اخبار داغ

ادامه بی بنزینی در شب و سرگردانی شهروندان رودباری/ اتفاقی که پایانی ندارد

ادامه بی بنزینی در شب و سرگردانی شهروندان رودباری/ اتفاقی که پایانی ندارد
شب گذشته نبود بنزین در هر 5جایگاه سوخت شهرستان رودبارجنوب ساعت ها رانندگان را سرگردان کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، تامین سوخت در مبادی ورودی و خروجی هر شهر و منطقه‌ امری حیاتی و استراتژیک است. حال برخی از این شهرها با توجه به برخی از پارامترها، نیازمند سوخت بیشتری برای پیش نیامدن اختلال در امر تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

شب گذشته نبود بنزین در هر 5جایگاه سوخت شهرستان رودبارجنوب ساعت ها رانندگان را سرگردان کرد.

,

مردم انتظار دارند با طی مسیر چند کیلومتری و رسیدن به پمپ بنزین خدمات دریافت کنند اما مواجه شدن با پمپ هایی که شیلنگ هایی که درازکش روی زمین افتاده و کارگری که می‌گوید بنزین تمام کردیم در کنار باک خالی خودرویی که با امید پر شدن به جایگاه مراجعه کرده مشکل رسیدن به جایگاه دیگر را در پی دارد و راننده ای که نمی‌داند آیا به جایگاه بعدی می رسد یا نه؟

,

البته در کنار همه این بی نظمی‌های دولتی باید از نظم سودجویان و دست فروشان حامل‌های انرژی تقدیر کرد که با بنزین لیتری ۱۵۰۰ تومان در راه ماندگان را به سر منزل مقصود می‌رسانند و مانع وخامت اوضاع می‌شوند.

,

بامری یکی از شهروندان رودباری در این باره به خبرنگار رودبار ما گفت: متاسفانه شب گذشته از ساعت 22بنزین در هر 5جایگاه‌ سوخت در این شهرستان کمیاب و حتی نایاب گردید که این امر باعث مشکلات بسیاری برای شهروندان شد.

, رودبار ما,

وی ادامه داد: اگر مردم از نبود بنزین اطمینان داشته باشند همان کیلومترها طی مسیر را در مسیر دیگری انجام می دهند تا خودروهایی که احیانا بیمار با خود دارند و با امید به جایگاه سوخت گیری به روستاها مراجعه و بنزین خود را از بنزین فروش های سیار تهیه می کردند تا سرگردان نشوند.

,

این شهروند رودباری بیان داشت: کمبود سوخت بخصوص در نیمه های شب یکی از مشکلات جایگاههای سوخت شهرستان رودبار جنوب در بیشتر مواقع است اگر سوخت نباشد، بی‌شک اتومبیل‌ها نمی‌توانند کاری انجام دهند، لذا مسوولان شهرستان تدابیری بیاندیشند که مردم با کمبود سوخت در شب مواجه نشوند.

,

بامری خاطر نشان کرد: شب گذشته خیابان اصلی شهرستان رودبار شاهد توقف چندین خودرو به دلیل نبود بنزین بود این امر رانندگان زیادی را سرگردان کرده بود.

,

علی ای حال بنظر نمی رسد که خود مسئولین بعلت عدم سکونت در شهر و شهرستان از این امر مطلع باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه