اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه بروجن خبر داد؛

وداع مردم بروجن با ۲ مسافر بی‌نشان / لاله‌های گمنام در سفیددشت آرام می‌گیرند

وداع مردم بروجن با ۲ مسافر بی‌نشان / لاله‌های گمنام در سفیددشت آرام می‌گیرند
فرمانده سپاه شهرستان بروجن گفت: مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله این شهر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: مراسم باشکوه وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله بروجن با حضور مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این دو شهید گمنام ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۲۹ تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از گلزار شهدای شهر سفیددشت به سمت پارک لاله تشییع و سپس خاکسپاری می شود.

کیهانی با بیان اینکه این دو شهید ۲۵ و ۲۷ ساله در عملیات خیبر جزیره مجنون و عملیات بدر شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل شده اند، افزود: در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) ۲۰۰ شهید گمنام در کشور تشییع می‌شوند.

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به اینکه ولایت پذیری سیره عملی شهدا بوده است، تصریح کرد: باید از منش، سیره و مکتب شهدای دفاع مقدس درس بیاموزیم.

کیهانی همچنین گفت: شهدای گمنام در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی علاوه‌بر جان خویش از نام خود نیز گذشتند.

وی، امنیت ایران اسلامی را مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا دانست و تاکید کرد: همه ما مسئولیت سنگین پایبندی و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را بر دوش داریم.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن اضافه کرد: شهدا ستاره‌های درخشان آسمان ایران و انقلاب اسلامی و بهترین الگو برای همه آزادی‌خواهان جهان هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه