اخبار داغ

فرماندار علی آباد کتول مطرح کرد:

قاچاق کالا پاشنه آشیل اقتصاد مقاومتی

قاچاق کالا پاشنه آشیل اقتصاد مقاومتی
فرماندار علی آباد کتول گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرایی شدن برنامه های آن باید مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های مهم دستگاه های اجرایی مرتبط با آن باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ احمد تجری مفرد نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: هدف  از برگزاری این جلسات ارائه راهکارهای کارشناسی در راستای مقابله و پیشگیری از قاچاق کالا و ارز و همچنین فرهنگ سازی برای استفاده از تولیدات داخلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین نامه؛,

وی با تاکید بر لزوم اقدامات عملی جهت حذف زمینه های تبادل کالای قاچاق، اظهار کرد: یکی از مهمترین مولفه های ارتقاء تولید ملی و رونق اشتغال، محدود کردن و حذف کالای قاچاق و سوق دادن جامعه به سمت مصرف تولیدات داخل است.

,

تجری مفرد افزود: دولت با تبیین سیاست های پیشگیرانه در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق تاکنون گام های موثری برداشته است که باید این سیاست ها ادامه یابد.

,

فرماندار علی آباد کتول در پایان با بیان اینکه با باید فرهنگ سازی تقاضای کالای قاچاق در جامعه کاهش یابد، تاکید کرد: دستگاه های متولی با همکاری، تعامل سازنده و برنامه ریزی مناسب در راستای پیشگیری از قاچاق کالا تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه