اخبار داغ

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان:

محدودیت‌های ترافیکی روز عید فطر در اصفهان/ حتی‌المقدور از آوردن خودروهای شخصی خودداری کنید

محدودیت‌های ترافیکی روز عید فطر در اصفهان/ حتی‌المقدور از آوردن خودروهای شخصی خودداری کنید
سرهنگ چلمقانی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف محل برپائی نماز عید سعید فطر در شهر اصفهان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: این پلیس به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عید سعید فطر محدودیت هائی برای تردد خودروها در محدوده مصلا امام خمینی (ره) شهر اصفهان اجرا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی توضیح داد: بر این اساس از ساعت سه بامداد فردا دوشنبه پنجم تیرماه توقف هرگونه خودرو در خیابان‌های مصلا و آیت اله خوانساری ممنوع بوده و در صورت مشاهده توسط وسایل خودروبر به پارکینگ منتقل خواهد شد.

,

وی ادامه داد: از ساعت پنج صبح روز عید سعید فطر نیز تمامی مسیرهای منتهی به مصلا از سمت شرق، غرب، جنوب و شمال محدودیت ایجاد و ورود هرگونه وسیله نقلیه به خیابان مصلا و آیت اله خوانساری ممنوع است.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان بابیان اینکه مأموران پلیس راهور در حالت آماده‌باش بوده و با تمام توان در خدمت نمازگزاران خواهند بود، گفت: علاوه بر محدودیت‌های ایجادشده در خیابان آیت اله خوانساری از سمت شمال، تقاطع شهید شاطر گلی و از سمت جنوب تقاطع آزادگان و خیابان مصلا از سمت شمال، تقاطع شیخ مفید و از سمت جنوب تقاطع فرایبورگ نیز محدودیت‌های مقطعی ایجاد خواهد شد.

,

سرهنگ چلمانی خاطرنشان کرد: به‌منظور رفاه حال جانبازان و معلولان و موتورسواران پارکینگ سیلو در ضلع جنوبی مصلا و دبیرستان فضیلی در ضلع شمالی خیابان مصلا در نظر گرفته‌شده است.

,

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: با توجه به حجم گسترده نمازگزاران برای اقامه نماز عید در مصلا امام خمینی (ره) از شهروندان می‌خواهیم که حتی‌المقدور از آوردن خودروهای شخصی خودداری کرده و از ناوگان حمل‌ونقل عمومی که به همین منظور در نظر گرفته‌شده استفاده کنید.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه