اخبار داغ

رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان بیجار:

دوازدهمین آزمون انقلاب بدون هیچ مشکلی در بیجار برگزار شد/شورای نگهبان هیچ دخالتی در انتخابات شورای شهر نداشت

دوازدهمین آزمون انقلاب بدون هیچ مشکلی در بیجار برگزار شد/شورای نگهبان هیچ دخالتی در انتخابات شورای شهر نداشت
رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان بیجار با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت سال 95 گفت: این انتخابات بدون هیچگونه مشکلی در شهرستان بیجار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیجار بام ایران،به مناسبت بیست و ششم تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان با حضور در دفتر شورای نگهبان شهرستان بیجار گفت و گوی با حمید منصوری داشته ایم که در ادامه می خوانید.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,
,

رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان بیجار با تبریک این روز و قدردانی از اعضای هیات نظارت شورای نگهبان شهرستان بیجار ، اظهار داشت: شورای نگهبان نهادی خدشه ناپذیر در طول انقلاب اسلامی ایران است که در عین اقتدار و صلابت در تیر راس دشمنان و بدخواهان نظام است.
 

,
,

وی با اشاره به هدف اصلی شورای نگهبان افزود: بررسی صلاحیت نامزدان، نظارت بر رای گیری و تأیید شمارش آرا و اعلام نتایج  4 وظیفه اصلی شورای نگهبان است که تنها در انتخابات ریاست جمهوری صورت می گیرد و به هیچ وجه این ارگان دخالتی در انتخابات موازی ریاست جمهوری یعنی انتخابات شورای اسلامی ندارد.
 

,
,

وی تصریح کرد: نظارت، بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برعهده مجلس شورای اسلامی است. مجلس هم با سازوکارهای قانونی از طریق تشکیل هیات های عالی نظارت در استانها و شهرستانها بر انتخابات شوراهای اسلامی نظارت می کنند.
 

,
,

منصوری در جواب سوال خبرنگار بیجار بام ایران در خصوص اقدامات شورای نگهبان در شهرستان بیجار ، بیان داشت: هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم بود و در این راستا تمام کوشش خود را در هرچه باشکوه تر و حماسی تر شدن انتخابات انجام دادیم تا دین خود را به شهدا در این حماسه ادا کرده باشیم.
 

,
,

رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان بیجار با اشاره به سخن رهبر انقلاب که شورای نگهبان یک صافی است که نگذارد ناخالصی وارد ارکان نظام شود ، گفت: شبکه ناظرین شورای نگهبان که کادر آن را کارشناسان آموزش دیده و متخصص تشکیل می دهند بعنوان چشم های بیدار شورای نگهبان با تسلط کامل بر قانون و شرع از طریق ارتباط دائم و زنده با شورای نگهبان عهده دار امنیت فکری و آرمش خاطر مردم در این انتخابات هستند.
 

,
,

منصوری در پایان ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم شهرستان بیجار در انتخابات 29 اردیبهشت و خلق حماسه ای بی بدیل گفت: مردم ما این اطمینان را داشته باشند اعضای دفتر شورای نگهبان شهرستان بیجار با تمام توان برای حفظ امانتداری و برگزاری انتخابات سالم تلاش کردند .
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه