اخبار داغ

وقوع سه حادثه آتش سوزی در اراضی پارسیان+تصاویر

وقوع سه حادثه آتش سوزی در اراضی پارسیان+تصاویر
گرمای بی سابقه روزهای اخیر در جنوب کشور باعث شده تا حوادث آتش سوزی میهمان ناخوانده پارسیان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛ابراهیم مبارکی، رئیس تنها ایستگاه آتش نشانی پارسیان از وقوع سه آتش سوزی در پارسیان در طول یک روز خبر داد واظهار کرد:با شروع فصل گرما و خشک شدن علف‌ها، خطر آتش سوزی مزارع ودرختان را تهدید می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر,

مبارکی با اشاره به اینکه بیشتر آتش سوزی ها از روی ناآگاهی افراد صورت می گیرد، تصریح کرد:وزش باد در فصل تابستان کوچکترین آتش تبدیل به حادثه ای ناگوار خواهد شد لذا باید با رعایت نکات ایمنی از وقوع هرگونه آتش سوزی جلوگیری کرد.

,

رئیس آتش نشانی پارسیان دلایل آتش سوزی در پارسیان را متفاوت دانست وافزود:آتش سوزی هر دلیل که داشته باشد بیشتر از روی بی احتیاطی یا بی توجهی است،نحوه شروع آتش می تواند از انداختن یک فیلتر سیگار یا چوب کبریت ، روشن کردن آتش در طبیعت توسط مسافران ، آتش زدن کاه و باقیمانده محصولات زراعی برای پاک شدن زمین و تسهیل در عملیات شخم و کاشت باشد .

,

مبارکی با توصیه به شهروندان پارسیانی گفت:انتظارهمگان از مردم و به خصوص روستاییان ،کشاورزان وگردشگران محلی این است که با تمام وجود در حفظ طبیعت و این سرمایه ارزشمند کوشا باشند نه اینکه آگاهانه و یا ناآگاهانه کمر همت به آتش زدن و نابودی محیط زیست خودمان ببندیم.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه