اخبار داغ

فرمانده انتظامی قصرقند خبر داد

دستگیری سارق کابل های برق شهروندان قصرقندی/ شاکیان به پلیس آگاهی مراجعه کنند

دستگیری سارق کابل های برق شهروندان قصرقندی/ شاکیان به پلیس آگاهی مراجعه کنند
فرمانده انتظامی قصرقند گفت: با هوشیاری ماموران پلیس، سارق کابل های برق شهروندان قصرقندی در حین ارتکاب جرم دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید نوری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری سارق کابل‌های برق و مخابرات شهروندان شهرستان قصرقند، اظهار کرد: در کسب گزارشاتی مبنی بر سرقت کابل‌های برق و مخابرات در سطح شهرستان و بروز چندین مورد اختلال در شبکه‌های برق و تلفن های ثابت شهروندان قصرقند، شناسایی و دستگیری این سارقان به طور جدی در دستور کار مامورین فرمانده انتظامی شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

وی افزود: مامورین فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند پس از انجام تحقیقات گسترده و گشت‌زنی های هدفمند به صورت محسوس و نامحسوس در نقاط جرم خیز، موفق به شناسایی سارق و دستگیری وی حین سرقت شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با اشاره به کشف بیش از 600 متر سیم و کابل برق، تعدادی درب و پنجره سرقتی، شیرآلات ساختمانی مسروقه از مخفیگاه این سارق، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

,

وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در خصوص دستگیری این سارق خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز چنانچه شکایتی از این متهم دارند به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرده و یا با مرکز فوریت های پلیسی110 تماس حاصل کنند.

,

نوری در پایان افزود: اگر شهروندان به توصیه های پلیس توجه کنند عرصه بر سود جویان فرصت طلب تنگ خواهد شد و از بروز جرایم نیز جلوگیری خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه