اخبار داغ

شهردار شهر گلستان:

رفع مشکلات ترافیکی با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی ممکن است

رفع مشکلات ترافیکی با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی ممکن است
شهردار شهر گلستان گفت: بررسی‌های لازم جهت نصب دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی انجام شده است، ومنتظر دریافت مجوز از شورای اسلامی شهر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، بهروز کاویانی در حاشیه دیدار با واحد نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات ترافیکی شهر و تعامل و همکاری دو مجموعه، اظهار داشت: بررسی‌ها و اقدامات موثری در جهت نصب دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در شهرگلستان در این جلسه انجام شد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در ادامه به نقش مهم نیروی انتظامی در هر شهر و جامعه‌ای اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی بازوی توانمند حاکمیت قانون در اجرا و نظارت بر حسن انجام آن در جامعه می باشد و شهرداری گلستان آمادگی دارد جهت افزایش امنیت و رفاه حال شهروندان در تمام زمینه‌ها با این نیرو همکاری و تعامل کند.

,

شهردار شهرگلستان علاوه بر تقدیر از زحمات فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، نیروی انتظامی شهرستان را از زحمت‌کش ترین ارگان‌های بهارستان دانست و افزود: تلاش نیروی مقتدر و غیور انتظامی در برقراری امنیت، فرهنگسازی و آگاهی بخش جامعه در قبال حاکمیت قانون و صیانت از ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای اجتماعی و جلب مشارکت مردمی در این راستا بیانگر موفقیت این نیرو در بکارگیری هوشمندانه منابع فکری و ساختاری خود در اجرای مأموریت‌های محوله بوده است.

,

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی ترافیکی در شهر، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری آمادگی دارد با مجوز شورای اسلامی شهر نسبت به نصب دوربین ثبت تخلفات رانندگی در شهر اقدام نماید، تا از این طریق تخلفات رانندگی درون شهری نیز کاهش یابد.

,

شهردار شهر گلستان در پایان باتوجه به تاثیر نصب دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در کاهش تصادفات، تصریح کرد: در اکثر نقاط شهر دست‌اندازها و گشت‌زنی‌های نیروهای انتظامی از سرعت بالا و انجام حرکات نمایشی توسط رانندگان تا حدی جلوگیری می‌کند، اما مطمئناً با نصب این دوربین‌ها این مسئله بسیار بشیتر از قبل کنترل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه