اخبار داغ

با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال صورت گرفت؛

راه‌اندازی واحد رادیولوژی و لنژری بیمارستان حضرت زهرا(س) در رشتخوار

راه‌اندازی واحد رادیولوژی و لنژری بیمارستان حضرت زهرا(س) در رشتخوار
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار گفت: تجهیزات واحد لنجری و دستگاهCR خدمات رادیولوژی با اعتبار بالغ بر 4 میلیارد ریال در بیمارستان حضرت زهرا(س) شهرستان رشتخوار راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، مهدی کلاتی رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با تجهیز و به بهره برداری رسیدن دستگاه CR و واحد لنجری در بیمارستان حضرت زهرا(س)  این شهرستان گفت: با پیگیری‌های بسیار زیاد واحد لنجری و دستگاه CR در قسمت رادیولوژی با  اعتباری 4 میلیارد ریالی در بیمارستان حضرت زهرا(س) رشتخوار راه‌اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,


رئیس مرکز بهداشت درمان شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه دستگاه CR نسبت به سایر دستگاههای رادیولوژی دارای مزیتهای قابل توجهی است، افزود: این دستگاه جهت تبدیل تصاویر آنالوگ به دیجیتال در قسمت تصویر برداری بیمارستان استفاده خواهد شد.

,
,

 

,

وی در ادامه یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته، جهت تسریع بخشی در امر آماده سازی ملحفه و لباس بیماران و ارائه سایر خدمات در این زمینه واحد لنژری بیمارستان حضرت زهرا(س) رشتخوار نیز فعال و راه اندازی گردید.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه