اخبار داغ

در جلسه تقدیر از اتحادیه ها عنوان شد/

در سال ۹۵ بخاطر رکود اقتصادی ۱۷۹ واحد صنفی پروانه کسب خود را ابطال کردند

در سال ۹۵ بخاطر رکود اقتصادی ۱۷۹ واحد صنفی پروانه کسب خود را ابطال کردند
رئیس اتاق اصناف آزادشهر گفت: در سال ۹۵ بخاطر رکود اقتصادی عجیبی که در چند سال در کشور ایجاد شده بود ۱۷۹ واحد صنفی تصمیم به ابطال پروانه کسب خود گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیترآزاد، به مناسبت یک تیر ماه که روز اصناف نامگذاری شده است، با چند روز تاخیر، امروز جلسه ای تقدیری در اتاق اصناف آزادشهر با حضور امام جمعه، فرماندار ، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی ، رئیس اداره صنعت و معدن و نماینده های اتحادیه های اصناف برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیترآزاد,

 در این جلسه عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر ضمن تقدیر از خدمات بازاریان، اظهار کرد: از قدیم مردم ایران چشم به بازار داشتند و بازار همواره در همه مسایل مذهبی پیش قدم بوده است. 

,

شهابی ادامه داد: انتظار ما این است که بازاریان در مناسبت های مذهبی به مانند گذشته حضور پررنگی داشته باشند.

,

وی در پایان سخنانش گفت: همواره بازاریان برای امور خیر کمکهای زیادی پرداخت می کنند ، اما این روزها هر شخصی خیریه ای زده است و این پولها بطور مناسب استفاده نمی شود. ما باید فکری کنیم تا این پولها بصورت متمرکز و برنامه ریزی شده برای کمک به نیازمندان هزینه شود.

,

بعد از سخنان امام جمعه، حبیب شفائی فرماندار آزادشهر خطاب به اتحادیه ها اظهار کرد: ما انتظار داریم که اصناف مراسمات ملی و مذهبی را بخوبی پوشش بدهند، بگونه ای که اگر فردی از آزادشهر گذر کرد از آذین بندی  لدت ببرد و یا در مراسمات عزاداری از چهره شهر متوجه شود که مردم مذهبی این شهر امروز عزادار هستند.

,

شفائی ادامه داد: در خصوص سد معابر خیابانها هم اصناف به مغازه داران تذکر دهند. مردم بارها به بنده تلفن زده اند و گلایه دارند.

,

در آخر هم موسی سمیعی رئیس اصناف آزادشهر گزارشی از وضعیت اصناف ازادشهر داد.

,

سمیعی در ابتدای سخنانش از سپاه و امام جمعه آزادشهر بخاطر توجه ویژه به اصناف و برگزاری مراسم برای آنها تشکر کرد و در ادامه اظهار کرد: از سال ۸۴ با ۴ اتحادیه شروع به فعالیت کرده ایم و در سال ۸۶ مجمع امور صنفی شهرستان  تشکیل شده است. در حال حاضر ۳۳۲۲ واحد صنفی داریم.

,

رئیس اتاق اصناف آزادشهر ادامه داد: ۲۴۳ شغل متفاوت در اصناف داریم و برای ۲۷۰۰ نفر اشتغالزایی شده است. آزادشهر ۱۳ اتحادیه دارد. اتاق اصناف ۴ بازرس، ۲ کارمند و ۴ مدیر اجرایی دارد.

,

وی در خصوص رکود بازار بیان کرد: در سال ۹۵ بخاطر رکود اقتصادی عجیبی که در چند سال در کشور ایجاد شده بود ۱۷۹ واحد صنفی تصمیم به ابطال پروانه کسب خود گرفتند.

,

سمیعی در پایان سخنانش گفت: اتاق اصناف آماده همکاری با مسئولین برای توسعه و آبادانی شهر است، و از مسئولین هم تقاضا داریم تا به ما کمک کنند تا بتوانیم بستری را فراهم کنیم که سرمایه های مردم در همین شهر خرج شود و به شهرهای اطراف نرود.

,

A1

, A1,

A2

, A2,

A3

, A3,

A4

, A4,

A5

, A5,

A6

, A6,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه