اخبار داغ

انتقاد معاون استاندار مرکزی از عملکرد برخی مدیران استانی

انتقاد معاون استاندار مرکزی از عملکرد برخی مدیران استانی
حسن بیگی با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران استان مرکزی گفت: برخی از مدیران استان مرکزی درب اتاقشان بر روی ارباب رجوع بسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  اراک امروز؛ شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با انتقاد از اجرایی نشدن برخی از مصوبات ستاد گفت: در حالی که مصوبات در حضور مدیران اجرایی استان تصویب می شود، اجرایی نشدن مصوبات جای هیچ عذر و بهانه ای ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از  , اراک امروز, ؛, , شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با انتقاد از اجرایی نشدن برخی از مصوبات ستاد گفت: در حالی که مصوبات در حضور مدیران اجرایی استان تصویب می شود، اجرایی نشدن مصوبات جای هیچ عذر و بهانه ای ندارد.,

حسن بیگی اظهار کرد: اگر مدیری توان اجرای مصوبه ای را ندارد باید در جلسه مطرح کند تا موانع برطرف و بعد تصویب شود تا بعدا مدیر  در جلسات برای اجرای نشدن مصوبات استدلال نیاورد.

,

وی با اشاره به اینکه مصوبات با کار کارشناسی تصویب می شود ادامه داد: مدیران باید نسبت به اجرایی شدن مصوبات تلاش ویژه ای داشته باشند تا مصوبات در زمان بندی مصوب اجرایی شود.

,

برخی از مدیران استان مرکزی درب اتاقشان بر روی ارباب رجوع بسته است

, برخی از مدیران استان مرکزی درب اتاقشان بر روی ارباب رجوع بسته است, برخی از مدیران استان مرکزی درب اتاقشان بر روی ارباب رجوع بسته است,

حسن بیگی با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران استان مرکزی گفت: برخی از مدیران استان مرکزی درب اتاقشان بر روی ارباب رجوع بسته است.

,

وی ادامه داد: مدیران استانی باید یک روز از هفته را به عنوان دیدار  و ملاقات مردمی قرار دهند و در این روز به بررسی و رفع مشکلات مردم بپردازند.

,

برخی از مدیران تسلطی به زیر مجموعه های خودشان ندارند

, برخی از مدیران تسلطی به زیر مجموعه های خودشان ندارند, برخی از مدیران تسلطی به زیر مجموعه های خودشان ندارند,

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه برخی از مدیران تسلطی به زیر مجموعه های خودشان ندارند بیان کرد: در برخی از موارد مشاهده شده است به دلیل اینکه مدیر تسلط بر زیر مجموعه خود ندارد کارها به دست کارشناسان داده می شود و کارشناسان هم به موقع کارها را انجام نمی دهند.

,

وی با بیان اینکه مدیران در جلساتی که با حضور استاندار برگزار می شود باید خودشان شخصا حضور پیدا کنند افزود: مدیران با تنظیم وقت باید خودشان شخصا در جلسات حضور پیدا کنند و در صورتی که نمی توانند حضور پیدا کنند باید موضوع را کتبا به دبیرخانه اعلام کنند.

,

برخی مدیران استان ساعت ۱۴:۳۰ به بعد از دسترس خارج هستند

, برخی مدیران استان ساعت ۱۴:۳۰ به بعد از دسترس خارج هستند, برخی مدیران استان ساعت ۱۴:۳۰ به بعد از دسترس خارج هستند,

حسن بیگی با تاکید بر اینکه مدیران باید همواره به فکر خدمت به مردم باشند افزود: متاسفانه در استان شاهد هستیم برخی از مدیران از ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ هستند و بعد از این زمان با دستکاری گوشی خودشان از دسترس خارج می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه استاندار اختیارات ویژه ای را در خصوص مدیران دارد بیان کرد: در صورت تکرار موضوعات استاندار می تواند مدیر را عزل و سرپرست انتخاب کند و هم می تواند موضوعات را گزارش دهد.

,

محمود زمانی قمی استاندار مرکزی نیز در این جلسه از دستگاه های خدمات رسان خواست که خدمات برق و آب شرکت واگن پارس قطع نشود تا این شرکت بتواند به فعالیت های خود ادامه دهد.

,

وی با اشاره به اینکه تنها راه حل مشکلات کشور اتحاد و همدلی همه نیروها در داخل کشور است خاطر نشان کرد: همه باید در جهت خدمت به مردم متحد باشند تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم و با اختلاف نمی توان به جایی رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه