اخبار داغ

دادستان عمومی انقلاب کوثر مطرح کرد:

عزم قاطع دادستانی در برخورد با تولید کنندگان مواد مخدر/حفظ بیت المال از اولویت های کاری قوه قضاییه است

عزم قاطع دادستانی در برخورد با تولید کنندگان مواد مخدر/حفظ بیت المال از اولویت های کاری قوه قضاییه است
دادستان کوثر گفت: برخورد قاطع با تولید کنندگان مواد مخدر، عزم قاطع در جرایم مرتبط با منافی عفاف و حجاب و همچنین حفظ بیت المال در حوزه های متعدد از جمله اولویت های کاری قوه قضاییه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، محمد حسین رسول زاده به مناسبت هفته قوه قضاییه ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس و تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: اجرای عدالت در نزد خداوند متعال از ارزش والایی برخوردار است که قوه قضاییه با این واژه آشنایی دیرینه داشته و ذاتی عدالت جو و عدالت خواه را هم در خود و هم برای مردم رقم می زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی ادامه داد: اعمال مرتبط با عدالت اجتماعی و ترویج این واژه با مفهوم در اجتماع محوریت کاری قوه قضاییه است ولی اولویت هایی همچون برخورد قاطع با تولید کنندگان مواد مخدر، عزم راسخ در جرایم مرتبط با منافی عفاف و حجاب و همچنین حفظ بیت المال در حوزه های متعدد بخصوص در حوزه اراضی ملی و منابع طبیعی از جمله اولویت های کاری قوه قضاییه است تا احد الناسی جرات دست درازی به بیت المال را نداشته باشد.

,

این مقام مسئول، مقاومت در مقابل اجرای حکم را مقاومت در مقابل عدالت و موجب ترویج فساد و بی بند و باری عنوان و اظهار داشت: جامعه ای پویا و ماندگار خواهد بود که در آن امنیت و عدالت حاکم باشد و وظیفه قوه قضاییه احیای این مسائل هست، بنابراین اقتدار قوه قضاییه اقتدار نظام و امت اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه قوه قضاییه یکی از ارکان های نظام جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: برخلاف سایر کشورهای اروپایی در کشورمان دارای مشروعیت بوده و با انتساب ولایت فقیه حکم صادر می کند که مشروعیت الهی را به همراه دارد.

,

رسول زاده در تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه در کوثر افزود: دیدار با امام جمعه کوثر، حضور وکلا و مشاورین حقوقی قوه قضاییه در واحد ارشاد و معاضدت قضایی و ارائه خدمات رایگان، ملاقات مردمی قضات دادگستری شهرستان، برگزاری زیارت عاشورا، حضور کارکنان دادگستری بر مزار شهدا، حضور کارکنان در در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و مشارکت کارکنان دادگستری در مراسم بزرگداشت شهدای 7 تیر از جمله برنامه های در حال اجرای هفته قوه قضاییه در کوثر است.

,

دادستان عمومی انقلاب شهرستان کوثر در پایان نسبت به جرایم حوزه فضای مجازی هشدار داده و با ابراز تاسف از اینکه جرایم این فضا در حد هشدار هست و در طلاق های اخیر نقش موثری ایفا می کنند گفت: متاسفانه در این فضا مردم به راحتی ارتباط برقرار کرده و مطالب خصوصی خود را می فرستند که موجب سوء استفاده قرار می گیرد و جای تعجب هست که عکس های خصوصی بدون هیچ محدودیتی در اختیار نامحرم قرار می دهد که نشان از دوری از ارزشهاست.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه