اخبار داغ

رئیس بهزیستی خوسف خبر داد

اجرای طرح ملی صدقه سفر در خوسف/ افزایش 5 برابری کمک های مردمی به بهزیستی

اجرای طرح ملی صدقه سفر در خوسف/ افزایش 5 برابری کمک های مردمی به بهزیستی
رئیس بهزیستی خوسف از افزایش 5 برابری مشارکت های مردمی در کمک به بهزیستی خوسف در سال 95 نسبت به سال 94 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رضا حسینی مقدم رئیس اداره بهزیستی خوسف امروزدر نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ویژه هفته بهزیستی،اظهار کرد:خدمت به مددجویان و معلولان در بهزیستی، یک افتخار و وظیفه بی منت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان،,

 

,

وی با تاکید بر این که روحیه خدمتگزاری را با یستی از امام  راحل(ره) بیاموزیم،متذکر شد:داشتن روحیه خدمتگزاری از مهمترین سفارش  های مقام معظم رهبری نیز است که باید به آن توجه ویژه  شود.

,

رئیس بهزیستی خوسف ضمن اشاره به افزایش بروز انواع آسیب های  اجتماعی در جامعه فعلی،یادآور شد:خدمات تخصصی پیشگیرانه؛ از  ماموریت های اصلی بهزیستی است.

,

حسینی مقدم از افزایش 3 برابری اعتبار وام اشتغال بهزیستی خبر داد و اظهار کرد:با تدبیر دولت و حمایتی که از سوی مدیرکل بهزیستی استان و فرماندار شهرستان خوسف صورت گرفت، اعتبار اشتغال بهزیستی خوسف نسبت به سال گذشته 3 برابر رشد داشت که انتظار می رود با تلاش همکاران این اعتبار در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرارمی گیرد.

,

وی با بیان این که  بهزیستی خوسف در سال گذشته با جذب 100درصدی اعتبار اشتعال،رتبه نخست را به خویش اختصاص داده است،تصریح کرد: این تسهیلات، در قالب توانمند سازی جامعه هدف پرداخت می شود و تمام سعی ما براین است که اشتغال پایدار برای جامعه هدف ایجاد شود .

,

رئیس بهزیستی خوسف ادامه داد: در همین راستا با مرکز آموزش فنی و حرفه ای تفاهم نامه همکاری امضا شده است که جامعه هدف بهزیستی از ایجاد شغلی علمی و حرفه ای برخوردار شوند.

,

حسینی مقدم با بیان این نکته که بدون مشارکت عموم مردم بهزیستی و هیچ دستگاهی نمی تواند به اهداف خود برسد،بیان کرد:مشارکت مردم در کمک به جامعه هدف بهزیستی خوسف در سال 95 نسبت به سال94، پنج برابر افزایش داشته است.

,

وی ابراز  کرد: درحال حاضر طرح ملی صدقه سفر در حال بررسی و مراحل آخر خود را جهت ارائه به اداره کل طی می کند که انتظارمان آن  است که در مهرماه نهایی شود.

,

رئیس بهزیستی خوسف با تشریح کامل برنامه های تخصصی حوزه های بهزیستی و ارائه عملکرد سال 95 و همچنین برنامه های سال96 در ادامه یادآور شد:بهزیستی در راستای سلامت اجتماعی و امنیت روانی خدمات زیادی ارائه نموده و می نماید اما برخی از مردم از این خدمات بی خبر هستند.

,

حسینی مقدم با اشاره به  این که می توان بسیاری از خدمات را به صورت غیر حضوری دریافت نمود،اذعان داشت: اینجاست که رسالت خبرنگاران می بایست به کمک بهزیستی بیاید و نسبت به انعکاس خدمات به مردم یاری رساند.

,

وی موفیقت بهزیستی در برنامه های ابلاغی را، از بدنه قوی مدیریتی و کارشناسی دانست و گفت:خدمات بهزیستی به جامعه هدف منتهی نمی شود بلکه برخی از برنامه ها به صورت عمومی است و می بایست به نحوی باشد که تمام سلایق و اقوام را در بر گیرد که تاکنون با توجه به بازخوردی که در انتهای برنامه ها اخذ شده گواه این است که موفق بوده و در هر جا که لازم شده است فورا نسبت به تغییر روش و به روز رسانی برنامه ها طبق موضوعات روز اقدام نموده است.

,

حسینی مقدم از عموم مردم خواست تا با مشارکت در برنامه های بهزیستی، امروز را برای آیندگان زیبا سازند.

,

وی همچنین از بستر خدمت رسانی غیر حضوری در بهزیستی خوسف خبر داد و اظهار داشت:با ایجاد سامانه پیامکی و تلفن پیغام گیر، جامعه هدف و عموم مردم می توانند مسائل کاری خود را در تمامی ساعات شبانه روز مطرح کنند و در صورت نیاز به مراجعه حضوری به آنها اطلاع داده خواهد شد وگرنه امور پیگیری و از نتیجه مطلع خواهند شد؛این کار بدین معناست که در بهزیستی هیچکس نباید با در بسته مواجه شود و این همان هدف نظام و دولت تدبیر و امید است

,

رئیس اداره بهزیستی با اشاره به اینکه خدمات بهزیستی از قبل تولد فرد آغاز می شود افزود:مشاوره ژنتیک و تلفن گویای 1480،123و...، از خدمات بهزیستی است و از عموم مردم تقاضا می شود که از خدمات فوق نهایت استفاده را ببرند چرا که دولت برای ایجاد این بستر ضمن این که هزینه های زیادی نموده به دنبال این بوده است تا افراد به سهولت به آنچه می خواهند برسند.

,

حسینی مقدم ایجاد شرکت تعاونی معلولین را،از برنامه های بهزیستی خوسف در سال جاری عنون کرد و افزود: در  این زمینه، قدرت از فرد به گروه منتقل شود تا از خدمات و حمایتهای دولت بیشتر بهره ببرند و این موضوع،سبب امنیت شغلی نیز می شود.

,


وی همچنین طرح ملی صدقه سفر،تهیه شناسنامه سالمندان شهرستان خوسف،واگذاری زمین به مهدهای روستایی و شهری جهت ایجاد  پایداری مهدها و....را،از دیگر برنامه های بهزیستی در سال 96 عنوان کرد.
 
انتهای  خبر/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه