اخبار داغ

فرماندار بهمئی در جمع عشایر شهرستان:

عشایر خدمتگزاران بی منت انقلابند

عشایر خدمتگزاران بی منت انقلابند
جامعه عشایری یک جامعه بی آزار است که هیچ فشاری به دولت وارد نمی کند و در کنار آن تامین کننده خیلی از نیازهای اساسی کشور می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر، فرماندار بهمئی در نشست مجمع عمومی شرکت تعاونی عشایری ماغر بر لزوم توجه ویژه به عشایر تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری آوای ماغر، , آوای ماغر، , فرماندار بهمئی در نشست مجمع عمومی شرکت تعاونی عشایری ماغر بر لزوم توجه ویژه به عشایر تاکید کرد.,

علی اکبر فرهنگی نسب ابتدا از حضور حماسی عشایر بهمئی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد و گفت: این تقدیر فارغ از مرز بندی سیاسی بوده و بنده معتقدم به هر کسی که رای دادید در اصل به جمهوری اسلامی ایران و نظام رای دادید که در هر صورت جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

,

وی افزود:جامعه عشایری یک جامعه بی آزار است که هیچ فشاری به دولت وارد نمی کند و در کنار آن تامین کننده خیلی از نیازهای اساسی کشور می باشد.

,

فرهنگی نسب گفت:عشایر با تامین بخش زیادی از گوشت و لبنیات کشور، در کنار حضور حماسی در تمامی برنامه ها و جشن های انقلاب، خدمات بی منت قابل توجهی به نظام ارائه می کنند.

,

وی افزود: این تولید کنندگان اصیل و ناب، با ریسندگی و بافندگی دست بافت های فاخر خود به جای استفاده از امکانات کشور، تنها به دنبال تامین علوفه برای دامهای خود و امرار معاش از طبیعت بوده و کمترین توقعی از مسئولان نظام ندارند.

,

فرماندار بهمئی خطاب به عشایر حاضر در مجمع، گفت: در واقع زحمات زیادی را شما متحمل می شوید و سود آن را جامعه می برد.

,

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از انبیاء الهی از چوپانی شروع کردند، ادامه داد: در حقیقت شغل و زندگی عشایری مقدس است و باید به عشایر بها داده شود.

,

فرهنگی نسب گفت: عشایر در حالی به توسعه و پایداری جامعه کمک می کنند که خود ناپایدارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه