اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان:

صدای تیراندازی حوالی فرودگاه کرمان مربوط به شکارچیان غیر مجاز پرندگان بوده است

صدای تیراندازی حوالی فرودگاه کرمان مربوط به شکارچیان غیر مجاز پرندگان بوده است
صبح امروز حوالی 8 صبح ساعت صدای تیراندازی در محدوده فرودگاه کرمان به گوش رسید که باعث رعب و وحشت اهالی نزدیک به آن منطقه شد که طبق گفته جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان این صدای تیراندازی مربوط به شکارچیان غیر مجاز پرندگان و عملیات دستگیری آن ها بوده است لذا مردم نگران نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بوتیا نیوز  صبح امروز حوالی 8 صبح ساعت صدای تیراندازی در محدوده فرودگاه کرمان به گوش رسید که باعث رعب و وحشت اهالی نزدیک به آن منطقه شد، بعد از پیگیری ها و پرس و جو از مسئولین فرودگاه ما متوجه شدیم که این تیراندازی مربوط به خود فرودگاه نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

لذا پس از ارتباط با مسئولین انتظامی شهرستان کرمان منبع این تیراندازی را پیدا کردیم که شرح ماجرا در ادامه از زبان جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان مطرح می شود.

,

سرهنگ علی کشاوزی در گفت و گو با خبرنگار بوتیا نیوز اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه افرادی در ارتفاعات شهر باغین مبادرت به شکار پرندگان می نمایند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

, بوتیا نیوز,

وی ادامه داد: شکارچیان به محض رویت پلیس اقدام به فرار کردند ولی با تلاش و عکس العمل به موقع ماموران انتظامی موفق به دستگیری 2 نفر شکارچی غیر مجاز شدند.

,

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در پایان مطرح کرد: این صدای تیراندازی که در اطراف فرودگاه کرمان شنیده شد مربوط به همین شکارچیان غیر مجاز و عملیات دستگیری آن ها بوده است لذا مردم نگران نباشند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه