اخبار داغ

رئیس حوزه انتخاباتی نظام پزشکی اصفهان خبر داد؛

جزئیات لغو الکترونیکی انتخابات نظام پزشکی/ رأی گیری تا ساعت ۲۲ تمدید شد

جزئیات لغو الکترونیکی انتخابات نظام پزشکی/ رأی گیری تا ساعت ۲۲ تمدید شد
رئیس حوزه انتخاباتی نظام پزشکی اصفهان با اشاره به لغو انتخابات الکترونیکی گفت: به علت اختلالات فنی پیش آمده در ابزارهای رمز نگاری پیشرفته سامانه انتخابات، فرآیند رأی‌گیری الکترونیک لغو و رأی گیری در حوزه های انتخابیه در سراسر کشور به صورت حضوری انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ علی اشرفی در گفتگویی اظهار کرد: انتخابات نظام پزشکی هر چهار سال یک مرتبه در سراسر کشور در شهرستان هایی که یک حد نصابی از جامعه پزشکی فعالیت داشته باشند برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

رئیس حوزه انتخاباتی نظام پزشکی اصفهان ادامه داد: انتخابات نظام پزشکی در شش گروه مجزا شامل گروه‌ های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مامایی، علوم آزمایشگاهی و لیسانسه‌ های پروانه دار برگزار می‌ شود.

,

وی افزود: سازمان نظام پزشکی یک سازمان صنفی است که باید در جهت حفظ منافع مردم و جامعه پزشکی و پیراپزشکی وارد عمل شود.

,

رئیس حوزه انتخاباتی نظام پزشکی اصفهان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مفتخر است با کمک عوامل خود از حوزه معاونت درمان و پشتیبانی تا حراست دانشگاه اقدام به برگزاری انتخابات کند.

,

اشرافی با اشاره به لغو انتخابات الکترونیکی گفت: به علت اختلالات فنی پیش آمده در ابزارهای رمز نگاری پیشرفته سامانه انتخابات، فرآیند رأی‌گیری الکترونیک لغو و رأی گیری در حوزه های انتخابیه در سراسر کشور به صورت حضوری انجام می شود.

,

وی ادامه داد: با توجه به لغو شدن انتخابات الکترونیک، فرآیند رای گیری حضوری تا ساعت 22 امشب تمدید شد.

,

این مسئول از اعضای محترم سازمان نظام پزشکی دعوت کرد در فرصت باقیمانده در محل صندوق های أخذ رای برای دادن رای حضور یابند.

,

رئیس حوزه انتخاباتی نظام پزشکی اصفهان اظهار کرد: از همکارانی که از طریق سامانه پیامکی، کد دریافت کردند و یا موفق به دادن رای از طریق الکترونیک شدند با توجه به لغو شدن آراء الکترونیک، درخواست می کنیم به شعب اخذ رای مراجعه و به صورت حضوری رای خود را به صندوق بیندازند.

,

وی تصریح کرد: نمایندگان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی نیز در تمام شعب اخذ رأی و روند برگزاری الکترونیک نظارت دارند و هر گونه تخلف احتمالی به سرعت رسیدگی می‌شود، ولی تاکنون تخلف خاصی در روند برگزاری انتخابات نبوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه