاش آن‏ها است و ضعف این قضیه هم محسوب مى‏شود، تثبیت نشدن این دو هدف و آسیب‏ پذیرى جدى آن است که با یک حادثه مى ‏تواند در نقطه مقابل خواست رژیم صهیونیستى قرار گیرد., وی ادامه داد:هدف دوم جریانات سه گانه فوق عمق یافتن حاشیه امن این رژیم منحوس است که با وضعیت سوریه آن هم تا حدى حاصل شده است؛ اما آنچه که خیال صهیونیست‏ها را مى ‏آزارد و باعث ادامه تلاش آن‏ها است و ضعف این قضیه هم محسوب مى‏شود، تثبیت نشدن این دو هدف و آسیب‏ پذیرى جدى آن است که با یک حادثه مى ‏تواند در نقطه مقابل خواست رژیم صهیونیستى قرار گیرد., وی ادامه داد:هدف دوم جریانات سه گانه فوق عمق یافتن حاشیه امن این رژیم منحوس است که با وضعیت سوریه آن هم تا حدى حاصل شده است؛ اما آنچه که خیال صهیونیست‏ها را مى ‏آزارد و باعث ادامه تلاش آن‏ها است و ضعف این قضیه هم محسوب مى‏شود، تثبیت نشدن این دو هدف و آسیب‏ پذیرى جدى آن است که با یک حادثه مى ‏تواند در نقطه مقابل خواست رژیم صهیونیستى قرار گیرد.,

عاشوری گفت:«هرجا ظلم هست دو طرف وجود دارد: ظالم و مظلوم؛ ما طرف‏دار مظلومیم، مخالف با ظالمیم؛ این موضع‏ گیرى ‏اى است که امام به‏ صراحت انجام مى‏ داد و این یکى از خطوط اصلى است. امروز هم به‏ همین ‏دلیل مسأله فلسطین براى ما یک مسأله اصلى است؛ این‏ را همه بدانند. مسأله فلسطین از دستور کار نظام جمهورى اسلامى خارج نخواهد شد.

, عاشوری گفت:, عاشوری گفت:, عاشوری گفت:,

امام جمعه سیراف بیان کرد:مسأله فلسطین، عرصه یک مجاهدت واجب و لازم اسلامى است، هیچ حادثه‏ اى ما را از مسأله فلسطین جدا نمى ‏کند. ممکن است کسانى در صحنه فلسطین باشند که به وظایف‏شان عمل نکنند، حساب آن‏ها جدا است، اما مردم فلسطین ملت فلسطین، مجاهدان فلسطینى مورد تأیید و حمایت ما هستند.

,

ایشان ادامه دادند: از این بیانات معلوم مى‏ شود، فلسطین باید مسأله اول جهان اسلام باشد و باقى بماند و نباید چیزى جاى آن‏را بگیرد همان گونه که هیچ‏ یک از رویدادهاى مهم جارى نتوانسته جاى آن‏را در سیاست‏هاى ایران بگیرد و آن‏را به حاشیه براند.

, ایشان ادامه دادند: ,

حجت الاسلام  عاشوری ضمن تقدیر وتشکر ازدلاورمردان سپاه، عزت واقتدار جمهوری اسلامی را از فرماندهی مقام معظم رهبریدانستند و گفتند: صداى سیلى به داعش، به گوش اربابانش رسید.

,

امام جمعه دیر:

, امام جمعه دیر:, امام جمعه دیر:,

روز قدس، روز احیای اسلام است

, روز قدس، روز احیای اسلام است, روز قدس، روز احیای اسلام است,

حجت الاسلام سید علی حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: روز قدس از ابتکارات ارزشمند حضرت امام(ره) با هدف دفاع از ملت مظلوم فلسطین و ایستادگی در برابر ظالم بود.
وی گفت: ملت مظلوم فلسطین بیش از شش دهه گرفتار رژیم اشغالگر اسرائیل و با حمایت آمریکای جهانخوار شده است.
امام جمعه دیر افزود: آزادسازی سرزمین اسلامی فلسطین و قبله اول مسلمین، احیای اسلام و دفاع از ارزش های اسلامی از اهداف امام راحل(ره) در روز جهانی قدس بود.
وی گفت: ثمره و نتیجه روز جهانی قدس این است که مستضعفان و آزادیخواهان در روز جهانی قدس شرکت و درمقابل استکبار جهانی فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سرمی دهند.
همچنین مردم روزه دار شهرستان دیر همزمان با دیگر هموطنان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در شهرهای دیر، دوراهک، آبدان، بردخون و روستاهای این شهرستان راهپیمایی کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روزه دار و ولایت مدار شهرستان دیر با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا، داعش جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند، انزجار و نفرت همیشگی خود از رژیم غاصب اسرائیل، آمریکای خونخوار و جنایتکار و هم پیمانان آنان اعلام داشتند.
در این راهپیمایی باشکوه امام جمعه، فرماندار، اقشار مختلف مردم، فرهنگیان، نظامیان، روحانیون، بازاریان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.
در پایان نیز قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس قرائت و مفاد آن با تکبیر مردم و آرزوی نابودی اسرائیل غاصب مورد تاکید قرار گرفت.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان ' روز جهانی قدس' نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

, حجت الاسلام سید علی حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: روز قدس از ابتکارات ارزشمند حضرت امام(ره) با هدف دفاع از ملت مظلوم فلسطین و ایستادگی در برابر ظالم بود.
وی گفت: ملت مظلوم فلسطین بیش از شش دهه گرفتار رژیم اشغالگر اسرائیل و با حمایت آمریکای جهانخوار شده است.
امام جمعه دیر افزود: آزادسازی سرزمین اسلامی فلسطین و قبله اول مسلمین، احیای اسلام و دفاع از ارزش های اسلامی از اهداف امام راحل(ره) در روز جهانی قدس بود.
وی گفت: ثمره و نتیجه روز جهانی قدس این است که مستضعفان و آزادیخواهان در روز جهانی قدس شرکت و درمقابل استکبار جهانی فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سرمی دهند.
همچنین مردم روزه دار شهرستان دیر همزمان با دیگر هموطنان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در شهرهای دیر، دوراهک، آبدان، بردخون و روستاهای این شهرستان راهپیمایی کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روزه دار و ولایت مدار شهرستان دیر با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا، داعش جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند، انزجار و نفرت همیشگی خود از رژیم غاصب اسرائیل، آمریکای خونخوار و جنایتکار و هم پیمانان آنان اعلام داشتند.
در این راهپیمایی باشکوه امام جمعه، فرماندار، اقشار مختلف مردم، فرهنگیان، نظامیان، روحانیون، بازاریان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.
در پایان نیز قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس قرائت و مفاد آن با تکبیر مردم و آرزوی نابودی اسرائیل غاصب مورد تاکید قرار گرفت.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان ' روز جهانی قدس' نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
امام جمعه آبپخش:
, امام جمعه آبپخش:,
روز قدس از روزهای مهم در جهان اسلام است
, روز قدس از روزهای مهم در جهان اسلام است,
 
حجت الاسلام خداداد رضایی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر آبپخش شهرستان دشتستان اظهار داشت:روز قدس از روزهای مهم در جهان اسلام است که با دستور حضرت امام خمینی (ره) به منظور دفاع از مردم مظلوم فلسطین محقق شد و همه ساله شاهد حضور بی‌نظیر مردم در مراسم روز جهانی قدس در ایران و کشورهای دنیا هستیم.

وی افزود: با حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر قدرت و عظمت خداوند متعال به‌دست فرزندان غیور این ملت به رخ جهانیان کشیده شد.

امام جمعه آبپخش تصریح کرد: دلاورمردان مقتدر نیروهای مسلح و امنیتی کشورمان، توانستند با همبستگی و اراده مستحکم و هدایت‌های رهبری معظم،کشور عزیزمان را از عناصر پلید تکفیری پاک‌سازی کنند و سپاه پاسداران عزیز انقلاب اسلامی با مجاهدت و  توانمندی و صلابت با شلیک موشک‌های خود لرزه بر اندام دشمنان این ملت انداخت.

رضایی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش، گفت: حق‌شناسی از ایران مقتدر اسلامی و این فرزندان دارم که این قدرت اسلامی است که توانست این تروریست‌ها را از بین برده و با موشک، قدرت خود را نشان دهیم.

وی اضافه کرد: اینها همه به برکت وحدت اسلامی و وحدت جهان اسلام، پاسداشت خون‌های پاک شهدا و صیانت از راه امام راحل است  و من از تمام عزیزان که با ارسال موشک توانستند قدرت ایران اسلامی را حفظ کنند، قدردانی می‌کنم.

امام جمعه آبپخش با اشاره به مسئله کم‌آبی شهر آبپخش و حومه آن،گفت: شخصا و از نزدیک در محلات آبپخش بر روند نوبت آب‌دهی نظاره‌گر بر مشکلات مردم بودم و از این تریبون به مسوولین استانی و شهرستانی می‌گویم که فریاد این مردم را گوش کنید و برای رفع مشکلات کمبود شدید آب شرب مصرفی گوش شنوا داشته باشید که شما وظیفه دارند مشکلات آبدهی مردم را بررسی و رفع کنید.

,
 
,
حجت الاسلام خداداد رضایی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر آبپخش شهرستان دشتستان اظهار داشت:روز قدس از روزهای مهم در جهان اسلام است که با دستور حضرت امام خمینی (ره) به منظور دفاع از مردم مظلوم فلسطین محقق شد و همه ساله شاهد حضور بی‌نظیر مردم در مراسم روز جهانی قدس در ایران و کشورهای دنیا هستیم.

وی افزود: با حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر قدرت و عظمت خداوند متعال به‌دست فرزندان غیور این ملت به رخ جهانیان کشیده شد.

امام جمعه آبپخش تصریح کرد: دلاورمردان مقتدر نیروهای مسلح و امنیتی کشورمان، توانستند با همبستگی و اراده مستحکم و هدایت‌های رهبری معظم،کشور عزیزمان را از عناصر پلید تکفیری پاک‌سازی کنند و سپاه پاسداران عزیز انقلاب اسلامی با مجاهدت و  توانمندی و صلابت با شلیک موشک‌های خود لرزه بر اندام دشمنان این ملت انداخت.

رضایی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش، گفت: حق‌شناسی از ایران مقتدر اسلامی و این فرزندان دارم که این قدرت اسلامی است که توانست این تروریست‌ها را از بین برده و با موشک، قدرت خود را نشان دهیم.

وی اضافه کرد: اینها همه به برکت وحدت اسلامی و وحدت جهان اسلام، پاسداشت خون‌های پاک شهدا و صیانت از راه امام راحل است  و من از تمام عزیزان که با ارسال موشک توانستند قدرت ایران اسلامی را حفظ کنند، قدردانی می‌کنم.

امام جمعه آبپخش با اشاره به مسئله کم‌آبی شهر آبپخش و حومه آن،گفت: شخصا و از نزدیک در محلات آبپخش بر روند نوبت آب‌دهی نظاره‌گر بر مشکلات مردم بودم و از این تریبون به مسوولین استانی و شهرستانی می‌گویم که فریاد این مردم را گوش کنید و برای رفع مشکلات کمبود شدید آب شرب مصرفی گوش شنوا داشته باشید که شما وظیفه دارند مشکلات آبدهی مردم را بررسی و رفع کنید.

,
,
,

امام جمعه آبپخش تصریح کرد: دلاورمردان مقتدر نیروهای مسلح و امنیتی کشورمان، توانستند با همبستگی و اراده مستحکم و هدایت‌های رهبری معظم،کشور عزیزمان را از عناصر پلید تکفیری پاک‌سازی کنند و سپاه پاسداران عزیز انقلاب اسلامی با مجاهدت و  توانمندی و صلابت با شلیک موشک‌های خود لرزه بر اندام دشمنان این ملت انداخت.

,

رضایی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش، گفت: حق‌شناسی از ایران مقتدر اسلامی و این فرزندان دارم که این قدرت اسلامی است که توانست این تروریست‌ها را از بین برده و با موشک، قدرت خود را نشان دهیم.

,

وی اضافه کرد: اینها همه به برکت وحدت اسلامی و وحدت جهان اسلام، پاسداشت خون‌های پاک شهدا و صیانت از راه امام راحل است  و من از تمام عزیزان که با ارسال موشک توانستند قدرت ایران اسلامی را حفظ کنند، قدردانی می‌کنم.

,

امام جمعه آبپخش با اشاره به مسئله کم‌آبی شهر آبپخش و حومه آن،گفت: شخصا و از نزدیک در محلات آبپخش بر روند نوبت آب‌دهی نظاره‌گر بر مشکلات مردم بودم و از این تریبون به مسوولین استانی و شهرستانی می‌گویم که فریاد این مردم را گوش کنید و برای رفع مشکلات کمبود شدید آب شرب مصرفی گوش شنوا داشته باشید که شما وظیفه دارند مشکلات آبدهی مردم را بررسی و رفع کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه