اخبار داغ

خطبه های نماز جمعه استان همدان:

نبرد ما با دشمنان اسلام ادامه دارد/اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید را رونق می بخشد

نبرد ما با دشمنان اسلام ادامه دارد/اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید را رونق می بخشد
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای همدان برگزار گردید و ائمه جمعه در خطبه های امروز به ایراد سخنرانی پیرامون مسائل مختلف فرهنگی اقتصادی روز پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع؛ نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته نیز با حضور پرشور و ولایتمدار مردم استان همدان اقامه گردید و ائمه جمعه سراسر این استان به ایراد خطبه ها پرداختن

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان

, مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان, مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان,

 

,

همدان

, همدان, همدان,

 

,

اهتمام به نماز؛مهمترین سفارش امام صادق

, اهتمام به نماز؛مهمترین سفارش امام صادق, اهتمام به نماز؛مهمترین سفارش امام صادق,

 

,

حجت الاسلام حسن طاهری امام جمعه موقت همدان در خطبه های امروز نماز جمعه بیان کرد : دیروز روز شهادت امام صادق(ع) بود ؛ اگر در ایام شهادت مردم مغازه های خود را ببندند خیلی بهتر است ، البته خیلی از بازاریان این کار را می کنند ، که  خیرش برای آنان بیشتر خواهد بود.

,

وی افزود: امام صادق(ع) اخرین کلامش سفارش به نماز بود ،نماز برای دین به منزله ی سر ببرای بدن است ،همانطور که بدن بدون سر ارزشی ندارد ،دین بدون نماز هم ارزش ندارد ،ابوبصیر در اواخر عمر امام صادق(ع) نزد ایشان رفتند و ایشان فرمودند شفاعت ما به کسی که نمازش را سبک بشمارد نمیرسد . در دین ما اگر نماز قبول شود ، سایر اعمال هم محاسبه می شود و اگر نماز قبول نشود ، سایر اعمال هم پذیرفته نمی شود .

,

 

,

حجت الاسلام طاهری افزود : در مجمعی در اروپا مجمعی از 25 نفر تشکیل شده و آنها با مطالعات فراوانی که داشتند به این نتیجه رسیدند که امام صادق دارای 500 علم بوده ، امام صادق خیلی بالاتر از تصورات بشر است ، البته تمام ائمه همینطور بودند ولی امام صادق به دلیل شرایط زمان توانست علوم بیشتری را گسترش دهد.

,

 

,

نهاوند

, نهاوند, نهاوند,

 

,

اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید را رونق می بخشد

, اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید را رونق می بخشد, اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید را رونق می بخشد,

 

,

امام جمعه نهاوند گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات اشتغال در کشور را رفع می کند و تولید را افزایش می دهد.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه  نهاوند گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب بسیاری از مشکلات اشتغال و تولید کشور را حل می کند.

,

 

,

وی اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی با افزایش تولید داخلی زمینه اشتغالزایی جوانان را فراهم می کند و توجه به نیروهای درونی دارد.

,

 

,

امام جمعه نهاوند افزود: اقتصاد مقاومتی یک راهبرد مناسب برای مقاوم کردن اقتصاد کشور است که در شرایط تحریم و غیر از تحریم کارایی خواهد داشت.

,

 

,

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد ضربه زدن به کشورمان هستند و توجه و برنامه ریزی های آنها بر روی موضوعات اقتصادی و معیشتی است.

,

 

,

مغیثی گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات معیشتی مردم حل می شود و نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

,

 

,

 

,

رزن

, رزن, رزن,

 

,

نبرد ما با دشمنان اسلام ادامه دارد

, نبرد ما با دشمنان اسلام ادامه دارد, نبرد ما با دشمنان اسلام ادامه دارد,

 

,

امام جمعه شهرستان رزن در خطبه های این هفته با بیان اینکه پذیرش توافقنامه در پایان جنگ نقطه عطفی به شمار می آید گفت:قطعنامه ۵۹۸ را عراق بلافاصله پذیرفت اما امام بعد ار یک سال نپذیرفت و در ۲۷ تیر پذیرفت که آن هم با نوشیدن جام زهر قبول کردند ینی رضایت نداشتند.

,

حجت الاسلام مولازاده گفت:با خبرهایی که فرماندهان دادند که تا پنج سال نمی‌توانیم پیروز شویم امام قبول کردند که جنگ به آن صورت به پایان برسد.

,

البته جنگ ما تمام نشد اگردتا دیروز فقط نبرد در اهواز بود و با تحریم‌و‌توپ و تانگ و سلاح شیمیایی بود امروز تهدید و تحریم و گزینه های  روی میز نبرد ما است.

,

وی افزود:البته مسئولین باید بدانند دشمن از اسلام میترسد از نماز و عزاداری ها می ترسدو تا اسلام هست دشمن با ما سر جنگ خواهد داشت.

,

 

,

بهار

, بهار, بهار,

 

,

عفت جامعه در گرو شناساندن زنانی همچون حضرت معصومه (س) است

, عفت جامعه در گرو شناساندن زنانی همچون حضرت معصومه (س) است, عفت جامعه در گرو شناساندن زنانی همچون حضرت معصومه (س) است,

 

,

امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار به ولادت حضرت معصومه اشاره کرد و آن حضرت را نمونه یک بانوی مسلمان خطاب کرد و گفت: این بانوی عفیفه باید به جامعه اسلامی به نحو احسن معرفی شده و الگوی دختران جامعه کنونی قرار گیرد.

,

 

,

حجت الاسلام حاتم نیا در ادامه به جایگاه و منزلت زن مسلمان و دختران مسلمان در جامعه اشاره کرد و شناساندن الگوهای مناسب به این اقشار را تضمین کننده عفت جامعه بیان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه