اخبار داغ

واکنش فرمانده سپاه نیشابور به یکی از نشریات این شهر

واکنش فرمانده سپاه نیشابور به یکی از نشریات این شهر
فرمانده سپاه نیشابور به یکی از نشریات نیشابور در خصوص انتشار مطلبی تحت عنوان «آزادی» واکنش نشان داد و گفت: این جمله شما که همه آزادی و استقلال را زیر سؤال می‌برید به چه معنا است؟ باید من و شما با برگزاری همایش‌ها و یادواره‌ها مسیر راه شهدا را ادامه دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از عطارنیوز، سید علی‌اکبر حسینی، فرمانده سپاه ناحیه نیشابور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره هشت شهید روستای انجیدن شهرستان نیشابور که شامگاه روز سه‌شنبه 27تیرماه در این روستا برگزار شد با انتقاد از یکی از نشریات نیشابور در خصوص انتشار مطلبی تحت عنوان «آزادی» واکنش نشان داد و گفت: این جمله شما که همه آزادی و استقلال را زیر سؤال می‌برید به چه معنا است؟ باید من و شما با برگزاری همایش‌ها و یادواره‌ها مسیر راه شهدا را ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

 

,

وی ادامه داد: باید در این همایش‌ها بصیرت و آگاهی به جامعه ارائه شود، تنها راه سعادت، آزادی و استقلال ما، ادامه راه شهدا است، باید ضمن ادامه راه شهدا؛ پاسخ این افراد داده شود و برخورد جدی باید صورت گیرد.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور تصریح کرد: از همه عزیزانی که تلاش می‌کنند تا این یادواره‌ها برگزار شود تشکر می‌کنم، این همایش‌ها باعث تداوم بخشی راه شهدا است، باید یاد شهدا را زنده نگه‌داریم تا کشور به دست نااهلان نیفتد.

,

 

,

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام رحیمی، نماینده محترم ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نیشابور، گفت: سرافرازی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی به خاطره خون شهدا است و چنانچه استکبار کاری نمی‌تواند انجام دهد از برکت خون شهدا است.

,

 

,

وی ادامه داد: در جهان امروزی کسانی که دچار خفت و خواری شده‌اند از ولایت به دور هستند، هدف اصلی دشمن براندازی انقلاب اسلامی است، دشمن تمام تلاش خود را برای این عمل انجام می‌دهند و از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند.

,

 

,

حجت الاسلام رحیمی گفت: انقلاب اسلامی حدود 40 سال مقتدرانه در حال پیشروی است و با توجه به اینکه دشمن دید نمی‌تواند در جنگ سخت پیروز شود، جنگ نرم را به راه انداخته است.

,

 

,

وی افزود: استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی تنها خواسته شهدای عزیز است، شهدا این مسیر را طی کردند و چنانچه ما هم این مسیر را برویم بدون شک انقلاب اسلامی به سرمنشأ خود خواهد رسید.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نیشابور گفت: مسیر شهدا پرافتخار و روشن است، دشمن در سنگ‌اندازی در راه انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته و برای برچیدن نظام چندین اسلام را در جهان ایجاد کرده است.

,

 

,

وی ضمن بیان این نکته که دشمن با ایجاد اسلام افراطی مسلمانان را به جان هم انداخته است، اضافه کرد: یکی از اسلام‌های ایجادشده اسلام تهدیدی است که بنیان‌گذار آن خود دشمن است، اسلامی که داعش و تکفیری‌ها رهبر آن هستند و از چیزی هراسی ندارند و تنها وحشت آن‌ها اسلام ناب محمدی است.

,

 

,

وی ضمن اشاره به ارتباط اسلام با انقلاب اسلامی، گفت: برجام، برنامه موشکی و حقوق بشر تنها برای سردرگمی است، دشمن با آرمان و خون شهدا طرف است؛ اما محال است بین ما و دشمن ارتباط ایجاد شود، مگر می‌شود بین کفر و اسلام رابطه برقرار کرد؟.

,

 

,

حجت الاسلام ادامه داد: باید اقتصاد مقاومتی را پیش ببریم، در حوزه فرهنگی باید سبک زندگی اسلامی را در خانواده‌ها آموزش دهیم تا دشمن ناامید شود، چنانچه از سبک زندگی اسلامی و آموزه‌های امامان معصوم(ع) فاصله گیریم دشمن به هدف خود خواهد رسید.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نیشابور گفت: از دیگر تهدیدات دشمن حمله به ولایت‌فقیه که رگ حیاتی جامعه اسلامی است، می‌باشد، در اسلام گاهی ولایت‌فقیه مانند امام حسین(ع) تنها می‌ماند و شیعه‌ای برای یاری وجود ندارد، در برخی از ممالک نیز شیعه وجود دارد؛ اما ولی‌فقیه برای رهبری وجود ندارد، دشمنان از این دو جامعه هراسی ندارند؛ به طور کلی جامعه‌ای که پرچم ندارد بهترین آرامش را برای دشمنان ایجاد می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه