اخبار داغ

فرماندار تربت جام خبرداد؛

تصویب بیش از 520 میلیارد ریال اعتبار برای تربت جام

تصویب بیش از 520 میلیارد ریال اعتبار برای تربت جام
فرماندار تربت جام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 521 میلیارد و 130 میلیون ریال اعتبار برای اجرای ۱۶۵پروژه عمرانی به تصویب رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جام روز، علی رستمی فرماندار تربت جام امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی با اعلام تصویب اعتبارات عمرانی این شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 521 میلیارد و 130 میلیون ریال اعتبار برای اجرای ۱۶۵پروژه عمرانی به تصویب رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

رستمی با بیان این مطلب که توزیع اعتبارات براساس محاسبات شاخص ها تعلق می گیرد، افزود: از این رقم مبلغ ۳۲میلیارد تومان از محل ماده ۱۸۰ و ۲۰میلیارد و ۱۱۳میلیون تومان از محل توازن منطقه ای برای اجرای پروژه های عمرانی تربت جام به تصویب رسیده است.

,

وی با اشاره به اولویت اول اجرای پروژه ها که در مناطق زلزله زده است، تصریح کرد: مبلغ پنج میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه های مناطق زلزله زده اختصاص یافته که اولویت اول اجرای پروژه در این مناطق می باشد که مردم آسیب دیده را از زیر چادر نجات دهیم.

,

رستمی خاطرنشان کرد: پس از وقوع زلزله در منطقه موسی آباد بیشتر متوجه محرومیت این منطقه در حوزه های راه، آب و گازرسانی شدیم.

,

در ادامه جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون متوازن استفاده از امکانات کشور بر اساس ۴۰۰شاخص تکلیف تمام دستگاه های اجرایی را مشخص کرده است.

,

وی افزود: فرمانداران شهرستان ها به طور ۱۰۰درصد می توانند در کمیته برنامه ریزی در جابجایی اعتبارات نقش داشته باشند و تصمیم گیری اصلی فرماندار است.

,

نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر قرار است اعتباراتی گرفته شود مدیران اجرایی قبل از بستن جداول از طریق گفتگو می توانند بخشی از اعتبارات را تغییر دهند و وضعیت شهرستان را بهبود ببخشند و توزیع اعتبارات عادلانه در بخش ها دیده می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه