اخبار داغ

بعد از گذشت 3 ماه؛

خیابان های سنگ فرش شده بوشهر بسته می شوند/ شهرداری به درخواست شهروندان جامه عمل پوشاند

خیابان های سنگ فرش شده بوشهر بسته می شوند/ شهرداری به درخواست شهروندان جامه عمل پوشاند
پس از گذشت 3 ماه از سنگ فرش شدن خیابان های انقلاب، حافظ و صفوی، شهرداری بوشهر در پی بستن این خیابان ها برآمد و راه عبور و مرور وسایل نقلیه بر روی این سنگ فرش ها را مسدود می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در سال 95 یکی از طرح های شهرداری بوشهر برای زیبا سازی و صهولت در رفت و آمد عابران پیاده با وسیع کردن پیاده رو خیبان های صفوی، انقلاب و حافظ بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

از آن جایی که مبلمان شهری یکی کارهای است که باید در شهر انجام شود و شهرداری بوشهر برای آن از هیچ کاری دریغ نکرده است اما این اقدام شهرداری بعد از عملیاتی شدن، جدایی از اینکه به زیبایی این خیابان ها کمک کرد باعث مشکلاتی برای کسبه به خصوص ماهی فروشان و مغازه های اطراف آن ها شد که به دلیل بسته شدن یکی از مسیر های تردد آن ها برای جا به جایی بار با مشکلات زیادی روبرو شدند و اعتراض های متعددی نسبت به این اقدام شهرداری کردند.

,

, ,

یکی از مشکلات دیگری که مورد انتقاد شهروندان هم قرار گرفت، عبور و مرور وسایل نقلیه بر روی سنگ فرش ها بود که با وجود این همه هزینه های سنگین که برای زیباسازی شهر انجام شده است؛ این سنگ ها به اندازه آسفالت مقاومت نداشته و احتمال شکسته شدن سنگ ها بر اثر فشار های وارد شده به آن ها زیاد است که اگر منجر به این اتفاق شود برای ترمیم آن ها باید هزینه سنگینی پرداخت شود و این عین اسراف است.

,

, ,

حال پس از گذشت 3 ماه  از سنگ فرش شدن خیابان های انقلاب، حافظ و صفوی، شهرداری بوشهر در پی بستن این خیابان ها است و می خواهد به در خواست های مکرر شهروندان جامع عمل بپوشاند.

,

در این خصوص رمضانی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندربوشهر گفت: طبق طرح تفصیلی و همچنین درخواست های مکرر شهروندان، خیابان های حافظ،انقلاب و صفوی جهت تردد آسان تر و حفظ ایمنی عابران به زودی بسته خواهد شد تا مردم بتوانند با خیال آسوده تری در این نقطه ی شلوغ و پرتردد رفت و آمد کرده و نیازهای خود را برطرف کنند.

,

این سوال در اذهان عمومی به خصوص کسبه به وجود می آید که در صورت بسته شدن این خیابان ها برای عبور و مرور وسایل نقلیه، کسبه چگونه در این مسیر تردد و از همه مهم تر بارهای خود را جا به جا کنند چرا که این مشکل یکبار برای بازار ماهی فروشان و مغازه های اطراف آن به وجود آمده است و مشکل تردد داشته اند حال اگر این خیابان ها بسته شوند نه تنها بازار ماهی فروشان بلکه کل مغازه های واقع در این خیابان ها دچار مشکل می شودند.

,

این در حالی است که شهرداری بوشهر در اسفند سال 95 در گفتگو با خبرنگار سپاس مبنی بر مشکل حمل بار بازار ماهی فروشان اظهار کرد که با گاری بار جا به جا کنند و یا بین ساعت 2 الی 5 صبح اقدام به بارگیری کنند تا ترافیک نشود.

, با گاری بار جا به جا کنند,

رمضانی در این خصوص اظهار کرد: با تدابیر صورت گرفته این اطمینان را به کسبه می دهیم که کوچکترین مشکلی در زمینه ی حمل و جابجایی بار نداشته باشند و چون گذشته می توانند بدون مشکل به فعالیت هایشان ادامه دهند.

,

بر اساس این گزارش، شهرداری بوشهر می خواهد به درخواست های شهروندان جامه عمل بپوشاند و برای بیشتر ایمنی شهروندان  پیاده راه های سنگ فرش شده را مسدود کند تا از عبور و مرور وسایل نقلیه در این مسیر ها جلوگیری شود و عابران پیاده به راحتی بتوانند در پیاده راه ها تردد کنند و از طرفی از آسیب دیدن سنگ فرش ها جلوگیری می کند.

,

حال باید دید که شهرداری چه اقداماتی برای تسهیل در رفت و آمد و جا به جایی بار برای کسبه در نظر گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه