اخبار داغ

در مراسمی؛

رئیس جدید اداره صنعت و معدن و تجارت گلپایگان معرفی شد

رئیس جدید اداره صنعت و معدن و تجارت گلپایگان معرفی شد
محسن اتحادی در مراسمی به عنوان رئیس جدید اداره صنعت و معدن و تجارت گلپایگان معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارعالمان؛ قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به طرح های موجود برای رونق اقتصادی گفت: 300 هزار میلیارد ریال به واحد های تولیدی کمک اعتباری و مالی می شود که 200 هزار میلیارد آن در واحد های صنعتی هزینه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارعالمان؛,

محمد زینلی پور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه ریاست سابق و جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گلپایگان که صبح امروز در خانه صنعت و معدن این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: 10 هزار واحد صنعتی در کل کشور در قالب سرمایه در گردش و اعتبارات مورد نیاز در رابطه با بازسازی و نوسازی صنعت تأمین مالی می شوند.

,

وی بیان کرد: یکصد هزار میلیارد ریال برای تأمین ماشین آلات و به تولید رساندن طرح های بالای 60 درصد هزینه می شود تا بتوانند اشتغال زایی مناسبی را داشته باشند.

,

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه از پنج هزار طرح بالای 60 درصد در کل کشور بالغ بر یک پنجم آن متعلق به استان اصفهان است، گفت: یک هزار و 36 طرح از یک هزار و 832 طرح صنعتی در استان در قالب طرح های بالای 60 درصد تأمین مالی می شوند.

,

زینلی پور با تأکید بر اینکه گلپایگان از پتانسیل خوبی در منطقه غرب استان برخوردار است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری شهرستان ها و کمیسیونی که در استان خواهیم داشت برای واحدها و طرح های صنعتی منطقه تأمین اعتبار و نقدینگی داشته و در شهرستان رونق و اشتغال ایجاد کنیم.

,

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه در گلپایگان از یکصد و 70 واحد صنعتی، یکصد و 35 واحد فعال است، عنوان کرد: خوشبختانه اشتغال، تولید، درآمد زایی و صادرات مناسبی در شهرستان وجود دارد و امیدواریم با تزریق منابع مالی در قالب طرح رونق اقتصادی شاهد فعالیت مجدد واحد های به چالش افتاده باشیم.

,

زینلی پور با تأکید بر اینکه گلپایگان دارای واحد های صادراتی فعال زیادی است، تصریح کرد: این شهرستان در تولید و صادرات مشکل چندانی نداشته و در قطعه سازی، لبنیات و صنایع غذایی و پلیمر معروف بوده و در کشور حرفی برای گفتن دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: گلپایگان در منطقه یک شهرستان صنعتی بوده و جایگاه خاصی برای خود دارد ولی با دارا بودن 15 معدن شاید از نظر معدنی در برابر صنعت ضعیف تر باشد.

,

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به کشف پتانسیل های فلزی جدید در منطقه گفت: امیدواریم در آینده بتوانیم این پتانسیل های فلزی شناسایی شده را در قالب مزایده به بخش خصوصی واگذار کنیم.

,

در این جلسه از زحمات علی یوسفی رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گلپایگان قدردانی شده و محسن اتحادی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه